Nog zo’n uitspraak, (als ik het goed gehoord heb)
" Ik kan niet wachten om haar weer in mijn armen te slaan."
“Zeker” - Deborah (Temptation Island: Love or Leave, 2021).
Ik vind Aylin een hele mooie dame!
Hahaha ik kom niet meer bij
Herkende iemand Efrain, van het nieuwe koppel? Hij was blijkbaar eerder verleider in temptation.
Nee die gezichten en lichamen zijn voor mij echt inwisselbaar, kan er nu ook echt geen bij naam noemen
Nee ik herkende hem niet maar die foto hierboven ergens zei me wel wat
haha ja hoe vaak komt er iemand in beeld waarvan je denkt “wie ben jij”
Nou ja ik denk dus bijna nooit ‘huh wie ben jij’ want ik ken ze allemaal niet
https://instagram.com/efrainbalochie?utm_medium=copy_link
Dit is het nieuwe koppel, maar hij heeft - aan de caption en oudere foto’s te zien - al een keer meegedaan als verleider? 🥲
Ja alleen toen heeft 'ie zeker niet genoeg fame gekregen dus dacht 'ie laat ik het nog een keer proberen op een andere manier
Dat wegsturen is toch ontzettend nep? Er staat alweer een nieuw koppel klaar… Ik weet zeker dat dit echt van te voren al vast stond. Er is altijd wel iemand die met name de eerste dagen gewoon wat meer de kat uit de boom kijkt.
Dankzij jullie ben ik het eerste seizoen van Rosanna en Niels nog een keer aan het kijken. Ik kijk er nu al naar uit om dit komende avonden te bingen
100% eerlijk, is het betalen van een videoland abo het waard als ik alleen Tempa wil gaan kijken? Ik ben het format van twee jaar geleden nog gewend en vond dat echt wel leuk. Of komt dit bijv later nog op gewone tv?
- Echt wel waard
- Nah
0 stemmers
Alleen voor Tempation zou ik geen abbo nemen. Ik kijk all trash tv die er mogelijk is, dus ik haal het er wel uit
En nee, volgens mij komt het niet op reguliere tv.
Neh al eens Videoland gehad en echt niks erop vind ik verder leuk genoeg helaas
Je kunt beter op YouTube de video’s kijken van bijv. Rijk Hofman, hij bespreekt de afleveringen. Mega grappig
Misschien kun je het via goplay.be terugkijken? Weet niet of dat vanuit Nederland werkt…
Geen mogelijkheid om met iemand samen een abo te nemen? 4,50 vind ik het nog wel waard ten opzichte van het dubbele Of anders inderdaad lekker de video’s van Rijk volgen zoals @Joejoee zegt haha! Weet niet of je dan een helemaal compleet beeld van het seizoen krijgt maar het is sowieso vermakelijk.
Je krijgt toch de eerste maand gratis? Ik zou wachten tot het hele seizoen erop staat en dan kan je 1 maand nemen.
Heb je nog steeds zo’n problemen?? al eens contact gehad met de klantenservice?