Temptation Island #2

hahahaha echt he
ik heb mijn moeder rond die leeftijd zelfs onder het genot van heel veel wijn huilend opgebeld en dit verkondigt 🥲😂

2 likes

Als je toch als man zijnde voor de vader van je vriendin werkt en zij zit bij elk ding wat je verkeerd doet in haar ogen te dreigen met ‘dag baan’ dan zeg je toch op een gegeven moment: toedeloe! Ik zoek wel wat anders.

Donna doet me denken aan dat verwende kind uit Charlie & the Chocolate Factory, Veruca Salt.

20 likes

Ze vindt duidelijk dat Nico in zn handjes mag knijpen met haar, maar als je hoort hoe die relatie in elkaar zit dan weet je toch dat hij de komende twee weken opeens kan ademhalen. Dit gaat echt niet goedkomen hoor.

2 likes

Bob (?) die wel een oogje op Donna heeft, die geeft mij echt de kriebels. :dizzy_face:‍:dizzy:

9 likes

Ja mij ook! Hij doet zo bezitterig pff back off vent

1 like

Waarom heeft Nico in hemelsnaam het hoofd van Jozef Fritzl op zijn arm staan?!

3 likes

Hier zie je het een beetje op z’n bovenarm :sweat_smile:

1 like

dit was ook precies mijn gedachte!?

Wij vragen ons dit echt al af sinds het moment dat hij in Ex on the beach zat hahaha!

1 like

Zat-ie in EOTB? Wist ik niet!

2 likes

We hebben het toevallig laatst terug gekeken op Videoland en toen viel het ons op :sweat_smile:

Ik heb dat nooit gekeken, dat was m’n grens haha.

Ik heb wel de Engelse versie gezien met t-minus ten (dat zei die voice over dan de hele tijd) en dat vond ik echt een stom programma.

Wtf…

Zal dat niet zn vader/opa zijn ofzo? Die er dan op lijkt blijkbaar. Anders is het echt eng :zipper_mouth_face:

4 likes

What the actual fuck?!

Een van de eerste hits als je zoekt Nico ex on the beach tattoos

1 like

Wow what the fuck?

1 like

Vind het hier gelukkig al ietsje minder zo lijken

1 like

Gelukkig haha :sweat_smile: lijkt me wel echt kut voor hem om dat elke keer uit te moeten leggen.

4 likes