Die Bert is echt gebrainwasht…
Verder moet ik de hele tijd denken aan dat Delphine tijdens hun afscheid zei dat het bijzonder was dat hij huilde omdat hij dat nooit deed, maar ondertussen heb ik hem al vaker zien huilen dan dat Donna het over geld heeft gehad. (niks mis met huilen overigens)
Holyyyyyy fuck Bert ren ren ren!
Ja wow idd
Snap ook echt niet waarom Nico zijn connectielampje ging branden eigenlijk? Dus dat Donna blijkbaar een diepere connectie
met iemand gemaakt heeft. Dat is echt totaal niet zo? Ze zegt alleen 100x dat Nico zn job kwijt is, het huis op haar naam staat en het veel geld gaat kosten? Met wie zou zij dan een connectie hebben? Voor zover we nu gezien hebben vind ze niemand écht leuk. Alleen Bob zat achter dr aan maar daar moest ze niks van hebben. Lekker manipulatief om dan dat lampje aan te zetten. Maar echt for no reasons dus
Vind Delphine ook echt manipulatief trouwens. Dat Bert zich maar moet bewijzen enzovoorts, terwijl wat we nu van haar gezien hebben gaat zij flirteriger om met de mannen dan Bert met de vrouwen… Zie haar ook nog wel eerder vreemd gaan/een move maken eigenlijk…
Lampje is ook als de ander heel erg aan de relatie twijfelt, dus dat zal het in dat geval zijn. Tenminste, werd tussen neus en lippen door nog even gezegd
Het lampje gaat branden als iemand een connectie heeft, of twijfels heeft over de relatie. Was mij(en Nico) ook niet helemaal duidelijk, maar Victor zei het.
Oh oeps. Dan heb ik dat nog in mn hoofd zitten van het vorige seizoen blijkbaar.
Ja wow zou het echt zo heftig zijn als het lijkt (ik denk het niet)
Ik dacht misschien weet Delphine iets zieks over Bert waar ze hem mee chanteert en dat hij daardoor al die shit pikt
Aaah Bert… ik heb echt medelijden met hem.
Aah arme Nico ik wil hem echt knuffelen.
Van Delphine en Bert word ik heel ongemakkelijk ik kan dit echt niet als juice of vermaak zien, die heben echt hulp nodig.
En ohja Donna is kut.
Ik ben nu echt zó benieuwd naar volgende week!
En vind die Delphine en Donna inderdaad echt toxic. En die nieuwste gozer heeft het alleen maar over dat z’n vriendin te veel drinkt en gaat daar op door.
Donna is echt niet 100. Zo dramatisch over een grapje over vieze dingetjes zeggen. Ze zijn 2,5 jaar samen, dan ken je je partner toch een beetje.
Nico, move on please.
Ahhh Bert, heb echt een beetje met hem te doen tijdens dat kampvuur.
OMG, ik ben wel echt heel benieuwd naar volgende week. Zou Delphine naar huis willen?
Delphine gaat vreemd denk ik
Oh ik ben zooo benieuwd naar volgende week, Bert leek zo verdrietig? Nog heftiger dan eerst zeg maar. Kan me nog geen voorstelling maken van wat zij wil gaan vertellen.
En Donna vind ik echt vreselijk, zo denigrerend en labiel. Nico zal ook geen heilige zijn maar die 2 zijn echt een slechte combi. Ze gaat ook continu van onzeker naar zelfverzekerd naar arrogant. Alle kanten op.
En effrain is totaal niet oprecht met z’n vriendin. Ik vind Fatih ook veel beter bij haar passen.
Die meid is zo fucking manipulatief, niet normaal man
Ik kijk niet meer, want ik kon het even niet meer aan haha, maar hier meelezen is echt net zo leuk
Haha yes debation Island Hilarisch dit