Monica die een traan laat
š„²
Monica die een traan laat
š„²
Misschien hadden Bert en Delphine mee moeten doen aan Mediation Island.
Jamila: āEfrain is een hele intelligente jongenā
Haha sorry maar ik vind hem alles behalve intelligent
Echt zoān Mezdi type.
Zo behulpzaam en steunend š„²
Iedereen heeft een Joop nodig zijn leven.
Wat een rel weer zeg. Vraag me wel echt af wat vanaf wie nog waar is over wat gezegd wordt. Ook echt hoe out of the blue dit ineens komt enzo š„² Ipv dat zij hun hart eens lekker uitstorten bij een goede (relatie)therapeut lekker op Temptation, hoe kan je überhaupt zo leven als persoon zelf en als stel. Zoveel vragen
Bert had het over plankenkoorts. Bedoelt hij dan dat hij hem niet omhoog kreeg? Want dan zou dat de reden zijn dat hij dat niet had gedaan en niet omdat hij niet wilde oid 
Ik vind dat Delphine nog steeds veel te ver gaat in haar gedrag, maar vind het ook toxic dat ze dit moest verbergen. Als het om normale massages gaat, dan is daar toch niks vreemds aan en zou je dat toch niet hoeven te verbergen? Een hotelkamer boeken voor een massage is wel echt heel vreemd. En snap echt wel dat zij dit niet okƩ vind. Snap alleen niet waarom die twee het al zolang met elkaar uit houden.
Omg ik ben nu bij het fragment en ik val echt van de bank af 
Wat een twist. Wat erg
Edit haha ok ātranen in haar handenā dat is dan wel weer grappig
Ben wel benieuwd wie/wat jullie geloven van het verhaal
Wat is er gebeurd bij de āmasseuseā
0 stemmers
Ik weet niet zou het toch wel even slikken vinden, dan liever een x mee laten slepen op een werk trip en daar eens wat doms doen
Maar vind het echt wat voor Bert om het hoog en laag te ontkennen, hij is echt zo ongeloofwaardig. Ook echt dat hij plankenkoorts zei en dan verder ontkent haha wat een grap is hij
Alsjeblieft niet zeg
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, maar het verhaal was dus eerst dat hij alleen maar iemand gezoend had in de kroeg en nu blijkt hij naar de hoeren geweest te zijn? In dat laatst geval vind ik het in ieder geval beter verklaarbaar waarom ze hem niet vertrouwd, dan bij dat eerste.
Zij zei dus twee x prostituƩe bezocht
En hij zegt keer naar massage salon geweest en toen had hij plankenkoorts dus was echt hele normale massage en daarna keer masseuse laten kopen in hotelkamer maar echt alleen massage hoor
Naar hoeren geweest klinkt als voor een raam hebben gestaan en daar dan geweest zijn en miss dat ook wel maar dat is niet gezegd 
Is miss ook mijn associatie omdat mān vriend vlakbij zulke ramen woonde en ik daar dan altijd langoest en er allemaal mannen voor stonden
Ik vraag me trouwens ook af wat Nico gaat opbiechten volgende week 
ik zag een paar dagen geleden bij fawry dat Nico en Donna wel nog samen worden gespot dus lijkt erop dat ze toch nog samen zijn
Wat een gedoe joh. Ik vind het van Bert echt een heel raar verhaal. Dat hij āniks meerā dan een massage heeft genomen is sowieso niet waar omdat hij ām gewoon niet omhoog kreeg, dus die masseuse heeft sowieso erotische handelingen verricht. Dan kan hij nu wel zielig gaan doen dat hij niks gedaan heeft, maar dat lag dan puur aan een penis malfunction en niet aan zijn intenties.
Haha begin van dit seizoen was dit topic nog pro bert, oh how times have changed
Weet iemand wat Bert piept tijdens die huilbui??? Victor zegt ook iets van ādat mag je niet zeggenā, maar verstond er geen zak van
Ik gok iets van vreemdgegaan of kind bij andere vrouw ofzo
Zou knap zijn als hij dat heeft weten te verzwijgen. 
En dan Donna die klaagt dat Nico haar te kakken zet op tv. Bert en Delphine zijn nog ff een tandje erger