Temptation Island #2

Voor een massage ga je niet naar een sekswerker toch, op een hotelkamer. Dan ga je gewoon naar een professionele massagesalon. Lijkt me heel duidelijk dat Bert uit z’n nek lult.

Dit is zo erg hè, en die vrouw maar twijfelen aan zichzelf ‘zou het toch alleen voor een massage geweest zijn en stel ik me aan?’

Die camera’s plaatsen kan écht niet maar begrijp het zeker beter. Zoiets kan je helemaal gek maken, dat iemand glashard in je gezicht staat te liegen, been there done that.

25 likes

Hoe ongemakkelijk trouwens dat Bert en Delphine het daarna nog moeten verkondigen aan de hele groep, als een spreekbeurt :joy:

38 likes

Als iemand zo’n vaag verhaal heeft zoals Bert dan had ik het allang uitgemaakt.

En inderdaad waarom staan al die dames tegen hem aan te schuren​:joy::joy: ik vind hem zo onaantrekkelijk

4 likes

Dit! Ook zijn bewegingen/motoriek als die chicks hem een lapdance geven. Zo kneuzig en lomp, zo verschrikkelijk onaantrekkelijk. Brrr.

6 likes

Misschien zodat ze daarna een sexy lapdance van hem zouden willen krijgen. Er was al 1 gelukkige

Sorry maar ben team dolfijn.

Ik vond het echt overduidelijk dat Bert zat te liegen. Hij vertelde dat verhaal super warrig en ontwijkend en zijn lichaamstaal was ook zo onrustig. Maar helemaal als je eerst volhoudt dat ze je droomvrouw is en je nu direct roept dat de relatie over is, dan ben je gewoon op je pikkie getrapt omdat je leugen is uitgekomen. Echt wat een droeftoeter die Bert. Maar neemt niet weg dat het gedrag van Delphine alsnog extreem is, die twee hadden veel eerder uit elkaar moeten gaan.

6 likes

Ik vind dit ook helemaal geen leuk seizoen ofzo? De mensen niet en de sfeer.

24 likes

Jeeeeetje wat een drama weer. Dit is wel waarom ik dit programma kijk natuurlijk maar je zult maar in zo’n relatie zitten joh.
Ik geloof geen hol van Bert met z’n hotelkamer en gewone massage, wat een BS. Mijn mening over hem stel ik bij
Die relatie is toxic maar dat is grotendeels aan Bert zelf te danken.

En dan Nico die volgende week ‘uit respect’ iets aan z’n vriendin opbiecht op tv/via een filmpje ipv face to face van tevoren. :roll_eyes:

7 likes

wie?

1 like

Delphine/dolphin/dolfijn

1 like

Ahhaha wie boekt nou een hotelkamer voor een normale ontspanningsmassage

18 likes

Niemand

7 likes

Nou werd er in onze kamer maar eens iemand gemasseerd :joy:

7 likes

Echt hè, het is niet juicy maar gewoon fucked up toxic

4 likes

Bert liegt

3 likes

Ik vind het eerder enorm naïef van Bert dat hij denkt dat dit niet uit gaat komen.

17 likes

Nou inderdaad, ik kijk steeds maar half en alles wat iedereen zegt vind ik irritant haha. Ik zucht ook de hele tijd hardop van irritatie. Maar blijven kijken hè, moet het dan toch zien :see_no_evil:

1 like

Ik begrijp niet zo goed hoe dit denigrerend is tov je partner? Zij doet mee aan ti maar mag niet eerlijk zijn over de reden waarom ze zo jaloers is, vind ik niet fair. Als het zo is hoe zij zegt dat het is vind ik het vrij manipulerend van Bert om zo met z’n vriendin om te gaan.

Daarnaast vind ik trouwens wel dat deze mensen heel toxic voor elkaar zijn. Vorige week dacht ik nog ‘ocharme Bert zit met die gekke meid opgescheept’ maar nu vind ik ze allebei gekkies :joy:

13 likes

Ik heb het net opnieuw gekeken (lol) en de tv knoerhard gezet en hij zegt ieys van “ik heb mn hele leven verspild”

8 likes