Omg ik ben nu bij het fragment en ik val echt van de bank af Wat een twist. Wat erg
Edit haha ok “tranen in haar handen” dat is dan wel weer grappig
Omg ik ben nu bij het fragment en ik val echt van de bank af Wat een twist. Wat erg
Edit haha ok “tranen in haar handen” dat is dan wel weer grappig
Ben wel benieuwd wie/wat jullie geloven van het verhaal
Wat is er gebeurd bij de ‘masseuse’
0 stemmers
Nou, misschien wordt ik nu gelyncht maar ik zou het persoonlijk minder erg vinden dat mijn vriend naar een prostituee zou gaan dan vreemdgaan met een andere meid die hij ergens heeft leren kennen. Bij een prostituee zit, naar mijn weten, geen gevoel bij terwijl hij bij een meid die hij leert kennen in een cafe wel gevoel kan krijgen. Bij een prostituee betaal je voor een bepaalde service zeg maar. (En wie weet heeft hij bepaalde behoeften die hij bij Delphine niet meer krijgt en daarom bij een prostituee zoekt)
Ik weet niet zou het toch wel even slikken vinden, dan liever een x mee laten slepen op een werk trip en daar eens wat doms doen
Maar vind het echt wat voor Bert om het hoog en laag te ontkennen, hij is echt zo ongeloofwaardig. Ook echt dat hij plankenkoorts zei en dan verder ontkent haha wat een grap is hij
Alsjeblieft niet zeg
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, maar het verhaal was dus eerst dat hij alleen maar iemand gezoend had in de kroeg en nu blijkt hij naar de hoeren geweest te zijn? In dat laatst geval vind ik het in ieder geval beter verklaarbaar waarom ze hem niet vertrouwd, dan bij dat eerste.
Zij zei dus twee x prostituée bezocht
En hij zegt keer naar massage salon geweest en toen had hij plankenkoorts dus was echt hele normale massage en daarna keer masseuse laten kopen in hotelkamer maar echt alleen massage hoor
Naar hoeren geweest klinkt als voor een raam hebben gestaan en daar dan geweest zijn en miss dat ook wel maar dat is niet gezegd
Is miss ook mijn associatie omdat m’n vriend vlakbij zulke ramen woonde en ik daar dan altijd langoest en er allemaal mannen voor stonden
Ik vraag me trouwens ook af wat Nico gaat opbiechten volgende week
ik zag een paar dagen geleden bij fawry dat Nico en Donna wel nog samen worden gespot dus lijkt erop dat ze toch nog samen zijn
Wat een gedoe joh. Ik vind het van Bert echt een heel raar verhaal. Dat hij “niks meer” dan een massage heeft genomen is sowieso niet waar omdat hij ‘m gewoon niet omhoog kreeg, dus die masseuse heeft sowieso erotische handelingen verricht. Dan kan hij nu wel zielig gaan doen dat hij niks gedaan heeft, maar dat lag dan puur aan een penis malfunction en niet aan zijn intenties.
Haha begin van dit seizoen was dit topic nog pro bert, oh how times have changed
Weet iemand wat Bert piept tijdens die huilbui??? Victor zegt ook iets van “dat mag je niet zeggen”, maar verstond er geen zak van
Ik gok iets van vreemdgegaan of kind bij andere vrouw ofzo
Zou knap zijn als hij dat heeft weten te verzwijgen.
Misschien een scheldwoord?
Ik las je bericht trouwens eerst helemaal verkeerd, dacht dat Bert tijdens het huilen een piepend geluid maakte.
Mijn vriend gaat helemaal stuk wanneer Bert weer uitbreekt in een huilbui. Hij noemt hem steeds Brullende Bertje.
En dan Donna die klaagt dat Nico haar te kakken zet op tv. Bert en Delphine zijn nog ff een tandje erger
Voor een massage ga je niet naar een sekswerker toch, op een hotelkamer. Dan ga je gewoon naar een professionele massagesalon. Lijkt me heel duidelijk dat Bert uit z’n nek lult.
Dit is zo erg hè, en die vrouw maar twijfelen aan zichzelf ‘zou het toch alleen voor een massage geweest zijn en stel ik me aan?’
Die camera’s plaatsen kan écht niet maar begrijp het zeker beter. Zoiets kan je helemaal gek maken, dat iemand glashard in je gezicht staat te liegen, been there done that.
Hoe ongemakkelijk trouwens dat Bert en Delphine het daarna nog moeten verkondigen aan de hele groep, als een spreekbeurt
Als iemand zo’n vaag verhaal heeft zoals Bert dan had ik het allang uitgemaakt.
En inderdaad waarom staan al die dames tegen hem aan te schuren:joy: ik vind hem zo onaantrekkelijk
Dit! Ook zijn bewegingen/motoriek als die chicks hem een lapdance geven. Zo kneuzig en lomp, zo verschrikkelijk onaantrekkelijk. Brrr.
Misschien zodat ze daarna een sexy lapdance van hem zouden willen krijgen. Er was al 1 gelukkige