Hahah zin in. Heb het net aangezet. Ik word altijd helemaal hyped door de posts in dit topic en dan valt het soms zo tegen. Maar ik denk dat dit wel echt hilarisch wordt
Edit ahhh wat jammer dat het fragment zo kort duurde
Hahah zin in. Heb het net aangezet. Ik word altijd helemaal hyped door de posts in dit topic en dan valt het soms zo tegen. Maar ik denk dat dit wel echt hilarisch wordt
Edit ahhh wat jammer dat het fragment zo kort duurde
Dit kan echt niet.
Huh maar Joop begon toch zelf met het N-woord?
In de aflevering wel ja. Maar we weten natuurlijk niet of het daadwerkelijk zo gegaan is. Misschien is Delhine er wel over begonnen maar zien we dat niet
@Ananas Delphine gebruikt dat woord niet he? In ieder geval niet op tv. Tuurlijk de dingen die ze zegt zijn super kwalijk, maar ik vind Joop geen haar beter, dus vind het een beetje hypocriet dat hij zich dan zou hebben uitgesproken naar haar terwijl hij zelf ook fout zit
Oh ik had dit in mân hoofd: âVoordat ik hierheen kwam, dacht ik: Met een donkere ga ik sowieso niet op date. Sowieso niet. Maar als je hierheen komt en je ziet dan Joop en die is super spontaan en aardig, dan vind ik dat de kleurâŠOf hoe zeg je dat? Niet uitmaakt, toch?â
Maar ze zegt het inderdaad nadat hij haar iets vraagt⊠ik vraag me af als hij dat niet zo verwoordde of ze dat woord dan ook zou gebruiken. @Salinger
Mja ze zegt sowieso debiele dingen. En eens met dat ze dit gewoon niet moesten uitzenden. En dat ze dit er nog niet hebben uitgeknipt ook?
Bedoel je dan dat Delphine het eerst zei, maar dat dat niet is uitgezonden? Hele gesprek is uit de context gehaald dan
Nog raarder van Temptation dat dat zo is geknipt
Huh tegen Fawry had hij gezegd dat hij spijt had dat hij er niks over had gezegd?
Misschien een gekke vraag hoor, ik probeer het allemaal te begrijpen.
Maar waarom is het niet erg als Joop het woord zelf gebruikt? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nooit prettig is als iemand dat woord gebruikt en dat het niet minder erg wordt als Joop het gebruikt ipv Delphine.
Ik bedoelde verder niet haar andere uitspraken, alleen het n-woord. En misschien had ik het anders moeten verwoorden ipv Joop en Delphine te gebruiken. Ik bedoelde als een zwart iemand het zegt vs een wit iemand.
En dat laatste stukje van je dat bedoelde ik inderdaad. Ik zie het dan door mijn âwitte mensen ogenâ en mij lijkt het altijd vervelend als iemand het n-woord gebruikt omdat ik de koppeling scheldwoord gemaakt zou hebben, ongeacht wie het zegt.
Daarom was ik ook benieuwd of dat daadwerkelijk zo is of dat het een beeld is dat ikzelf gecreëerd heb.
Ik vind het niet fijn (en dan bedoel ik het naar jou toe, niet voor mezelf) dat je het een rare vraag vindt, ik bedoelde het absoluut niet kwetsend richting jou. Ik zou gewoon graag meer willen leren over dit onderwerp, zelf kom ik uit een klein âwit dorpâ en heb ik nooit geleerd over dit onderwerp en ben nu dus nogal aan het bijleren.
Je kunt dit gewoon Googlen. Genoeg uitleg te vinden. Als je wilt âbijleren,â doe dan ook zelf het werk ipv anderen te vragen het aan je uit te leggen.
Thanks voor je bijdrage.
Waarom witte mensen het 'N-woord' niet mogen gebruiken (hoe toevallig ook, Joop in de link)
En meer algemeen: withuiswerk.nl
Ja, ik kreeg een beetje het idee dat ze zich helemaal gesterkt voelde doordat Bert nu een beetje de pispaal van de groep is terwijl ze niet echt een super duidelijke reden had om boos te zijn. Maar er zullen vast meer dingen achter de schermen zijn gebeurd die wij niet zien.
Heeft ie toch weer verhalen verzonnen? (moet nog kijken)
Nou Monica heeft weer flink haar best gedaan om medeleven te tonen hahaha âben je daar niet heel verdrietig overâ
Wieeee zal die vrouw zijn die je op het einde hoort zeggen âje bent zo geilâ? Donna of Delphine?
Klinkt wel meer als Delphine vind ik!!
Love hoe iedereen kijkt alsof er een moord voor hun ogen is gepleegd haha wat een drama
Ik twijfel tussen Laure en Donna eigenlijk