Temptation Island #2

Klinkt wel meer als Delphine vind ik!!

Love hoe iedereen kijkt alsof er een moord voor hun ogen is gepleegd haha wat een drama

7 likes

Ik twijfel tussen Laure en Donna eigenlijk

Hahah Wouter in zn Groningse accent: die moet echt eem een klap op zn achterhoofd hebbn om wakker te wordn denk ik :rofl:
Love it :laughing:

Kijk trouwens echt meer uit naar de ontmoeting van de koppels weer want de afleveringen zijn nu niet echt heel bijzonder meer ofzo
 Doe er met pauzes ook echt al de hele ochtend om deze afl nu te kijken :sweat_smile:
Wel echt mindfuck dat Viktor nog weer op het feestje verschijnt. Net of er iets HEEL ergs gebeurt is terwijl ze ws gewoon de beelden gaan laten zien dat Aylin zegt dat ze niet meer verder wil. Zorgt wel weer voor extra drama natuurlijk :crazy_face:

Het lijkt er ook op dat Nico, Laure nu al weer in de steek laat? Ben benieuwd. Denk dat hij ook best wel een player kan zijn eigenlijk

En het beeld dat Bert vriendloos in dat zwembad ligt volgende week. Heerlijk :joy:

17 likes

Haar reactie kwam ook wat overtrokken op mij over? Maar ja we zien altijd alleen maar wat snippets van de werkelijkheid haha

Wie zegt ‘je bent zo geil’?

• Donna
  • Delphine
  • Laure

0 stemmers

1 like

Laat ze aub 5 minuten vullen met Bert alleen op z’n dream date. Alleen bij het zwembad, alleen hij het diner, alleen drankjes doen, alleen hand in hand aan het strand. All by myself er onder monteren en ik zal ze nomineren voor de Televizier, pracht tv.

21 likes

Is het straks TI op Videoland?
Ik hoop op wat commentaar en animo in dit topic want ik kan pas morgenavond kijken (in Be).

Mo kan het beter bij vloggen houden

6 likes

Misschien was het wel shalie die zei oh je bent zo geil??
Aangezien efrain vrijgezel is en boos is en er misschien als een beest op los ramt😅

5 likes

Viktor ook.

3 likes

Die expressie van Wouter
 Heerlijk!!

shock.PNG

45 likes

Ik kan echt niet wennen aan die lipliner van aylin

19 likes

Hahha ja en dan daarna nog een shot dat ie zichzelf weer 100 vragen stelt en beantwoord :rofl:

Lag ik daar nou helemaal alleen in dat zwembad? Ja.
Maar vond ik dat nou erg? Nee.

Zie t helemaal voor me

33 likes

Letterlijk deze emoji :open_mouth:
:rofl:

10 likes

Ik vind Viktor het wel leuk doen eigenlijk

9 likes

Wat een saaie aflevering, er gebeurde echt niks.

1 like

Ik ook, hij vraagt heel serieus over alle bullshit en die mannen proberen het dan goed te praten :joy:

4 likes

Viktor en Monica zijn voor mij echt witte ruis, ze vallen me helemaal niet op

2 likes

Ja haha en ook hoe hij tegen Bert doet, hij kan t ook niet helemaal aan

4 likes

Voor mij is er dit seizoen absoluut maar één baas: Wouter :joy:

32 likes