Temptation Island #2

Ik vind t ook leuk dat Julia tot inzicht is gekomen dat Wouter het toch wel voor haar is. Tenminste, dat denk ik. Het is natuurlijk ook altijd een kwestie van wie in de villa zitten. Als er niemand tussen zit die je aanspreekt, dan is het semi makkelijk om bij je partner te blijven. Aan de andere kant, die kerels Efrain, Nico en Bert gaan gewoon naar de volgende als de huidige vrijgezel te moeilijk blijkt.

4 likes

Maar een seizoen met alleen maar Sonny en Bert is ook te heftig, dan is het juist wel leuk om ook te zien dat het concept van het programma werkt.

1 like

Nouja tussen EfraĆÆn en Aylen en tussen Nico en Donna is er ook al genoeg gezeik geweest natuurlijk. Alleen weinig ā€œactieā€ verder.

Omg tering wat een saaie aflevering weer, behalve het einde haha

Even op een rijtje:

Laure vraagt aan Nico of hij haar keihard wil neuken dus dan gaan ze dat maar doen. O, schatje, o, fuck, o, je bent zo geil. Kwam dus van haar

Jimmi heeft Donna een massage gegeven die ook ā€˜uit de hand is gelopen’ (zijn woorden)

Delphine vraagt aan Joop: ā€˜gaan we samen douchen of niet?’ Joop zegt ā€˜ja toch’. Delphine zegt? Durf je wel je piemel te laten zien? ā€˜Ja’. Vervolgens vraagt Delphine of hij zich af wil trekken. Joop doet dat, en dan zegt ze ā€˜ga je dat echt doen?’ :eek: En volgens mij gaat ze hem daarna pijpen want ze vraagt of hij haar tongpiercing voelt.

16 likes

Je vergeet huilende Bert die zegt dat hij Delphine mist… :sweat_smile:

15 likes

En over volgende week. Blijkbaar heeft Julia tegen Niels gezegd ā€˜Ik wil je kankerhard neuken maar dat kan nu niet’.

Dat zegt Niels dus tegen Wouter bij 't kampvuur. Maar ik geloof daar echt helemaal niks van joh? Ik vind Niels echt een jaloerse slang. Hoop dat het iig niet waar is

7 likes

Ik vind Delphine zo zwakbegaafd overkomen. Ook hoe ze reageerde op social media. Ik vind het bijna sneu worden en vind het best wel kwalijk dat Videoland haar mee heeft laten doen. Tuurlijk is het haar eigen keus, maar krijg een beetje Barbie vibes van haar.

2 likes

Ja alles wat hij zegt, ik geloof er niks van🤄

Ook toen bij ā€˜t strand. Toen zei die: ā€˜je bent echt een prachtige vrouw ik heb echt goesting in jou. En dat komt niet door m’n stijve lul’ of iets in die trant

1 like

Hele begin stuk kon je skippen, dat was idd tering saai. Vanaf de avond bij de dreamdates begint het pas een beetje interessant te worden… Met als laatste fragment Bert, ik mis haar…
Maar volgende week dan eindelijk de kampvuurtjes…

2 likes

Ik vond dat ook echt suuuper manipulatief ja. Ze wil hem gewoon zelf… En dan ook die andere meid die het nog ff bevestigd dat Nico beter voor Preseley kan kiezen want betere beelden voor Donna. Slaat echt nergens op want die relatie is toch al lang voorbij :sweat_smile:

3 likes

Lol waar komt die Joyce ineens vandaan. Ik heb doorgespoeld op aanraden van hier haha

5 likes

Huh als je het nog niet gezien hebt dan open je dit topic toch niet op de dag van de nieuwe aflevering?

31 likes

Ik ben halverwege de aflevering maar pff ik geloof helemaal niks van effrain en aylene. Wat een poppenkast en slecht acteerwerk :roll_eyes::roll_eyes:

9 likes

Goeie montage aan het eind.
Bertje die begint te grienen en zegt: Mis ik Delphine? Ja ik mis Delphine. Ik hoop dat Delphine mij ook mist. Is dat wat ik het liefste zou willen? Jazeker is dat het liefste wat ik zou willen.

Volgende shot:
Delphine tegen joop: Gaan we samen douchen? Kun je je aftrekken?

28 likes

What are thoooooose

41 likes

Feshjunnn :star_struck:

:flushed::joy:

2 likes

Ja wauw echt zo slecht geacteerd van hem, gaat ie ff in z’n handen zitten huilen en je ziet daarna nul tranen of emotie :joy:

10 likes

Lijken wel van die gipsschoenen?

14 likes

Ik zit nut tempa te kijken, maar het is zo saai dat ik maar een beetje mee zit te lezen op het forum.

Ik moest zo lachen om Victor die steeds zo boos aan komt lopen, met dit als hoogtepunt. Zo boos aangeslopen…

Nu heb ik 5x dit filmpje teruggekeken terwijl de tranen over mn wangen lopen :rofl:

8 likes

Efrain en Ailyn zijn model maar ik snap het niet goed. Vind ze beiden nogal een saai uiterlijk en weinig uitstraling hebben

4 likes