Ik vind het dan weer bijzonder gedurfd om, als je weet dat alles van je vriendin is en ze je baan geregeld heeft, op tv op te biechten dat je haar enkele weken voor temptation hebt bedrogen. Knap staaltje gaslighting ook: zij moet met jou meedoen omdat zij zogenaamd te onzeker is en bevestiging nodig heeft. Vervolgens blijkt dat jij gewoon vreemdgaat en vertel je dat OP TV. Ik had hem meer afgepakt dan de hondjes. Ben een redelijk mens, maar ik heb grenzen.
Zijn Bertje en Delphine nog(/weer) samen?
- ja
- nee
0 stemmers
Hebben Delphine en Bertje het hele drama gespeeld of was het echt?
- gespeeld
- echt
0 stemmers
Zijn Aylin en Efrain nog(/weer) samen?
- ja
- nee
0 stemmers
Hebben Aylin en Efrain het hele drama gespeeld of was het echt?
- gespeeld
- echt
0 stemmers
Over Bert
Hij heeft toch een nieuwe vriendin?
Als Nico praat lijkt 't net of hij geen tanden heeft
Kom deze net tegen op TikTok:
Ik had de laatste aflevering het idee dat Nico kin fillers had
Efrain nadat hij Aylin hoort zeggen op camera dat ze wil stoppen met de relatie: âik ga haar op het laatste kampvuur ten huwelijk vragenâ. 
Hahahahah die Koen en Deborah met die tattoo, die meid weet niet eens wat de betekenis is 
Oh plottwist, ze zijn uit elkaar, zit ze dan met dr tattoo
Hahahaha dit lijkt wel een act joh die meid.
Vond ik dit een rare aflevering? Ja, ik vond het rare aflevering en was die Koen en Deborah helemaal vergeten.
Was het vreemd dat Aylin niet in het maanden/weken later filmpje zat? Ja dat was vreemd
Had ik gehoopt dat Bert Joop 1 vraag mocht stellen? Ja, had het eigenlijk wel gehoopt
Moest ik heel hard lachen toen Delphine zei âhad hij verder rondgepoeptâ? Ja, verslikte me in de koffie
Kreeg Bert op het eind weer veel te veel zendtijd en ga ik zijn vragen missen? Ja en ja 
Ik vond het ook vreemd dat ze niet in dat filmpje zat.
Ik vond hen allebei zo verknipt overkomen, de hele serie lang met dit kampvuur als hoogtepunt. Geen idee hoe zij het willen redden als dit is hoe je communiceert.
Heeft Bert nou een huis met zwembad? Sneaky shot dat ie daar ff wat viezigheid uit aan het vissen was.
Ik vind Bert echt zoân ongelofelijke CREEP. Ook hoe die praat aan ât einde van de video, dat âie iemand nieuw heeft ontmoet die perfect bij hem past. Nou veel plezier ermee.
En die Efrain is echt een slechte acteur. Jammer dat Aylin voor zijn praatjes valt, maar misschien verdienen zij elkaar ook wel. Inderdaad raar dat ze niet in die video op het einde te zien was, maar ze zijn dus nog wel samen
Deborah en Koen was ik alweer vergeten lol, hoe dom ook dat stuk met die tattoo en dan tijdens het tatoeëren vragen wat de betekenis precies is
Ik lachte ook net iets te hard 
Ik vond Delphine bij het kampvuur ook wel toxic hoor. De hele tijd ontkennen dat iets is gebeurd als Bert er naar vraagt, en dan zodra ze merkt dat ze er niet onderuitkomt snel zeggen âmaar ik was toch single?!â.
Hahaha ik ben geen player maar sociaal geĂŻnteresseerd 

Ja viel me ook echt van haar tegen !
Haha die is mooi
En zei hij nou âze is gewoon een spiegel van ikâ 
Pff aylin en effrain, echt i canât. Zij blaast alles op, mega dramatisch en hij met zân nephuilen 

Poeh ja dat gezeik over die kamer