Temptation Island #2

Vooral heel weinig persoonlijkheid hebben ze.

6 likes

Ik kan die meid echt slecht hebben omdat ze die Shali zo fatshamet. Echt rot op met die opmerkingen over haar uiterlijk en hoe hij echt nooit iets in haar zou kunnen zien.

20 likes

Je hebt tegenwoordig aardig wat modellen die met het zelfde level fotograaf veel shooten voor elkaars portfolio

3 likes

Hij keek er ook zo eng bij

Spoiler van roddel insta

Zijn gewoon samen dus
En die Wouter en Julia ook zag ik al
Alleen Delphine en Bert uit elkaar wsl

Ik zag dit ook voorbij komen maar snapte niet wat er bedoeld werd met de het onderschrift. Dit zegt toch precies helemaal niks?

5 likes

Ik snapte dit ook niet nee :woman_shrugging:t2:

2 likes

wie spreekt de waarheid bij het kampvuur?

• Julia
  • Niels

0 stemmers

Niels zei tijdens het kampvuur tegen Wouter dat Julia te ver was gegaan door de hele tijd verwijzingen te maken naar een afspeellijst met een dubieuze naam. Ook zegt hij dat Julia buiten de camera’s om toespelingen deed. Julia noemt hem
op haar beurt een stoker.

Waarom is dat dan nooit gefilmd/afgeluisterd? Als we iets van temptation weten is dat ze dan heus wel proberen om je alsnog on cam te krijgen als je denkt dat ze niet draaien… Zoals met Mezdi toen. En wie nog meer?
Ik geloof er niks van wat hij zegt

3 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat Niels gewoon op z’n pik getrapt is dat Julia uiteindelijk toch bij Wouter wilde blijven

31 likes

Ik klikte per ongeluk Niels maar ik geloof sowieso Julia. Als het niet op film staat is het wmb niet gebeurd.

1 like

Niels laat zich wel flink kennen hoor, geloof er helemaal niets van.

Als Julie Niels zo woest aantrekkelijk had gevonden dat ze hem elke keer geheime boodschappen liet zien, was er wel meer chemie te zien geweest op scherm tussen die twee.

4 likes

Hahha dat stuk van Niels bij het kampvuur. Je ziet gewoon dat hij terplekke iets probeert te verzinnen. “Tja uhhhm…” *wrijft in zn handen, denkt na *
Zeeer geloofwaardig vriend. Not

2 likes

Spoiler laatste aflevering

Had dit van Julia en Wouter niet verwacht??

3 likes

Die afspeellijst is toch precies van die Zach toen? Hij typte dat toen in op spotify en naar aanleiding daarvan hebben mensen toen een afspeellijst gemaakt met diezelfde naam

12 likes

Heeeeel irritant lekker de grootste drama tot het eind bewaren
Had makkelijk in 1 aflevering gekund wat saaai :yawning_face: en nep allemaal

3 likes
Samenvatting

Vgm klopt het ook niet wat ik op die juicechannels enz allemaal lees

4 likes

25 likes

Omg ik was hem alweer helemaal vergeten, wat een loser was dat

10 likes