Wat klopt er dan niet?
Ja sorry dat bedoel ik eigenlijk
Ik vind donna zo misplaatst arrogant
Haha wilde net vragen wat zegt u? Maar je hebt het gecorrigeerd.
Ah ja vond het wel sneu toen ze op het einde zei dat Nico perfect was voor haar eigenlijk, en ze nog dol op hem is alleen dat hij geen relatiemateriaal is.
Ik vond het ook echt jammer dat niemand in de aflevering hier even naar refereerde
Ja lang leve autocorrect
Dat ze dat zei was wel emo idd. Heb ik net gezien. Ik vond dag arrogante meer dat ze bijv zo een beetje minderwaardig leek te reageren dat Nico met Laure was ipv met Presley. Ze kan op een bepaalde manier kijken en een bepaalde toon in haar stem aanslaan, waardoor ze zo arrogant overkomt
Ik vond het wel leuk dat Victor nog even aanhaalde dat Nico Donna in België al had bedrogen want Nico probeerde haar van alles op te leggen terwijl hij al veul eerder gewoon een rotte leugenaar was.
Verder is Donna niet helemaal mijn type maar ik vind het niet geheel terecht dat ze telkens als arrogant wordt bestempeld. Ik vind haar overkomen als een sterke vrouw die zich niet zomaar laat naaien door Nico. Jammer dat vrouwen vaak als arrogant worden bestempeld als ze geen bullshit tolereren.
Nu ga ik even verder kijken
Mwua geen bullshit tolereren valt voor mij niet onder âdoei baanâ âhij heeft geen huis meerâ âhij denkt toch niet dat hij de hondjes krijgtâ en alle misplaatste boze uitingen die ze heeft gedaan. Vond haar in de afleveringen eerder zwak overkomen dan sterk en inderdaad een vleugje arrogantie. Zo van alles wat hij heeft is door mij en dat pak ik af. Vind dat zelf persoonlijk niet echt sterk haha.
In de 3 maanden later zei ze iig dat ze die opmerkingen te snel had gemaakt en hij werkt nog voor haar familie. Kan me wel voorstellen dat je op het moment zelf heel giftig bent en zoân opmerkingen maakt, het is niet zo dat je dan rationeel nadenkt. Als Nico andersom die opmerkingen had gemaakt was hij waarschijnlijk niet als arrogant bestempeld.
Ik vind het dan weer bijzonder gedurfd om, als je weet dat alles van je vriendin is en ze je baan geregeld heeft, op tv op te biechten dat je haar enkele weken voor temptation hebt bedrogen. Knap staaltje gaslighting ook: zij moet met jou meedoen omdat zij zogenaamd te onzeker is en bevestiging nodig heeft. Vervolgens blijkt dat jij gewoon vreemdgaat en vertel je dat OP TV. Ik had hem meer afgepakt dan de hondjes. Ben een redelijk mens, maar ik heb grenzen.
Zijn Bertje en Delphine nog(/weer) samen?
- ja
- nee
0 stemmers
Hebben Delphine en Bertje het hele drama gespeeld of was het echt?
- gespeeld
- echt
0 stemmers
Zijn Aylin en Efrain nog(/weer) samen?
- ja
- nee
0 stemmers
Hebben Aylin en Efrain het hele drama gespeeld of was het echt?
- gespeeld
- echt
0 stemmers
Over Bert
Hij heeft toch een nieuwe vriendin?
Als Nico praat lijkt 't net of hij geen tanden heeft
Kom deze net tegen op TikTok:
Ik had de laatste aflevering het idee dat Nico kin fillers had
Efrain nadat hij Aylin hoort zeggen op camera dat ze wil stoppen met de relatie: âik ga haar op het laatste kampvuur ten huwelijk vragenâ.
Hahahahah die Koen en Deborah met die tattoo, die meid weet niet eens wat de betekenis is
Oh plottwist, ze zijn uit elkaar, zit ze dan met dr tattoo
Hahahaha dit lijkt wel een act joh die meid.
Vond ik dit een rare aflevering? Ja, ik vond het rare aflevering en was die Koen en Deborah helemaal vergeten.
Was het vreemd dat Aylin niet in het maanden/weken later filmpje zat? Ja dat was vreemd
Had ik gehoopt dat Bert Joop 1 vraag mocht stellen? Ja, had het eigenlijk wel gehoopt
Moest ik heel hard lachen toen Delphine zei âhad hij verder rondgepoeptâ? Ja, verslikte me in de koffie
Kreeg Bert op het eind weer veel te veel zendtijd en ga ik zijn vragen missen? Ja en ja
Ik vond het ook vreemd dat ze niet in dat filmpje zat.