Temptation Island #2

Ik vond hen allebei zo verknipt overkomen, de hele serie lang met dit kampvuur als hoogtepunt. Geen idee hoe zij het willen redden als dit is hoe je communiceert.

Heeft Bert nou een huis met zwembad? Sneaky shot dat ie daar ff wat viezigheid uit aan het vissen was.

2 likes

Ik vind Bert echt zo’n ongelofelijke CREEP. Ook hoe die praat aan ‘t einde van de video, dat ‘ie iemand nieuw heeft ontmoet die perfect bij hem past. Nou veel plezier ermee.

En die Efrain is echt een slechte acteur. Jammer dat Aylin voor zijn praatjes valt, maar misschien verdienen zij elkaar ook wel. Inderdaad raar dat ze niet in die video op het einde te zien was, maar ze zijn dus nog wel samen

Deborah en Koen was ik alweer vergeten lol, hoe dom ook dat stuk met die tattoo en dan tijdens het tatoeëren vragen wat de betekenis precies is

2 likes

Ik lachte ook net iets te hard :joy:

1 like

Ik vond Delphine bij het kampvuur ook wel toxic hoor. De hele tijd ontkennen dat iets is gebeurd als Bert er naar vraagt, en dan zodra ze merkt dat ze er niet onderuitkomt snel zeggen “maar ik was toch single?!”.

34 likes

Hahaha ik ben geen player maar sociaal geïnteresseerd :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

9 likes

Ja viel me ook echt van haar tegen !

Haha die is mooi
En zei hij nou ‘ze is gewoon een spiegel van ik’ :joy:

3 likes

Pff aylin en effrain, echt i can’t. Zij blaast alles op, mega dramatisch en hij met z’n nephuilen :weary::rage:

3 likes

Poeh ja dat gezeik over die kamer

1 like

Heh wat zou hij bedoelen

3 likes

Dat ie even niet genoeg aandacht kreeg denk ik

Ik geloof echt 0,0 van alles wat deze 2 mensen doen/zeggen, alles voor de “fame”

10 likes

Bedoel je die foto van een blondine onder de tekst hmm? Dat ben ik niet haha, was ik maar blond :sob:

1 like

Kan toch zijn dat het echt niet goed met haar gaat? Neem aan dat er ook wel een gegronde reden is dat ze niet bij het “hoe is het nu met” filmpje is. Denk niet dat je daar zomaar onder uit kan komen als je eenmaal een deal hebt gesloten. En al helemaal niet als je mee zou doen voor de ‘fame’. Dan wil je toch zoveel mogelijk in beeld/op tv komen denk ik dan :thinking:

1 like

Echt eng dat Effrain alles ontkent en Aylin letterlijk aan zichzelf gaat twijfelen over het 06-nummer en instagram gedoe. Ookal zou dit allemaal gespeeld/gestaged zijn is het niet gezond.

Love Victor die Delphine kei hard out :eyes:.

Zag daarna random die Koen en Deborah en ik dacht echt ‘huuuuuh, wie zijn dit’ maar toen viel het kwartje. Toen was er nog die vage regel was met de kleurtjes in het zwembad :joy:

8 likes

Leuk als je vriend (of ex) dat dan zo de wereld in gooit. :disappointed_relieved: :pray:

1 like

Haha Victor zijn zelfvoldane grijns als hij Delphine out

48 likes

Ik vond Bert wel eng boos in dat busje. Kan me helemaal voorstellen dat hij Delphine mega erg manipuleert.

31 likes

Balen dat het seizoen weer voorbij is :sleepy:

Dacht dat er nooit meer een einde aan kwam. Vond het echt een vreselijk seizoen, ben ik de enige die dit vond?

30 likes

Nee had ik ook. Wilde uiteindelijk alleen daar van Bert zien

3 likes