Temptation Island #2

Die gesprekken altijd :cry: :cry:

“Wat doe jij in mijn hoofd?” - “Niks, ik ben gewoon real met je”

Ik kots in m’n hart

17 likes

Met een vleugje Voldemort

6 likes

Love Rene, en ik vond de grap van die vriendin over Whitney echt om te gillen :joy:.

1 like

Maar echt! Net Kees Tol met krullen

4 likes

omg dat dansen, wat verschrikkelijk. Zo heel houterig stapje links, stapje rechts. En dan van die ongelukkige hoofden erbij.

13 likes

Jeetje wat is die Hans een akelige vent zeg. De manier waarop hij tegen Annebel praat, wel echt goed dat ze dat zelf ook meteen doorhad en gewoon tegen hem zei ik heb hier geen zin in. En dan super manipulatief gaan staan janken daarna, terwijl hij vlak daarvoor nog zei ‘wil je dat ik ophoud?’ echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

25 likes

Can’t unsee. Maris is een slechte reel van Wil.

4 likes

Ik erger me wel steeds meer aan die nep gesprekken met zogenaamd super diepzinnige vragen tussendoor, laat gewoon de feestjes zien :rofl:

4 likes

Ik heb het vermoeden dat Ivo de timtation van dit seizoen gaat worden. Meteen na de kennismaking al zo hoteldebotel, kan nooit goed gaan.

17 likes

Ze hebben wel allemaal weer een spraakgebrek dit seizoen.

4 likes

Ik hoor bij Maris ook steeds Fajah Lourens praten, zelfde manier van praten

1 like

En wat is die Ivo een ongelofelijke flapdrol. “Ja zij staat ook lekker vrij in het leven”. Vriend daar kan je niet op bouwen, als zij in nl klaar met je is, sta je er alleen voor. Geldt trouwens ook voor Maris

1 like

Wat een natte dweil is die Ivo zeg, niet te doen. En dat kapsel :weary: reactie van Maris is ook erg vreemd, zo in de ontkenning. Was ook weinig oprechts aan volgens mij, hoezo zou je hier blij van worden?

Verder vind ik het tussen Iris en Whitney ook maar vreemd. Kan die ‘relatie’ echt niet peilen.

Bij linde en Sietse (of hoe hij ook heet) lijkt het ook niet heel gelijkwaardig te zijn. Nogal verschillend hoe ze over elkaar praten

7 likes

Awhh ik vind rene wel echt een (niet bijster slim) schatje. Ik zou echt nooit wat met m willen, want niet echt veel inhoud en als hij 45 zou zijn zou ik het ook geloven, maar hij komt tot nu toe wel echt heel lief en respectvol over naar z’n vriendin.

12 likes

Maar Ivo en Maris hebben toch gewoon een open relatie, ze hebben een paar jaar geleden ook mee gedaan aan zo’n ander tv programma over open en polygame relaties. Ik vind het echt obvious dat ze nu alleen mee doen aan Temptation voor de fame.

Het maakt ze echt niet uit of ze connecties maken met anderen, ze doen misschien een beetje alsof, denk dat dat ook vanuit de programma makers komt. Zou natuurlijk het nut van dit programma beetje teniet doen als er mensen mee doen met open relaties haha dus denk dat óf de programma makers wilden dat ze het niet benoemen (lijkt me het meest logisch aangezien Ivo en Maris aan dat andere programma hebben meegedaan dus kan me niet voorstellen dat de programma makers daar niet van op de hoogte zijn) óf dat Ivo en Maris zich hebben aangemeld en hebben gezegd dat ze geen open relatie meer hebben oid.

3 likes

Meid wordt uitgescholden voor kuthoer.
Monica: vind je dat respectloos?

Ehh.

1 like

Ja ik vind hem en annebel qua uiterlijk wel het meest opvallend, maar qua gedrag wel het meest normaal eigenlijk.

Ik ben nu net bij zo’n fragment dat monica bij de vrouwen is om te vertellen dat ze 1 op 1 date gaan, monica is helemaal geel? Die heeft echt een verkeerde kleur foundation op gekregen

Oh edit ik kom er nu achter dat monica kwam vertellen dat de vrouwen een kampvuur kregen :rofl: ik let weer goed op :thumbsup:

8 likes

Ik ga altijd helemaal stuk om hoe slecht ze is in vragen stellen en interesse tonen, zo niet empatisch altijd :rofl:

26 likes

Ik vind het per aflevering altijd zo veel herhaling van het stellen van vragen:

• wat zoek jij eigenlijk in een man/vrouw?
  • wat vind je het belangrijkste in je relatie?
  • waarom doen jullie mee aan Tempa?

En daar nog 10 varianten op 🫠

14 likes

Had het pas echt leuk gevonden als ze de Temptationparel ‘onrespectvol’ had gebruikt

4 likes