Temptation Island #2

Ik twijfelde vanwege de y bij party. Misschien was het één of ander Belgisch feestje waarvan ik de naam niet wist.

Maar het was dus een feestje met z’n tweeën. :sob:

4 likes

neejoh, toch niet den tim!

10 likes

Huh omg dat staat ook op mijn geboortekaartje.

5 likes

Oh gelukkig dan zijn mijn ouders niet de enige met slechte humor.

6 likes

Genieton dit interview met Bert. Over Delphine die hun hond gestolen heeft en hem steeds wel of niet wil uitkopen. Zal heus wel gekleurd zijn maar toch heerlijk dat je dit allemaal de wereld in slingert.

1 like

Zo ik heb even wat kostbare tijd verspild om hier een stukje van te luisteren. Dit is wat ik er uit heb gehaald:

-Bert beweert dat hij op zijn tablet beelden van Delphine kreeg te zien, waarop ze met ontblote borsten een van de vrijgezellen op haar kamer ontving.
En dat ze dat waarschijnlijk niet uitgezonden hebben om hem (Bert) er nog gekker uit te laten zien.

-Hij heeft 3-4 keer aangegeven naar huis te willen, maar het mocht niet van de productie.

Toen heb ik het uitgezet, ik kon het gezwets niet meer aan.

Ook Bert wil niets zeggen over Delphine, maar klaagt er vervolgens een uur over.

8 likes

Haha dank :heart::heart: ik heb half geluisterd dus heb de :beverage_box: niet uitgeschreven

2 likes

Vanaf vandaag is er weer de Amerikaanse Temptation Island. Hebben jullie nog tips voor het kijken via internet?

2 likes

Ooh echt? Maar dus niet op Videoland ofzo begrijp ik uit je vraag?

Volgens mij staat de eerste aflevering aanstaande maandag al op Videoland!

6 likes

Oh wat leuk, zin in!

2 likes

Ik keek het vorige seizoen op een site waarvoor een adblocker noodzakelijk was :joy:

Ik zie volgens mij de eerste aflevering al op videoland staan!

3 likes

Wow haha je hebt gelijk, ik had wel 17 maart in m’n hoofd maar dacht dat dat maandag pas was, tijd gaat zo snel

Ga ik kijken in m’n lunchpauze straks, zin in :star_struck:

3 likes

Er is nog een apart topic voor Temptation Island USA misschien handiger om daar verder te gaan omdat het anders straks door elkaar heenloopt met het nieuwe seizoen love or leave die in april begint

3 likes

Ik las zojuist dat Gianni (van de meegesmokkelde telefoon) een van de hoofdverdachten is in een onderzoek naar een crystal meth-lab. Heftig voor Melissa en hun kindje.

8 likes

Wowie… Oke.

Wat is er met Hans, waarom is hij niet in staat een telefoon te bedienen? (laatste zin artikel) weet iemand hier meer van? Nieuwsgierig much…

daar was ik ook al nieuwsgierig naar. Misschien is hij wel een soort geldezel, maar dat zie je dan weer vaker bij bankfraude en witwassen.

1 like

Vroeg ik me ook af ja. Een zin die vragen oproept.
Ik zie dit bericht ook net op insta bij fawrynotsawry, iemand slide in zijn DM en zegt dat melissa ook verdachte is, alleen daar zou tot op heden nog geen bewijs (of niet genoeg) voor zijn.