Temptation Island #2

Wat een natte dweil is die Ivo zeg, niet te doen. En dat kapsel :weary: reactie van Maris is ook erg vreemd, zo in de ontkenning. Was ook weinig oprechts aan volgens mij, hoezo zou je hier blij van worden?

Verder vind ik het tussen Iris en Whitney ook maar vreemd. Kan die ‘relatie’ echt niet peilen.

Bij linde en Sietse (of hoe hij ook heet) lijkt het ook niet heel gelijkwaardig te zijn. Nogal verschillend hoe ze over elkaar praten

7 likes

Awhh ik vind rene wel echt een (niet bijster slim) schatje. Ik zou echt nooit wat met m willen, want niet echt veel inhoud en als hij 45 zou zijn zou ik het ook geloven, maar hij komt tot nu toe wel echt heel lief en respectvol over naar z’n vriendin.

12 likes

Maar Ivo en Maris hebben toch gewoon een open relatie, ze hebben een paar jaar geleden ook mee gedaan aan zo’n ander tv programma over open en polygame relaties. Ik vind het echt obvious dat ze nu alleen mee doen aan Temptation voor de fame.

Het maakt ze echt niet uit of ze connecties maken met anderen, ze doen misschien een beetje alsof, denk dat dat ook vanuit de programma makers komt. Zou natuurlijk het nut van dit programma beetje teniet doen als er mensen mee doen met open relaties haha dus denk dat Ăłf de programma makers wilden dat ze het niet benoemen (lijkt me het meest logisch aangezien Ivo en Maris aan dat andere programma hebben meegedaan dus kan me niet voorstellen dat de programma makers daar niet van op de hoogte zijn) Ăłf dat Ivo en Maris zich hebben aangemeld en hebben gezegd dat ze geen open relatie meer hebben oid.

3 likes

Meid wordt uitgescholden voor kuthoer.
Monica: vind je dat respectloos?

Ehh.

1 like

Ja ik vind hem en annebel qua uiterlijk wel het meest opvallend, maar qua gedrag wel het meest normaal eigenlijk.

Ik ben nu net bij zo’n fragment dat monica bij de vrouwen is om te vertellen dat ze 1 op 1 date gaan, monica is helemaal geel? Die heeft echt een verkeerde kleur foundation op gekregen

Oh edit ik kom er nu achter dat monica kwam vertellen dat de vrouwen een kampvuur kregen :rofl: ik let weer goed op :thumbsup:

8 likes

Ik ga altijd helemaal stuk om hoe slecht ze is in vragen stellen en interesse tonen, zo niet empatisch altijd :rofl:

26 likes

Ik vind het per aflevering altijd zo veel herhaling van het stellen van vragen:

• wat zoek jij eigenlijk in een man/vrouw?
  • wat vind je het belangrijkste in je relatie?
  • waarom doen jullie mee aan Tempa?

En daar nog 10 varianten op đŸ« 

14 likes

Had het pas echt leuk gevonden als ze de Temptationparel ‘onrespectvol’ had gebruikt

4 likes

‘Disrespect getoond’ zou Danielle zeggen

4 likes

Hahah sorry maar die Maris is echt een grap, ze probeert zo hard om de cool girl te zijn. Ook dat ze moet huilen van geluk omdat ze blij is voor Ivo om hem zo te zien, uhuhđŸ€„

En die EsmĂ© is ook zo vermoeiend met dr ‘ik ben zoo chilllllllll en open’ bladiebla. Ga maar lekker met Ivo mee naar huis ja en lekker niet preutse seks hebben

24 likes

Maar zou die Esmé Ivo echt leuk/aantrekkelijk vinden? Krijg het gevoel alsof ze het allemaal heel erg aandikt.
Saai seizoen tot nu toe wel.

1 like

Neejoh ze houdt van aandacht denk ik en vindt ‘t wel leuk om met ‘m te flirten en ‘open minded’ gesprekken met hem te hebben, maar ik denk dat Ivo haar veel leuker vindt hahahh. Zij lacht zich rot en rent straks net als Cherish gillend weg

14 likes

Ik vind Linde op Ilse de Lange lijken en haar haar ziet er altijd uit alsof het heel lekker ruikt

5 likes

Het leek ook alsof ze halverwege dat gesprekje haar make up iets hebben aangepast, ineens zag het er stukken beter uit.

Ja dit denk ik ook!! Er was ook een fragment waarbij Ivo zei tegen Maris “ja, zij heeft ook een open relatie” oid over de verleidster, waarbij Maris vroeg “ook?”, dat leek echt een verspreking waarbij hij gecorrigeerd werd.

6 likes

ja dit is wel temptation island met diepgang he

3 likes

Hahaha vind je? Hij zegt op een gegeven moment dat hij soms klaar is met praten met Annebel en dan maar z’n “piemel in haar mond duwt.”

10 likes

Haha ja dit, en als hij iets wil eten dat hij gaat roepen: Annebeeel waar ben je ik heb honger, en dan net zo lang blijven roepen tot zo’n meid hem te eten geeft en dat hij dan zegt: laaaat maar Annebel. Zal leuke dynamiek zijn thuis als die vent niet eens zelf een snackie kan pakken zeg

9 likes

Vond dit ook meer een beeld van “oh kijk ik heb net lol gehad maar moet nu ff extra goede beelden laten zien door te laten blijken dat ik nog steeds aan haar denk!11!!”
Hij is denk ik meer met haar bezig dan echt zn gang te gaan daar. Aan de ene kant goed maar aan de andere kant moet je ook juist jezelf kunnen zijn toch?

1 like

Maris vind het allemaal zo leuk voor Ivo etc nou sure Jan geloof er niks van

2 likes