Temptation Island #2

Ik vind Antonio ook een naar ventje maar die is minder geniepig en geniepige mensen trek ik echt slecht

2 likes

Ik vind antonio echt fantastisch, tv goud.

Hoe ie meteen de fout in ging, toen de dag erna zei “ik snap dat ik niet alleen uit mag” en zei minder te drinken en toen hoppa Savonds weer precies zo was als op nacht 1.

4 likes

Ja hoe kun je zo’n bord voor je kop hebben, ongelofelijk

3 likes

Wat zoek je in een vrouw?
‘Ja
 gewoon
 dikke tiete!!!’
En iets van ambitie ofzo, vind je dat nog belangrijk?
‘
 nee eigenlijk niet’

:cry:

9 likes

Nouja wel perfecte match met Cloë of hoe ze ook heet

Daar is ook niemand thuis achter de ogen. Zo makkelijk te bespelen ook haha, vond het ook mooi dat ze op elke date tot nu toe haar dates ‘volwassen’ noemt en dan elke keer het met hen eens is dat Anthony ‘minder’ is.

15 likes

Niemand thuis achter de ogen :joy::joy::joy:

3 likes

Gewoon slechte vertaling uit het Engels hoor, geen originele uitspraak :v:t3:

1 like

Ja ik kom dan uit op no one home behind the eyes, maar er is een reden dat ik nooit tienen haalde voor Engels :joy:

2 likes

Wisten jullie dat Ivo het concept open relatie/polygamie heel interessant vindt? :roll_eyes:

20 likes

Als Ivo in beeld is zet ik het geluid uit, my god. Ik kan die vent gewoon niet serieus nemen met zijn gezever. :face_vomiting: kots van hem

9 likes

Ik zag trouwens bij juul van vorig seizoen een hele rant over die Jan Sietse
 dat hij mensen mishandeld heeft etc, geen idee wat er van waar is. :woman_shrugging:t2:

1 like

Wat ook een vreselijke muziek keuzes in de aflevering. Random ineens gestart en weer gestopt. Echt slecht

1 like

Hij heeft een vriend van mij ook een blauw oog bezorgd :grimacing: dus ik geloof het eigenlijk wel

Ahh Monica is wel echt oprecht geëmotioneerd bij de beelden van Cleo. Heel lief dat ze dr ook even naartoe loopt om haar te troosten. Antonio kan hierna ook wel naar EOTB. Kan die de nieuwe Harry zijn. Hij lijkt er wel wat op qua kapsel, maar dan minder gespierd lol. Misschien komt hij ook wel van het kamp?

1 like

René is een lieve gast maar moet echt minder onder de zonnebank hoor wow

11 likes

Zij allebei. Echt niet gezond :see_no_evil:

6 likes

Zij hebben dus al eerder meegedaan aan een programma waarin stellen gaan kijken of een open relatie iets voor hun is maar dat is nooit in Nederland uitgezonden en alleen in Belgie. Snap niet waarom het lijkt alsof hij nu pas voor het eerst over een open relatie nadenkt.

What the fuck was dat korte stuk dat ze allemaal als jostiband met die instrumenten in de weer gingen? :joy:

En mijn god Ivo :unamused: Love dat Rene in het voorstukje weer opstond en wegging omdat hij Ivo weer niet kon verdragen.

11 likes

Ik vind René echt helemaal top. Moest zo hard lachen om die kop van Ivo tijdens de preview van volgende week toen René hem uitlachte hahaha

16 likes

Ik vond dat juist best wel kut. Want volgens mij moest rene zo lachen omdat ivo serieus een open/polyamoreuze relatie overweegt. Ik vind Ivo ook een kneus maar dit is gewoon shortminded. Helemaal icm met zijn “Ja mijn vrouwtje werkt fulltime maar runt het hele huishouden voor me.”
Grow the fuck up, met je jaren 50 ideeën.

7 likes