Siekrit koppel
Ik vond het concept (haha denk meteen weer aan Ivoš ) van een secret koppel wel leuk. Alleen jammer dat ze na 1 dag al weer terug gaan naar hun āeigenā kant. Ik dacht dan kunnen ze mooi juice verkondigen over de andere koppels als extra olie op het vuur. Maarja na 1 dag is er nog weinig juicy nieuws⦠Zeker bij de meiden, die toch vaak eerst los moeten komen voordat ze zich open gaan stellen enz. Dus leuk bedacht, jammer van de uitvoering
Zo wat praat die Miriam vervelend zeg
Die zouden dat nooit langer kunnen volhouden dan 1 dag, zouden zichzelf echt mega hard verspreken volgens mij.
Vooral Lester die al een beetje ondervraagd werd en zich toen al bijna niet staande kon houden
Haha dit heb ik met Iris:
Kimmy uit Full House
Net ook gekeken en eerste indrukken zijn vooral dat Iris beter af is zonder Mitch. Snap die match niet helemaal haha. Miriam komt suuuuper onzeker over, ook dat ze die andere meiden qua uiterlijk helemaal gaat afkraken en āde lelijksteā uitkiest voor haar vriend om mee te gaan dateten. Heel flauw. De relatie van Evie en Mike snap ik ook niet helemaal. Alsof iemand spontaan van gedachten verandert na 2 weken āvakantieā en dan ineens wel babyās wil. Make it make sense lol. Vind ze als individuen op zich wel leuk overkomen eigenlijk verder.
Ik vind dat Evie en Mike lijken op Susan en Freek
Ik begin net met kijken maar vraag me nu iets af.
Waarom zijn er altijd alleen vrouwelijke verleidsters bij de mannen en andersom?
Omdat het programma op heteroās gericht is?
Als die mannen hetero zijn, heeft een mannelijke verleider geen zin gok ik
Ik denk dat ze bedoeld dat de vrouwelijke verleiders direct zichtbaar zijn en de mannelijke verleiders op de vrouwen staan te wachten en pas een dag later naar de mannen gaan.
Of personal trainer, online marketeer enz enz
Hahaha die JoĆ«l met zān indo de hele tijd
Hahaha ja alsof het zān hele persoonlijkheid is
Ja dit vond ik ook stom. Wat heb je nou aan 1 dag? Dat is nauwelijks genoeg om goeie drama te ontketenen haha
Dat is het toch ook? Veel meer inhoud heeft ie niet
Vaak gaat er toch wel een stel tussendoor naar huis en komt er een nieuw stel. Die hadden ze beter als nieuwe verleiders en dus secret koppel kunnen introduceren. Dan zit je veel verder in het programma en is er al drama wat ze door kunnen spelen en dat zorgt voor nog meer drama. Want op dag 1 gebeurt er precies niks
Ja die Evie heeft echt een hele rare kop.
En ook beetje eng die intense kinderwens op je 23e.