Temptation Island #2

Nahhh weet niet, kan me best voorstellen dat zo iemand je op een gegeven moment gaat irriteren. Het is allemaal zo aangedikt en ik vind soms ook dat Ivo en Esmee zich best wel verheven voelen boven de rest. Omdat ze zo “open minded” en “niet preuts” zijn.

23 likes

Door het verdriet van Cleo vraag ik het me af of het dan wel zo nep is? Haar hand was ook allemaal echt aan het trillen, vond het iig best sneu.

1 like

Ik vond het ook echt sneu. Snap niet dat ze zulke jonge mensen nog steeds aan dit soort programma’s laten mee doen…

1 like

Ja ik heb dit ff opgezocht en vond dit:

Lijkt me best een leuk programma in het rijtje van Temptation enzo, jammer dat het niet in Nederland is gekomen. En raar dat er nu in Temptation wordt gedaan alsof Ivo tot allerlei nieuwe inzichten komt, voelt echt gescript dan (maar dat zal het dus ook wel zijn).

Ik moest hardop lachen bij de aflevering van vandaag bij die beelden dat je René al twerkend op zo’n tafel zag hangen en hij direct daarna ‘ja, ehh’ zei :laughing:
Ben echt benieuwd naar volgende week met dat gesprek waarbij René wegloopt en Maris die extra beelden krijgt. Zou ze officieel uitgenodigd worden om bij de dreamdate van Ivo en Esme te zijn?

4 likes

Was de cliffhanger van vorige week ook niet iets met die dreamdates? Dat je kon kiezen of je je eigen partner of een vrijgezel meeneemt ofzo?

En gezien dat Free Love Paradise vind ik de reactie van Maris echt bizar. Je vindt het kut het op tv het over een concept van een open relatie te hebben? Wut? Je deed mee aan een programma met precies dat als concept. En als je niet wilt dat mensen meningen over je vormen moet je vooral aan 2 programma’s meedoen.

3 likes

Hahaha die Michelle die zegt: Ja Whitney heeft gezegd dat ik eigenlijk z’n derde keuze was. Ik vind dat ook wel leuk om te horen dan! :slight_smile: Dat iemand zegt van ja jij was eigenlijk m’n derde keus.

Not sure if serious.

35 likes

Hahahah ja dit vond ik ook heel raar😂

1 like

Maar ook echt die reacties van die andere meiden op de beelden van Annabel.
“Als ik wil dat ze dr bek houdt druk ik gewoon een piemel erin”
“Waar is Annabel als iemand eten voor me moet maken?”

Woooww jij had echt zulke mooie beelden! Echt mooi hoor. Wow mooi. Zo mooi.

Tering, de lat ligt onder de grond daar hé?

26 likes

Neem een shotje elke keer dat Ivo deze aflevering zegt dat een open relatie/polygamie interessant is

12 likes

Ik snap dan vooral niet waarom Marishet zo erg vond dat Ivo dat zei als het dus eerder al is uitgezonden in België. Neem aan dat haar vrienden en familie dat programma toen dan ook gezien hebben?

Oh @Schrodinger zegt hetzelfde :grin:

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze naar aanleiding van de reacties op dat programma heeft gedacht “wat gênant/vervelend/etc, dit nooit meer”

Maar ja met zo’n pannenkoek als Ivo is dat vrij hopeloos

3 likes

Oké hear me out ik heb vanacht vrij dronken de aflevering gezien maar

Antonio en profil/van de zijkant = precies bonnie (boncolor), dat bedoel ik niet lullig maar let erop het is echt zo. Ik kan het niet meer unseen.

10 likes

Bedoel je pre-filler?

4 likes

Eerlijk gezegd beiden

Vind die filler ook weinig verschil maken

3 likes

Niet alleen en profil, ik begrijp nu ineens waarom ik die Antonio zo’n bekend gezicht vond hebben haha, hij lijkt best veel op Bonnie

6 likes

Die antonio kijkt ook zo ontzettend leeg uit zijn ogen. Je ziet gewoon de hooibalen rollen in dat hoofd

14 likes

Ja de onderkant van zijn gezicht eigenlijk, vooral als ie lacht.

En profil nog duidelijker, maar het zou zo haar broer kunnen zijn.

4 likes

Ik ben speciaal hiervoor ff gaan kijken maar ik vind hem vooral intens op Mart Hoogkamer lijken


23 likes

Hij is wel het cheerleader effect voor Whitney, omdat hij zó dom is lijkt Whitney ineens bijna normaal

23 likes

Die jongens hebben nu echt een kapsel wat mn opa van bijna 90 ook al minstens 40 jaar heeft :laughing: zo strak achterover gekamd

6 likes