Temptation Island #2

Ik vind dat Evie en Mike lijken op Susan en Freek :joy::joy:

11 likes

Ik begin net met kijken maar vraag me nu iets af.
Waarom zijn er altijd alleen vrouwelijke verleidsters bij de mannen en andersom?

1 like

Omdat het programma op hetero’s gericht is?

20 likes

Als die mannen hetero zijn, heeft een mannelijke verleider geen zin gok ik :upside_down_face:

1 like

Ik denk dat ze bedoeld dat de vrouwelijke verleiders direct zichtbaar zijn en de mannelijke verleiders op de vrouwen staan te wachten en pas een dag later naar de mannen gaan.

1 like

Of personal trainer, online marketeer enz enz

3 likes

Hahaha die Joël met z’n indo de hele tijd :yawning_face:

29 likes

Hahaha ja alsof het z’n hele persoonlijkheid is

3 likes

Ja dit vond ik ook stom. Wat heb je nou aan 1 dag? Dat is nauwelijks genoeg om goeie drama te ontketenen haha

2 likes

Dat is het toch ook? Veel meer inhoud heeft ie niet :wink:

Vaak gaat er toch wel een stel tussendoor naar huis en komt er een nieuw stel. Die hadden ze beter als nieuwe verleiders en dus secret koppel kunnen introduceren. Dan zit je veel verder in het programma en is er al drama wat ze door kunnen spelen en dat zorgt voor nog meer drama. Want op dag 1 gebeurt er precies niks

14 likes

Ja die Evie heeft echt een hele rare kop.

En ook beetje eng die intense kinderwens op je 23e.

10 likes

Zitten al een heleboel fillers en botox in denk ik of niet?

1 like

Nee ik denk dat sommige mensen gewoon zo’n soort hoofd hebben.

Susan heeft het idd ook, of bijvoorbeeld Bo uit Gooische meisjes, zo’n kleine ogen/veel gezicht hoofd.

2 likes

Oh hm ja mn ex vond haar ook een hazenlipgezicht hebben

3 likes

Hoe jullie over mensen praten is echt wow

34 likes

Dat zei een vriend van me gister ook! Terwijl ze dat niet heeft maar snap dus wel wat ze bedoelen.

1 like

Ik kijk nu pas de eerste afleveringen maar wat is die verleider Paul een rode vlag met zijn “ik hou van traditionele vrouwen en ik neem graag de leiding”. Oftewel ik wil een onderdanige huisvrouw :clown_face:

7 likes

Een rare kop, een hazenlipgezicht? Doe eens normaal joh

19 likes

Ik “ken” Iris van tiktok (ze komt ongevraagd steeds op mijn for you) en ik heb echt het idee dat ze meedoet voor de Fame. Ik zal niet zeggen dat die Mitch een heilige is, maar ik vind het allemaal maar vreemd hoe hij wordt afgeschilderd maar ook hoe hij zichzelf afschildert. Ik vind haar ook echt anders overkomen dan TT.

5 likes