Temptation Island #2

Jaa!!! Met zeiknat haar ook het liefste :rofl:

4 likes

Zouden jullie het nog aanraden aan dit seizoen te beginnen of is het een saai stom seizoen?
Ik lig met covid op de bank en verveel me dus please help a girl out haha

Ik vind het echt heel erg saai. Niet de moeite waard wat mij betreft.

Het nieuwe (US) concept snap ik wel: echt op zoek naar liefde, maar dat komt echt totaal niet van de grond. Het is nu een rare mix tussen het nieuwe en het oude ā€˜ordinaireā€™ concept.

1 like

Als je het bekijkt i.c.m. met alle comments in dit topic is het denk ik nog wel vermakelijk. Maar ik spoel altijd alle saaie stukken en domme dialogen door. Ik denk dat ik de meeste aflevering in +/- 10-12 minuten bekijk. Dus ik raad je aan om hetzelfde te doen. :sweat_smile:

2 likes

Ik spoel de kampvuren ook voor het grootste gedeelte door want ze laten alles tot in den treure nog een keer zien wat echt veeeel te lang duurt :sweat_smile:
Dat vind ik echt beter in de US versie. Gewoon chop chop er doorheen, ff praten en weer door. En de reflecties van Marc zijn ook echt veel beter dan wat Monica en Kaj altijd doen lol

4 likes

Cleo tijdens de jam sessie: :confused:
Cleo daarna: ā€œIk vond het echt superleukā€

7 likes

Hoezo heeft zij nog Temptation Island 2017 in haar naam staan hahah :laughing: :laughing:

8 likes

Over oud deelnemers gesproken: Rodanya krijgt een tweeling, meine gute hun tweede kindje is nog geen jaar oud. Hoe pittig šŸ« 

5 likes

Ik las het en ging even op haar insta kijken, maar hun zoontje is echt Morganā€™s dubbelganger.

1 like

Nog geen jaarā€¦ Volgens mij nog niet eens een halfjaar haha. Pittig zeg, 4 kids poeh mij niet bellen :joy:

1 like

En het is van een andere man dan Morgan (vader van kind 1 en 2)

3 likes

Ik vind het gek dat het eerst 2 afleveringen gaat dat Iris kuthoer op tv is genoemd en nu is dat weer helemaal vergeten lijkt het

2 likes

Tweede? Ik wist zelfs alleen nog maar van de eerste :joy:

5 likes

Same! Gisteren opgezocht en de eerste is ook pas net 2,5 jaar :frowning_with_open_mouth:

Het is echt een oversekste puber, omgā€¦

Volgende aflevering lijkt er eindelijk wel wat te gebeuren

1 like

Ben ook heel benieuwd hoe hij gaat reageren op haar reactie rondom de dream date. Lijkt me toch dat ze nee gaat zeggen

3 likes

Ik denk ook dat ze niet gaat. Ben benieuwd volgende aflevering. Deze was weer matig :joy:

4 likes

Hahah ik ging echt stuk om RenƩ die met dat stomme kutmasker op ging speechen :joy:

14 likes

Wat is Ivo een dweil, gatverrrrrr.

1 like

Als ik het goed zie op haar insta is ze ook ā€œpasā€ 23 wow en dan al kindje 3 en 4 op komst, met nog twee al jonge kindjes die je al rond hebt lopen :open_mouth: lijkt me echt wel heel intens.

1 like