Temptation Island #2

Zij heeft wel een grote familie die elkaar ook veel zien en helpen volgens mij. Dat scheelt natuurlijk ook enorm!

2 likes

Nieuwste afl Videoland

Lekker voor Ivo dat Maris niet met ze op dream date wilde. Ook echt dat hij nu zo jankerig erover doet, wat had hij dan gedacht? Hij zag zeker de trio pleziertjes al helemaal voor zich ofzo?!

10 likes

Nieuwste aflevering videoland

vond het ook echt zoooo random dat ivo en dinges toen gingen skinnydippen??? Maar goed ik ben natuurlijk te bekrompen voor deze free spirits

5 likes

nieuwste aflevering videoland

vraag me trouwens ook heel erg af of ivo werkelijk zo open minded is als hij zelf denkt. Ik vind het maris best wel sieren dat ze heel normaal en aardig praat over die fling van ivo (ik vergeet haar naam steeds) en ze lijkt het idee van een open relatie ook wel serieus te nemen, ze wil het alleen eerst met ivo bespreken en dat lijkt me niet onredelijk.

Maar omgekeerd is ivo echt zo dom aan het praten steeds over jari, dat hij aan maris haar houding wel kan zien dat ze van hem af wilde zijn toen ze hem snel een kus gaf en dat jari vast heel erg aan het zeuren was, echt gast :’’’) waarom kan maris niet gewoon OOK iemand ontmoet hebben met wie ze het leuk heeft en seks wil en waarom kan hij daar niet gewoon normaal mee omgaan :’) Is toch alleen maar leuk voor hun open relatie als ze allebei iemand hebben met wie het leuk is?

20 likes

Spoilers hoeven niet toch, ‘afspraak’ is als je het niet wil weten dit topic gewoon nog niet openen.
Maar inderdaad, Ivo mag wel een open relatie maar voor Maris geldt dat niet, te zien aan hoe kinderachtig hij steeds reageert.

En heeft Maris nou seks gehad met die gast? (vergeet steeds zijn naam) zoiets lijkt ze wel te impliceren volgende week.

Oh en die Antonio, wat een loser. Moest wel lachen om die ene rushes-outfit van Cleo, die was wel heftig!

12 likes

Hahaha die kwam ook helemaal uit het niets voor mijn gevoel

3 likes

Haha ja he? Echt random en dan die grote knot bovenop haar hoofd, hahaha

6 likes

‘Jezelf verneuken is ook neuken’
Wel iconische uitspraak, maar wtf???!

2 likes

Ja ik snap niet eens wat dat betekent eigenlijk, jij wel?

Nee snap er helemaal niks van haha

Haha ok dan ligt het niet aan mij. Logischer zou zijn ‘neuken met een ander is ook je relatie verneuken’ maar wie weet wordt het volgende week duidelijk wat ze nou bedoelt.

3 likes

Ik heb ook het idee dat dat hele ~ cOnCePt ~ van een open relatie vooral eenzijdig is vanuit Ivo en dat hij zich niet kan bedenken dat Maris dan inderdaad ook gewoon lekker haar gang kan gaan. Kan hem echt niet uitstaan haha, vind Maris ook zo’n knappe en leuke vrouw!

16 likes

Dit wordt in mijn omgeving best vaak gezegd en is meer bedoeld van als je iets doms doet/hebt gedaan, te veel hebt gezopen, niet hebt geslapen, dat soort shit. Dus in die zin jezelf verneuken

1 like

Vinden anderen ook dat Maris op Romee Strijd lijkt? :heart_eyes:

5 likes

Het zou echt zonde zijn als Whitney op de dreamdate heeft gezoend met dat meisje, ik denk niet dat zij liegt. Toch nog even je relatie verpesten op de allerlaatste date en dan ook nog met een volledig ‘nieuw’ meisje :grimacing:

1 like

Nee ik denk ook dat dat meisje de waarheid spreekt, Whitney heeft het snel opgegeven!

Nee meer op Wil van Tien eigenlijk

15 likes

Ah ok! Vind het nog steeds een gekke uitdrukking

Jaaaa! Vooral als in die shots dat ze met de camera zit en die bril op heeft

2 likes

Dit heeft zij een paar afleveringen geleden al gezegd. Dus ik denk niet dat het volgende week terug komt.

3 likes