Temptation Island #2

Dat doen ze toch allemaal. Mike doet mee om “zijn kinderwens te ontdekken”, maar hij is ook gewoon “dj” die het van z’n bereik moet hebben.

5 likes

Jazeker!! Maar somehow vind ik het er bij haar gewoon enorm bovenop liggen. Omdat ik haar “”””ken””””” wellicht.

2 likes

Ik vind Evie knap

4 likes

Ik ook!!

3 likes

Wat is hier eigenlijk eng aan? Of is het hebben van een grote kinderwens leeftijdsgebonden, want dan heb ik die memo even gemist.

6 likes

Ja

2 likes

Bedankt voor je inhoudelijke reactie

Dit is een temptation island topic, ik weet niet waarom je een zinsnede eruit pakt en nu een maatschappelijke discussie wil voeren.

Evie is 23 en heeft het alleen over babies, ze zegt dingen als “hopelijk is hij na 2 weken TI toe aan kinderen”, “misschien ontmoet ik wel iemand die klaar is voor kinderen”, dan gaat ze op date en vraagt hem dírect naar zijn kinderwens.

Naast dat dat ontzettend onaantrekkelijk gedrag is voor 99.99% van alle mannen (en vrouwen wss), is ze fucking 23. Ze kan nog ruim 20 jaar aan de kinderen beginnen. Ze is geen 42 met een vijandige baarmoeder oid.

Dus ja, ik vind deze houding überhaupt bizar, zo’n sterke kinderwens dat je op een eerste date DIRECT begint over kinderen en het over je relatie hangt als een zwaard van Damocles. En ik vind de houding des te bizarder, enger, omdat ze zo fucking jong is. Ga eerst zelf een leven leiden en egocentrisch zijn voor je dit doordrukt bij elke man.

12 likes

Omdat ik je vrij hard vindt door te zeggen dat ze een “rare kop” heeft en een “enge kinderwens”. Prima dat jij het jong vindt natuurlijk, maar om het meteen te bestempelen als iets engs vind ik wat ver gaan. Ik ben het er mee eens dat het naïef is om te denken dat die 2 weken temptation hun kinderwens probleem gaat oplossen. En temptation is ook gescript, en omdat het kinderwens gebeuren bij hun zo’n ding is kan het ook zijn dat ze het moest vragen maar dat is speculatie. Ik begrijp wel dat als je jezelf binnen 5 jaar moeder ziet worden, je het wel belangrijk vindt om iemand te vinden die daar hetzelfde over denkt. Had ze eerder kunnen bedenken eigenlijk :sweat_smile:.

10 likes

In tv topics zoals ook BzV, HHB, BB vol liefde is dat wel een beetje de toon hoor, gewoon kort commentaar tijdens de episodes. Staan uiteindelijk duizenden comments in, dus niemand gaat dat bericht voor bericht teruglezen.

Is gewoon lekker posten in zulke topics, ik ga niet elke keer “haar kinderwens, die ik persoonlijk te nadrukkelijk op de voorgrond vind staan, zeker in combinatie met haar leeftijd” typen als ik ook gewoon kan zeggen Ew die kinderwens yikes.

6 likes

Hahaha ja echt die is zo bizar gefixeerd op “kindjes”. Alles draait om zo snel mogelijk zwanger worden van een knappe vent

4 likes

Wat heeft die olivia trouwens voor accent? Is dit volendams ofzo of is ze pools? Ik kan het gewoon niet plaatsen.

6 likes

Ja zij is pools

4 likes

Ah oke, ik zit niet in die topics dus geen idee daarover. No hard feelings ook ofzo, ieder z’n mening natuurlijk :grin:

1 like

23 is biologisch gezien een perfecte leeftijd om zwanger te raken he. Ik vond er niks engs aan, juist volwassen dat ze dit bespreken. Het is nogal een deal breaker. Moet ze dan wachten met het uitspreken tot ze een jaar of 30 is? Dan uit elkaar gaan omdat hij toch niet wil en haastig op zoek naar een nieuwe vent?

4 likes

Ik ben het hier wel mee eens :sweat_smile:. Ik vind het ook goed om bespreekbaar te maken zoals @Pusheen zegt, maar als het voor haar zo belangrijk is snap ik niet dat ze er bij haar huidige vriend destijds geen punt van heeft gemaakt. Misschien was die wens toen nog niet zo sterk en is dat gegroeid tijdens hun relatie dat kan natuurlijk.

4 likes

Hahahaha jezus die reacties van die dames op de kampvuurbeelden van de heren. Zo nep en gemaakt. Nou whoehoe wat was die zuigopmerking heftig

2 likes

Ik ben groot fan van Evie, zo lief en doet enorm haar best om een leuke sfeer neer te zetten voor iedereen, ze kletst lekker, blijft respectvol naar Mike toe, is zorgzaam naar die andere meiden en echt een knapperd. Ik snap wel dat ze in een vorig seizoen verleidster was.

18 likes

Ik vind Mo echt leuk maar in in TI kan ik haar echt niet hebben (volgens mij al vaker gezegd hier). Ik vind haar zo nep als ze meeleeft en altijd maar dezelfde zin over het open stellen

5 likes

Ik mis RobotViktor, die is echt veel beter dan Kaj.

22 likes