Temptation Island #2

Goeie reden wel :joy:

2 likes

Ik denk vooral dat Ivo dit wilt met allemaal dames. Als ze hem had uitgenodigd met haar dreamdate met Jari had hij denk ik ook anders gereageerd.

3 likes

Die Ramon is echt een wandelende red flag, echt jammer da Cleo voor hem valt

4 likes

Is dat die guy die eerst met Annebel “was”, uitsprak gevoelens voor haar te hebben en toen zij dat afhield, hij met hetzelfde gemak overstapte naar Cleo en daar nu bijna hetzelfde zegt?

3 likes

Hahaah Rene “bijkletsen en ketsen denk ik” :rofl: Wat een gast :joy:
Ohh en wat is die Antonio toch een enorme loser he? Eerst stoer beweren dat ie geen spijt heeft en blabla. Hele verhalen bij dat kampvuur. En nu toch spijt van alles en gaat ie er “alles aan doen” om Cleo weer terug te krijgen :roll_eyes:

En Jan Sietse en Linde toch uit elkaar dus!

Is het een probleem dat je weer in liefde gelooft door René en Annabel? Haha :heart:

19 likes

Ik vind Annebel en René wel aandoenlijk hoor haha, ze lijken elkaar wel echt gevonden te hebben. Verder vond ik de aflevering echt saai, snap niet dat het kampvuur in tweeën is gehakt? Keek voornamelijk voor Ivo en Maris haha

4 likes

Wat ziet Kaj er ziek uit zeg!
Heel lief René en Annabel!

8 likes

Ja ik hoopte ook dat we Ivo en Maris nu zouden zien, vond het ook alleen de voorspelbare mensen nu.

2 likes

Dat is altijd toch, zodat de meeste ‘juice’ over blijft voor de laatste aflevering zodat we die ook nog gaan kijken. Als het andersom was zou niemand meer kijken voor Annabel en RenĂ© en Antonio en Cloe

2 likes

:joy::joy:

7 likes

Vroegen ze niet “gaan jullie alleen naar huis of met iemand anders?”

2 likes

Niet om Antonio’s acties goed te praten want het blijft een hork, maar hij had eigenlijk wel gelijk toch? Productie heeft hier wel echt flink zitten stoken, nog meer dan normaal. Eerst laat Kaj aan Antonio zien dat Cleo het uitmaakt (niet eens echt officieel zoals toen bij Jaydi, Cleo zegt het meer tussen neus en lippen door tegen andere deelnemers). dan denkt Antonio: fuck it. En dan laten ze Cleo alleen die beelden van Antonio zien waarop hij ‘vreemdgaat’, terwijl het in zijn ogen al uit is.

3 likes

Ik denk dat ze miscommunicatie hadden over ‘het uitmaken’ want Cleo zei tegen een verleider dat ze een punt achter de relatie wilde gaan zetten maar dat dan nog wel in het echt met Antonio ging bespreken (zoiets in ieder geval, weet de letterlijke woorden niet) waarbij ze het dus, denk ik, in haar beleving nog niet had uitgemaakt maar alleen zei dat dat was hoe ze er nu in stond. En Antonio heeft dat, denk ik, als vrijbrief gezien van ‘oke het is uit’ en is daarna gaan kussen/seks met Fleur. Maar in Cleo’s beleving was het helemaal nog niet uit en ziet zij het dus als vreemdgaan. Ik begrijp Antonio’s interpretatie ook wel hoor, omdat Cleo natuurlijk wel zegt het uit te willen gaan maken. Maar in haar beleving heeft ze het dus nog echt uitgemaakt omdat ze hem nog niet heeft gesproken/gezien.

1 like

En los daarvan, als je partner het uitmaakt, en jij nog van diegene houdt en hoopt dat het goed komt ga je dat niet als vrijbrief (ha) gebruiken om meteen met een ander het bed in te duiken. Uit liefde en respect (en hoop dat het nog goed komt) zou ik dat never doen.

14 likes

Hahahaha omg die van ’ je aanwezigheid ’ , Ik herinner me die nog zo goed. Toen zei ik letterlijk hardop tegen mezelf in mijn eentje voor de tv:’ wowwwww, wtf ik zou echt beledigd zijn man jezus ’ :rofl: Als mijn vriend op niks beters kon komen dan 'mijn aanwezigheid ', zou ik niet eens meer naar Temptation Island te hoeven gaan om mijn relatie te overdenken

3 likes

Ja maar los van Antonio’s interpretatie, bracht Kaj het niet ook echt van: ze zet er een punt achter? Misschien herinner ik me dit verkeerd hoor, kan ook. Maar zou ik best raar vinden als Cleo er nog niet 100% over uit was. En idd tuurlijk is het dan geen excuus voor Antonio om meteen met iemand het bed in te duiken. Maar vind het dan wel heel stokerig van productie. Not that I’m surprised, trouwens.

2 likes

Ja ze hebben duidelijk iets geprobeerd om het nog wat spannend te maken,

Annabel en haar vriend hebben echt een hele goede edit gekregen trouwens, alsof 1 stel het wel moest halen dit jaar :joy:

2 likes

Ja ik vind het ook absoluut stom ge-edit/benoemt. Dat viel me sowieso heel erg op dit jaar dat ze bijv. Rene en Annebel beelden van elkaar lieten zien dat ze benoemen dat ze zo gelukkig zijn met de ander en bij elkaar willen blijven. En bij Maris&Ivo en Iris&Whitney zie je die beelden helemaal niet terwijl zij soms dat soort dingen ook benoemen! Alsof ze zeker wilden zijn dat in ieder geval Ă©Ă©n stel bij elkaar zou blijven en daarom hen extra vaak ‘leuke’ beelden hebben laten zien.

3 likes

Wat vreselijk gĂȘnant dat gebekvecht tussen Cleo en Antonio, tering. Meest irritante stel van alle jaren denk ik, kan ze echt niet uitstaan allebei.

6 likes