Temptation Island #2

Is het niet dat Evie en Mike Marisol kennen? Zij was toch degene die altijd naar elk optreden van Mike als DJ kwam?

Maar denk zelf dat er ook nog iets gebeurt tussen die 2, of ze elkaar kennen of niet

Ik denk omdat ze ‘undercover’ is geweest die ene dag haha. Dus ze kent die meiden allemaal.

5 likes

Ja hoe Lester en Marisol naar elkaar keken :eyes:

Eigenlijk moeten ze Lester gewoon laten zien hoe Miriam bij het kampvuur reageerde, dan ziet ie hoe kinderachtig, jaloers, onzeker, triest en hatelijk ze is en dat hij wel beter kan krijgen.

Niks kan haar meer zwartmaken dan haar eigen gedrag daar. En Marisol komt veel volwassener, zekerder, liever en leuker over. Denk dat hij dat wel een verademing vindt. Ook omdat Miriam van hem allerlei dingen wel ‘mag’ (zoals day gedans) terwijl hij veel minder ‘mag’ van haar.

14 likes

Ooh jaa dat was ik alweer vergeten dat zij daar een dagje was! @Ananas dan heb ik niks gezegd!

3 likes

Ahh oja. Ik wist dat zij iemand van hun kende maar wist niet meer wie
Ik vind Marisol ook heeeel erg lijken op iemand uit een eerder seizoen (single/verleidster) alleen geen idee op wie dan. :thinking:

1 like

Ik denk dat Evie en Mike er in de volgende aflevering uit gaan
 Verhaallijn is niet spannend genoeg
 zag Evie ook nergens meer bij in voorstukje

2 likes

Wow ineens weet ik hoe ik Olivia vind praten
 Sonja Bakker met Pools accent.

Je kan toch niet zomaar tempa verlaten? Tenzij ze zwanger is (lijkt mee sterk) of stiekem een telefoon in dr koffer heeft hahaha

ahh ja je hebt gelijk, dit is een ander concept

2 likes

Het is toch echt saai tot nu toe wanneer word er geneukt

2 likes

Tot nu toe wel het saaiste seizoen ooit ja. Vroeger waren ze ook echt lekker brak na die feestjes, nu is dat amper nog in beeld. Alleen die vreselijk spontane 1 op 1 momenten :yawning_face:

6 likes

Wat is die Miriam toch vreselijk. Alsof ik naar een puberend, onzeker meisje van 15 zit te luisteren. Ik vind haar echt verschrikkelijk en hoop gewoon bijna voor haar dat Lester vreemdgaat met Samira :smiling_face_with_tear: Ik zit me alleen maar te ergeren aan haar haha sjezus. Denk inderdaad ook dat Evi en Mike weggaan, ook omdat er in dat voorstukje werd gezegd dat er maar 3 op date gaan. We gaan het zien.

11 likes

Zouden ze zelf mogen kiezen wie welke date gaat doen? Bij ziplinen zou ik echt gaan janken en weigeren te gaan ivm enorme hoogtevrees en zo zitten er vaker enge dates bij.

1 like

Ik vraag me echt af hoe het kan dat Miriam die psychologische test heeft doorstaan die iedereen aan het begin heeft moeten doen.

8 likes

juist die mensen laten ze meedoen anders is het wel heel ‘saai’. zoals die laura die toen zoveeeeel haat kreeg omdat ze de enige normale was. rest zorgde voor drama en zij werd online afgemaakt omdat ze te saai was

1 like

Haha ik moest echt lachen toen Shanta zo’n superlang stuk ui uit haar burger trok en Ali meteen daarna zei dat hij Shanta’s innerlijk nu echt had leren kennen en dat zo mooi vond :joy:
Wow die Mirjam zet zichzelf echt zo te kakken met haar opgefokte gedrag, wat een muts

7 likes

Jemig wat laat Miriam zich kennen zeg. Zo kinderachtig om een van de vrijgezelle vrouwen ‘kut slet’ te noemen, waar slaat dat op.

4 likes

Erger me ook dood aan de Miriam. Wat een onvolwassen iemand is dat zeg, bah bah.
Hoop gewoon dat Lester vreemd gaat inderdaad.

7 likes

Ik snap ook echt niet dat die miriam zich zo wilt laten zien op tv? Kiezen ze ook bewust jonge stellen uit omdat ze wat makkelijker te beĂŻnvloeden zijn. Ik ben benieuwd wanneer er een 4e stel bij komt.

Tot nu toe is het weer een saai seizoen.

3 likes

Miriam heeft therapie nodig. Jeetje wat een reactie

12 likes