Temptation Island #2

Hahah ik ga stuk

5 likes

Deze aflevering ook die zin over: ‘onthoud wel dat Temptation Island een unieke kans is’ hahaa whut??

4 likes

Hahahaha ja maar is toch zo, net zoals urks, dat klinkt ook zo vreemd đŸ« 

Wat een onsympathieke meiden zijn die twee donkerharige weer, zeg. Steeds zeggen dat de verleidsters lelijk zijn blabla (en stiekem zelf zo onzeker zijn want janken). Kijkt echt irritant

16 likes

Lijkt echt alsof je naar een stel 14 jarigen zit te kijken inderdaad! Echt onnodig gemene opmerkingen en zoveel drama om, in mijn ogen, vrijwel niets

14 likes

Blijf het toch ook bijzonder vinden dat Evie en Mike voor de problemen rondom kinderwens aan tempa meedoen. Je zou toch denken dat je dan beter in relatietherapie kunt samen
 Maarja daarmee wordt geen instafamous persoon :crazy_face:

Is meer een gescripte verhaallijn/ uitvergroot meningsverschil dan een serieus probleem op dit moment denk ik

10 likes

Nou inderdaad zeg. Vooral die Miriam is hier heel erg in. ‘Kijk hoe ik eruit zie en kijk hoe zij eruit ziet’

6 likes

Ik vind Miriam echt niet leuk. Continu iedereen afkraken en dan denken dat ze zelf perfect is. Ik weet niet, Shanta lijkt me wel een lieve meid en denk dat zij gewoon zo doet omdat ze jaloers is en misschien wordt meegesleept door Miriam.

Verder vind ik de mannen zo dom. “Ooh, niet over nagedacht, zij hebben ook nieuwe mannen. Ja dat vind ik niet leuk hoor”. Die denken echt niet verder na. Terwijl toen de nieuwe mannen bij de vrouwen geïntroduceerd werden er gelijk iemand zei (volgens mij Miriam?): dit betekent dat zij ook nieuwe vrouwen hebben.

En als laatste: ik vind het altijd oneerlijk dat die mannen altijd als eerst kampvuur krijgen en die vrouwen als 2e, want dan is er meer beeldmateriaal en denkt de productie volgens mij van dat ze dan meer drama kunnrn creëren. En wat ik ook kut vind is dat de mannen altijd up-to-date beeldmateriaal te zien krijgen, zelfs nog van dezelfde dag wat de vrouwen hebben gedaan maar andersom niet? Ze laten aan Iris niet zien dat Mitch verdriet om haar heeft maar laten beelden zien van een aantal dagen geleden. Alsof ze vooraf hebben besloten: deze relatie moet kapot dus laten we kut beelden zie en deze moet goed blijven dus die laten we goede beelden zien.

3 likes

Ik hoop zo dat Lester er vandoor gaat met Samira. Hij verdiend echt een veeeel leukere meid dan wie hij nu heeft. Die arrogantie!

Wat is die Miriam heerlijk vervelend, jaloers en gemeen hahahhaha. Meid gaat helemaal para, echt genieten

6 likes

Hoop echt dat er wat gebeurt tussen Lester en Marisol. Helemaal omdat Miriam haar dus ook kent? Zou echt nice zijn hahaha. Ze hoopte toch al op dat hij haar mee zou nemen op date enz. Lekker voor haar jaloezie als er dan ook nog wat ontstaat tussen hun

3 likes

Is het niet dat Evie en Mike Marisol kennen? Zij was toch degene die altijd naar elk optreden van Mike als DJ kwam?

Maar denk zelf dat er ook nog iets gebeurt tussen die 2, of ze elkaar kennen of niet

Ik denk omdat ze ‘undercover’ is geweest die ene dag haha. Dus ze kent die meiden allemaal.

5 likes

Ja hoe Lester en Marisol naar elkaar keken :eyes:

Eigenlijk moeten ze Lester gewoon laten zien hoe Miriam bij het kampvuur reageerde, dan ziet ie hoe kinderachtig, jaloers, onzeker, triest en hatelijk ze is en dat hij wel beter kan krijgen.

Niks kan haar meer zwartmaken dan haar eigen gedrag daar. En Marisol komt veel volwassener, zekerder, liever en leuker over. Denk dat hij dat wel een verademing vindt. Ook omdat Miriam van hem allerlei dingen wel ‘mag’ (zoals day gedans) terwijl hij veel minder ‘mag’ van haar.

14 likes

Ooh jaa dat was ik alweer vergeten dat zij daar een dagje was! @Ananas dan heb ik niks gezegd!

3 likes

Ahh oja. Ik wist dat zij iemand van hun kende maar wist niet meer wie
Ik vind Marisol ook heeeel erg lijken op iemand uit een eerder seizoen (single/verleidster) alleen geen idee op wie dan. :thinking:

1 like

Ik denk dat Evie en Mike er in de volgende aflevering uit gaan
 Verhaallijn is niet spannend genoeg
 zag Evie ook nergens meer bij in voorstukje

2 likes

Wow ineens weet ik hoe ik Olivia vind praten
 Sonja Bakker met Pools accent.

Je kan toch niet zomaar tempa verlaten? Tenzij ze zwanger is (lijkt mee sterk) of stiekem een telefoon in dr koffer heeft hahaha