Temptation Island #2

Ik vind het juist wel goed dat Cleo gewoon haar mannetje staat en een weerwoord heeft. Haar overmatig gebruik van mongooltje vond ik dan weer echt zonde.
Ik had het idee dat ze zich beter verwoorde in Nederland toen ze elkaar weer zagen.

Die Antonio is gewoon helemaal gek geworden.

9 likes

Geen hersencel te bekennen in die hoofdjes ook

1 like

Ja toen zei ze dat Antonio haar echt voorschutting heb gezet. En hij reageerde daarop en nam het woord voorschutting gewoon precies over hahahaha echt meine gute

10 likes

Haha heel veel mensen zeggen dat zo, niet als je hebt mij voorschutting gezet maar “het is een verschutting voor mij”
Ik zie/hoor dat wel vaker :joy:

1 like

Vooruitblik van volgende week wanneer Iris tegen Whitney zegt: “En?? Had ze een lekker kutje?”
Echt grofgebekt zeg.

4 likes

Ivo en Maris zijn nog samen?! Zag ik niet aankomen. Het werd me wel duidelijk dat Maris ook wel openstond voor een open/niet per se monogame relatie maar ze het en public bespreken gewoon niet prettig vond. Ik vind Ivo nog steeds een raar type trouwens.

3 likes

Zo Whitney is lekker aan de fillers en botox gegaan! Z’n ingevallen gezicht en rimpels zijn veel minder.

5 likes

Wow dit viel mij ook op! Iets aan zijn gezicht was heel ‘bol’, kan het niet precies uitleggen maar het zag er echt anders uit.

3 likes

Botox en fillers :smile:

2 likes

Het lijkt wel of Kaj aan de pillen heeft gezeten bij dat laatste kampvuur, iemand zei hier vorige week ook al dat hij er zo ziek uitzag, dus ik keek nog eens goed maar hij heeft vooral hele grote pupillen lijkt wel

1 like

Wat is die whitney een ezel zeg

4 likes

Volgend m’n vriend heeft hij een kuurtje gedaan.
Dat lichaam kan niet van nature en van anabolen hou je blijkbaar vocht vast en blaast je gezicht ook op😅

8 likes

Anabolen ja? Goh zou je niet zeggen😂

7 likes

Die anabolen vond ik ook obvious, had alleen geen idee dat je gezicht er ook zo van veranderde.

3 likes

Je vriend is zeker wielrenner

3 likes

Oh ik ook niet hoor, zo bedoelde ik t niet!

1 like

Ongelofelijk dat die Whitney gewoon blijft liegen

3 likes

Wij zaten er hier thuis ook al naar te kijken. Er klopt iets niet haha

1 like

Ik vind het een beetje gek dat we in de recap niks meer over Esme en Jari gehoord hebben? Zullen Ivo en Maris toch nog wel contact mee gehad hebben

6 likes

Die relatie van Whitney en Iris was ook gewoon toxic van beide kanten. Dat zij dat van die date verteld op tv is gewoon raar. En dan bij het kampvuur ook nog zo even dan eruit gooien dat het nog een date was + zoenen, dat puur om hem even pijn te doen. Al is Whitney al helemaal een loser. Die twee zijn beter af zonder elkaar.

7 likes