Temptation Island #2

ahh ja je hebt gelijk, dit is een ander concept

2 likes

Het is toch echt saai tot nu toe wanneer word er geneukt

2 likes

Tot nu toe wel het saaiste seizoen ooit ja. Vroeger waren ze ook echt lekker brak na die feestjes, nu is dat amper nog in beeld. Alleen die vreselijk spontane 1 op 1 momenten :yawning_face:

6 likes

Wat is die Miriam toch vreselijk. Alsof ik naar een puberend, onzeker meisje van 15 zit te luisteren. Ik vind haar echt verschrikkelijk en hoop gewoon bijna voor haar dat Lester vreemdgaat met Samira :smiling_face_with_tear: Ik zit me alleen maar te ergeren aan haar haha sjezus. Denk inderdaad ook dat Evi en Mike weggaan, ook omdat er in dat voorstukje werd gezegd dat er maar 3 op date gaan. We gaan het zien.

11 likes

Zouden ze zelf mogen kiezen wie welke date gaat doen? Bij ziplinen zou ik echt gaan janken en weigeren te gaan ivm enorme hoogtevrees en zo zitten er vaker enge dates bij.

1 like

Ik vraag me echt af hoe het kan dat Miriam die psychologische test heeft doorstaan die iedereen aan het begin heeft moeten doen.

8 likes

juist die mensen laten ze meedoen anders is het wel heel ‘saai’. zoals die laura die toen zoveeeeel haat kreeg omdat ze de enige normale was. rest zorgde voor drama en zij werd online afgemaakt omdat ze te saai was

1 like

Haha ik moest echt lachen toen Shanta zo’n superlang stuk ui uit haar burger trok en Ali meteen daarna zei dat hij Shanta’s innerlijk nu echt had leren kennen en dat zo mooi vond :joy:
Wow die Mirjam zet zichzelf echt zo te kakken met haar opgefokte gedrag, wat een muts

7 likes

Jemig wat laat Miriam zich kennen zeg. Zo kinderachtig om een van de vrijgezelle vrouwen ‘kut slet’ te noemen, waar slaat dat op.

4 likes

Erger me ook dood aan de Miriam. Wat een onvolwassen iemand is dat zeg, bah bah.
Hoop gewoon dat Lester vreemd gaat inderdaad.

7 likes

Ik snap ook echt niet dat die miriam zich zo wilt laten zien op tv? Kiezen ze ook bewust jonge stellen uit omdat ze wat makkelijker te beïnvloeden zijn. Ik ben benieuwd wanneer er een 4e stel bij komt.

Tot nu toe is het weer een saai seizoen.

3 likes

Miriam heeft therapie nodig. Jeetje wat een reactie

12 likes

Ook hoe Miriam reageert op Iris wanneer zij aangeeft Chev te willen meenemen op date. Zij accepteert dit gewoon niet en manipuleert op zo’n manier dat Iris maar toegeeft. Snap niet dat de productie hierbij niet ingrijpt !?

Wel stukje zelfkennis dat ze zegt dat ze graag met Chev is omdat ze het liefste over zichzelf praat. Serieus wat een mens.

16 likes

Wat zijn er dan voor psychologische tests? Het is wel pijnlijk om Miriams reactie te zien. Iris vind ik zo lief, maar ik wilde echt dat ze voet bij stuk zou houden en zelf met Chev op date zou gaan.

3 likes

Man wat een saai seizoen. Alsof ik naar amish zit te kijken die voor het eerst de wereld in gaan (roze lampen bij iemand in het zwembad duwen wooehooee).

En die Mirjam… zou ze zelf blij zijn met hoe ze overkomt?

Ik heb ook het idee dat die programmamakers het ook saai vinden en van entertainment zijn overgegaan op irritainment, en sommige mensen nu slecht neerzetten in de edit

5 likes

Mijn god, als Miriam en Lester aan het einde van Temptation nog samen waren hoop ik toch echt dat hij het heeeel snel uitmaakt bij het zien van deze beelden. Hoe kan ze ook lachend al die onzin uitkramen.

7 likes

Ik kan mij ook herinneren dat in het begin Iris een leuke klik had met chev. Toen kwam miriam en vond ze chev ook interessant omdat ze met elkaar viben :laughing:

Ieder seizoen vraag ik me weer af waarom ik dit kijk haha

9 likes

“Derde wereld oorlog”

Dat moeten ze aan Lester laten zien. Zo manipulatief

Ik ga wel stuk om haar. Tijdens die date zeggen dat ze niet meer jaloers is en daarna zo wild reageren :joy::joy::joy: wie houdt ze voor de gek?

20 likes

Sinds dat love of leave vind ik het sowieso niks meer aan.

5 likes