Temptation Island #2

“Ik ben genezen van mijn jaloezie!”

Sure Jan

12 likes

Weet ook niet wat voor, maar ik weet wel dat zo’n stel van EOTB er niet doorheen kwam. Dennis en Olivia heten ze geloof ik. Volgens mij omdat 1 van de twee agressief reageert

1 like

Haha omg wilden die echt met tempa meedoen? Echt toxic beide. Vooral Dennis… Steeds meiden inpalmen, zeggen dat ze het voor hem zijn etc maar de volgende dag weer een ander n**ken. En Olivia kwam iedere keer maar weer bij hem terug… Zij zijn ook echt al 100x uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen geloof ik

Mijngod waar hebben ze dat nieuwe koppel nou weer vandaan gehaald. Amper 1 jaar samen en zij is…vlogger :upside_down_face:

2 likes

Is “Ben jij Indo?” de pickup line van dit seizoen ofzo? Die hyperfocus bij de mannen op indo zijn, beetje apart.

18 likes

Ik ben de aflevering van vorige week nog aan het kijken. Maar dat nieuwe koppel: die Melanie is een vriendin van influencer Julia Johanna (eerder thingsjulialoves). Leek me in de vlogs altijd wel een normale en nuchtere meid dus ben heeeel benieuwd hoe ze in tempa is!

1 like

Ik ben nog aan het bijkijken maar mijn hemel wat een slap gelul elke aflevering van Chev. Onzin praatjes en slap geslijm.

Echt een totaaaal andere Miriam deze aflevering. Ze doet echt alsof ze het all together heeft nu maar ik geloof er echt niks van. Wat de anderen ook al zeggen. Gelukkig krijgt Lester volgende week haar beelden te zien van vorige week :smiling_imp:

Ik vind Iris wel echt lief overkomen. Misschien een beetje te lief als je het vergelijkt met de anderen. Houdt teveel rekening met de rest ipv voor zichzelf te kiezen

9 likes

Die Ramon praat echt als een voetballer. Zo sloom en nietszeggend

4 likes

Ja ik vind Iris ook echt leuk overkomen, ze praat ook gewoon wel normaal en klinkt verstandig en nuchter en volwassen (zeker in vergelijking met Shanta en Miriam). Grappig wel dat het lijkt alsof bijna iedereen in de gaten heeft dat Miriam’s chille houding maar een façade is.

9 likes

Denk vooral nu nadat ze heeft gezien bij het kampvuur dat Lester zegt dat het anders klaar is… Die gaat een mega masker opzetten.

2 likes

Ik kan die Miriam echt niet hebben ugh. Vind haar echt vervelend. Zit me alleen maar te ergeren aan haar en dan ook nog zo fucking fake reageren lol. Iedereen ziet door je heen, meid. Die Melanie komt tot nu toe leuk over, haar vriend is inderdaad nogal nietszeggend.

1 like

Iris vind ik ook heel leuk. Lijkt me erg verstandig en intelligent. Kan haar karakter en uiterlijk alleen niet rijmen met die vreselijke nagels haha.

20 likes

Zo manipulatief…
Ik erger me ook echt vreselijk aan haar maar ben zo te lezen niet de enige lol

1 like

Ja wauw, dat was zo opvallend. Hoe ze terugkwam. En volgens mij irriteren al die vrijgezelle mannen zich ook aan haar nu, snap ik wel na zo’n me-ga uitbarsting ook. Ik zou haar dan ook niet meer serieus nemen met haar “nee mijn jaloezie is weg”

6 likes

Hij heeft het denk ik vaker gezien waardoor hij niet meer doorheeft dat het problematisch is

7 likes

Denk het ook, hij zei zelf ook al tegen die andere, ja ik zei toch dat ze ook een andere kant heeft

3 likes

Ja wel goed dat hij nu mee krijgt van de singles dat het echt niet normaal is. Vind het heel jammer dat al die mannen maar gewoon met Lester mee lachen bij die kampvuurbeelden.

7 likes

Het begint me een beetje tegen te staan hoe normaal ze doen over fysiek geweld? Het gaat vaak over klappen geven etc. Zou eigenlijk verwachten dat Monica daar eens over door zou vragen op een kampvuur

11 likes

Precies dit is mijn grote ergernis dit seizoen. Ik vind dat dreigen met geweld van bijv Mirjam echt niet oke.

4 likes