Temptation Island #2

Ik snap niet zo goed waarom whitney een date zo erg vond terwijl het uit was, maar zelf gaat zoenen op de dreamdate (en “voelen”)

1 like

Op juicechannel staan screenshots van een gesprek waarbij Whitney ook niet best vanaf komt. Flirten met een of andere chick en haar met de dood bedreigen wanneer ze de screens deelt.

2 likes

#EXCLUSIVE

Gister was ik op een festival en wie stond er opeens voor mij? Mr. Purpoos himself! Bijna niet te herkennen door zijn petje en zonnebril. Verder heb ik helaas geen juice voor jullie. Dit was mijn spreekbeurt.

7 likes

Another #EXCLUSIVE

Als mijn ogen mij niet voor de gek hielden, zag ik gisteren toch echt Efrain in de Action. Petje op en ineens een volle baard.

2 likes

Het zijn net echte mensen he. Die deelnemers van TI

5 likes

Morgen een nieuw seizoen :sparkles:Temptation:sparkles: op Videoland!

8 likes

Net de 1e 2 afleveringen gekeken. Mijn minst favoriet is Mitch. Heb nu al zoiets van: Iris is beter af zonder hem

9 likes

Zou me niets verbazen als hun relatie niet echt is

7 likes

Zij is bekend van tiktok toch? Zij woonde wel echt samen al voor dat ze meededen.

2 likes

Wat maakt dat je nu emotioneel wordt?

Wel een constante factor, die Monica.

11 likes

Oh ja en Mitch heeft zogenaamd een laag libido maar is wel de enige die ik nu al over neuken hoor

11 likes

Geen idee, vond het gewoon zo ongeloofwaardig klinken
@AmazoneSlash ja precies, dat maakt t zo raar

1 like

Ik vind Iris en Evie tot nu toe wel leuke meiden hoor, vind alleen een kinderwens die niet matcht op z’n zachtst gezegd nogal een heikel punt. Die andere twee meiden komen nog heel puberaal over met hun jaloezie en claimerigheid. Vind de mannen in ieder geval helemaal niks :joy:

6 likes

Hahaha ja alsof die gast tijdens deze twee weken zuipen ook gaat bedenken dat hij toch kinderen wil

15 likes

Omg 8 single vrouwen! Nu wil ik spontaan een kind!
Maar zoiets moet je sowieso niet aan iemand willen veranderen :joy: of je nou wel of niet een kinderwens hebt. Dat is nog nooit een recept geweest voor succes.

Edit: Miriam en Lester mochten toch niemand aanraken, waarom schudden ze dan al die handen :clown_face: oh en bij dansen raakt ze d’r date ook aan. Belachelijk!

5 likes

Monica en Kai hebben echt zo’n voorlees stem
Totaal anders dan in hun podcast echt zo geforceerd :joy:

5 likes

Siekrit koppel

9 likes

Ik vond het concept (haha denk meteen weer aan Ivo😅) van een secret koppel wel leuk. Alleen jammer dat ze na 1 dag al weer terug gaan naar hun “eigen” kant. Ik dacht dan kunnen ze mooi juice verkondigen over de andere koppels als extra olie op het vuur. Maarja na 1 dag is er nog weinig juicy nieuws… Zeker bij de meiden, die toch vaak eerst los moeten komen voordat ze zich open gaan stellen enz. Dus leuk bedacht, jammer van de uitvoering

21 likes

Zo wat praat die Miriam vervelend zeg

10 likes

Die zouden dat nooit langer kunnen volhouden dan 1 dag, zouden zichzelf echt mega hard verspreken volgens mij.

2 likes