Iris vind ik ook heel leuk. Lijkt me erg verstandig en intelligent. Kan haar karakter en uiterlijk alleen niet rijmen met die vreselijke nagels haha.
Zo manipulatiefâŠ
Ik erger me ook echt vreselijk aan haar maar ben zo te lezen niet de enige lol
Ja wauw, dat was zo opvallend. Hoe ze terugkwam. En volgens mij irriteren al die vrijgezelle mannen zich ook aan haar nu, snap ik wel na zoân me-ga uitbarsting ook. Ik zou haar dan ook niet meer serieus nemen met haar ânee mijn jaloezie is wegâ
Hij heeft het denk ik vaker gezien waardoor hij niet meer doorheeft dat het problematisch is
Denk het ook, hij zei zelf ook al tegen die andere, ja ik zei toch dat ze ook een andere kant heeft
Ja wel goed dat hij nu mee krijgt van de singles dat het echt niet normaal is. Vind het heel jammer dat al die mannen maar gewoon met Lester mee lachen bij die kampvuurbeelden.
Het begint me een beetje tegen te staan hoe normaal ze doen over fysiek geweld? Het gaat vaak over klappen geven etc. Zou eigenlijk verwachten dat Monica daar eens over door zou vragen op een kampvuur
Precies dit is mijn grote ergernis dit seizoen. Ik vind dat dreigen met geweld van bijv Mirjam echt niet oke.
Ik kan als logopedist niet naar Ramon kijken
Ik als niet-logopedist ook niet
Verschrikkelijk dat puberale gedrag van Mirjam. Dat siert haar totaal niet.
Ik vind Shanta zo grappig. Vooral dat stukje met Iris in bed
Zij heeft echt mijn soort humor
Wat een saai seizoen zeg, nu is het ineens al bijna afgelopen? Dan was het spannendste Miriam haar geschreeuw en gedreig, lame
Haha ja. Ik vind haar echt grappig
Ik vond het trouwens wel erg overdreven van de verleidsters dat ze gingen huilen omdat ze weg moesten.
Hahah en hun 15 minuten aan fame en potentiële bootycalls
Ik hoop nog steeds op Lester en Marisol
Omg ja hij zit zoooo in mijn irritatiezone, wat een engnek. Vind haar veel te leuk voor hem, al heb ik bij haar ook niet perse het idee dat zij heel serieus met hem is
Wtf die nieuwe gast met zân: âIk dacht al aan de volgende stap. Meestal krijg je na een massage een happy endingâ. Het is net een puber jongen die bij elke vrouw stijgert.
En stiekem toch heerlijk dat Chev niet met Miriam op dreamdate wil.