Temptation Island #2

Ik kan als logopedist niet naar Ramon kijken :sweat_smile::sob:

4 likes

Ik als niet-logopedist ook niet :grin:

34 likes

:rofl:

1 like

Verschrikkelijk dat puberale gedrag van Mirjam. Dat siert haar totaal niet.

2 likes

Ik vind Shanta zo grappig. Vooral dat stukje met Iris in bed :joy:
Zij heeft echt mijn soort humor

3 likes

Wat een saai seizoen zeg, nu is het ineens al bijna afgelopen? Dan was het spannendste Miriam haar geschreeuw en gedreig, lame

13 likes

Haha ja. Ik vind haar echt grappig :joy:

1 like

Ik vond het trouwens wel erg overdreven van de verleidsters dat ze gingen huilen omdat ze weg moesten.

3 likes

Hahah en hun 15 minuten aan fame en potentiële bootycalls :joy:

3 likes

Ik hoop nog steeds op Lester en Marisol :skull:

12 likes

Omg ja hij zit zoooo in mijn irritatiezone, wat een engnek. Vind haar veel te leuk voor hem, al heb ik bij haar ook niet perse het idee dat zij heel serieus met hem is

6 likes

Wtf die nieuwe gast met z’n: “Ik dacht al aan de volgende stap. Meestal krijg je na een massage een happy ending”. Het is net een puber jongen die bij elke vrouw stijgert.
En stiekem toch heerlijk dat Chev niet met Miriam op dreamdate wil.

25 likes

Ja dit is echt het saaiste seizoen ooit, ik mis het seizoen van Timtation.

35 likes

Hahahah hij was echt the gift that kept on giving :joy: als je dacht dat het niet erger kon dan overtrof hij zichzelf weer

7 likes

Haha ja echt bijzonder :joy: ik moet nog steeds lachen om deze, gaat me nooit vervelen:

12 likes

Hahaha Mezdi het orakel ook weer even in beeld

20 likes

Ik vond het ook weer een saaie aflevering en ook een saai seizoen. Denk niet dat er tijdens die dreamdate nog veel gaat gebeuren. Vorig seizoen ook niet gekeken omdat ik Temptation echt saai vind (verwend door dat seizoen met Timtation denk ik hahaha), geef mij maar EOTB.

9 likes

Jaaa ik kijk dit soms nog terug op youtube haha. Dat liep allemaal zoooo uit de hand :’)

2 likes

Ik blijf die ene vrouw die ze allemaal nadeed ook geniaal vinden.
Ook echt exact de stemmen, ze was toen echt populair op insta.

Jaaaa kwam even niet op haar naam.
Zij was echt geniaal :joy: