Ik kan als logopedist niet naar Ramon kijken
Ik als niet-logopedist ook niet
Verschrikkelijk dat puberale gedrag van Mirjam. Dat siert haar totaal niet.
Ik vind Shanta zo grappig. Vooral dat stukje met Iris in bed
Zij heeft echt mijn soort humor
Wat een saai seizoen zeg, nu is het ineens al bijna afgelopen? Dan was het spannendste Miriam haar geschreeuw en gedreig, lame
Haha ja. Ik vind haar echt grappig
Ik vond het trouwens wel erg overdreven van de verleidsters dat ze gingen huilen omdat ze weg moesten.
Hahah en hun 15 minuten aan fame en potentiële bootycalls
Ik hoop nog steeds op Lester en Marisol
Omg ja hij zit zoooo in mijn irritatiezone, wat een engnek. Vind haar veel te leuk voor hem, al heb ik bij haar ook niet perse het idee dat zij heel serieus met hem is
Wtf die nieuwe gast met z’n: “Ik dacht al aan de volgende stap. Meestal krijg je na een massage een happy ending”. Het is net een puber jongen die bij elke vrouw stijgert.
En stiekem toch heerlijk dat Chev niet met Miriam op dreamdate wil.
Ja dit is echt het saaiste seizoen ooit, ik mis het seizoen van Timtation.
Hahahah hij was echt the gift that kept on giving als je dacht dat het niet erger kon dan overtrof hij zichzelf weer
Hahaha Mezdi het orakel ook weer even in beeld
Ik vond het ook weer een saaie aflevering en ook een saai seizoen. Denk niet dat er tijdens die dreamdate nog veel gaat gebeuren. Vorig seizoen ook niet gekeken omdat ik Temptation echt saai vind (verwend door dat seizoen met Timtation denk ik hahaha), geef mij maar EOTB.
Jaaa ik kijk dit soms nog terug op youtube haha. Dat liep allemaal zoooo uit de hand :’)
Ik blijf die ene vrouw die ze allemaal nadeed ook geniaal vinden.
Ook echt exact de stemmen, ze was toen echt populair op insta.
Jaaaa kwam even niet op haar naam.
Zij was echt geniaal