Temptation Island #2

Ja dit is echt het saaiste seizoen ooit, ik mis het seizoen van Timtation.

35 likes

Hahahah hij was echt the gift that kept on giving :joy: als je dacht dat het niet erger kon dan overtrof hij zichzelf weer

7 likes

Haha ja echt bijzonder :joy: ik moet nog steeds lachen om deze, gaat me nooit vervelen:

12 likes

Hahaha Mezdi het orakel ook weer even in beeld

20 likes

Ik vond het ook weer een saaie aflevering en ook een saai seizoen. Denk niet dat er tijdens die dreamdate nog veel gaat gebeuren. Vorig seizoen ook niet gekeken omdat ik Temptation echt saai vind (verwend door dat seizoen met Timtation denk ik hahaha), geef mij maar EOTB.

9 likes

Jaaa ik kijk dit soms nog terug op youtube haha. Dat liep allemaal zoooo uit de hand :’)

2 likes

Ik blijf die ene vrouw die ze allemaal nadeed ook geniaal vinden.
Ook echt exact de stemmen, ze was toen echt populair op insta.

Jaaaa kwam even niet op haar naam.
Zij was echt geniaal :joy:

Of Rosanna en Niels met Alex en Fabiola :joy:

5 likes

Ik vieze dingen met je meisje doen vriend

9 likes

Nouja seizoen 1 van de USA versie vond ik wel juicy met Evan en Morgan!

16 likes

Omg ja Evan, wat een creep

6 likes

Elke keer als ik “but i’m weak, and whats wrooooong with that” hoor, zie ik die zwembadscene voor me waar opeens iedereen collectief had besloten om vreemd te gaan en merijn (of pommeline?) een middelvinger richting de camera geeft haha

47 likes

Komt dat Temptation Island saai geworden is ook niet door die kritiek op Blue Circle (die toen een aanranding hadden veroorzaakt/uitgezonden in dat programma De Villa) dat ze gewoon geen shit meer met de kandidaten uithalen die eigenlijk niet kan.
Saai voor de kijker maar misschien is het dan wel beter :grimacing:

1 like

Ja exact hahaha, dat lied is voor altijd gekoppeld aan hét temptation-moment. En dan daarna dat ze de vrouwen extra beelden gingen laten zien en de een instortte en de ander buiten soort van overgaf. En alleen omdat de dames een beetje met elkaar hadden getongd.

3 likes

Ja precies, maar dat lijkt me ook vrijwel onmogelijk om te doen zonder dat het eigenlijk niet in de haak is.
Jammer voor entertainment maar wel beter dat het langzaam uitdooft dan maar.

Ik vond het toen super tof dat ik Merijn en pommeline in de dierentuin samen tegen gekomen was :skull:

1 like

Pohh en dat Herbert daarna helemaal uit zijn plaat ging omdat Jolien gezoend had. Maar zelf had ie liggen krikken.

En weten jullie dit nog?

29 likes

Is dat die vent die bleef ontkennen terwijl er gewoon geluidopnames van waren?

9 likes

Herbert en jolien zijn trouwens nog wel samen :eek:

1 like