Of Rosanna en Niels met Alex en Fabiola
Ik vieze dingen met je meisje doen vriend
Nouja seizoen 1 van de USA versie vond ik wel juicy met Evan en Morgan!
Omg ja Evan, wat een creep
Elke keer als ik “but i’m weak, and whats wrooooong with that” hoor, zie ik die zwembadscene voor me waar opeens iedereen collectief had besloten om vreemd te gaan en merijn (of pommeline?) een middelvinger richting de camera geeft haha
Komt dat Temptation Island saai geworden is ook niet door die kritiek op Blue Circle (die toen een aanranding hadden veroorzaakt/uitgezonden in dat programma De Villa) dat ze gewoon geen shit meer met de kandidaten uithalen die eigenlijk niet kan.
Saai voor de kijker maar misschien is het dan wel beter
Ja exact hahaha, dat lied is voor altijd gekoppeld aan hét temptation-moment. En dan daarna dat ze de vrouwen extra beelden gingen laten zien en de een instortte en de ander buiten soort van overgaf. En alleen omdat de dames een beetje met elkaar hadden getongd.
Ja precies, maar dat lijkt me ook vrijwel onmogelijk om te doen zonder dat het eigenlijk niet in de haak is.
Jammer voor entertainment maar wel beter dat het langzaam uitdooft dan maar.
Ik vond het toen super tof dat ik Merijn en pommeline in de dierentuin samen tegen gekomen was
Pohh en dat Herbert daarna helemaal uit zijn plaat ging omdat Jolien gezoend had. Maar zelf had ie liggen krikken.
En weten jullie dit nog?
Is dat die vent die bleef ontkennen terwijl er gewoon geluidopnames van waren?
Herbert en jolien zijn trouwens nog wel samen
Ik zag net dat dit topic best een hoop nieuwe Posts had sinds gisteren dus ik dacht er is vast iets spannends gebeurd. Maar viel tegen toen ik de aflevering eenmaal ging kijken haha.
Wat een saai seizoen zeg! Inderdaad bijna zin om een oud seizoen terug te kijken
Ik had ook gehoopt op een leuke aflevering. Maar het ging alleen over de momenten van vorige seizoenen haha.
Staat het seizoen met gringo ergens online? Die zou ik echt graag willen zien!
Ik las laatst trouwens Juice dat Hella Huizinga ook een seizoen heeft meegedaan als verleidster.
Ohhh man ik heb dus laatst al deze seizoenen met mijn vriend terug gekeken want ineens vind hij het geweldig. Vooral die Stefano die blijft ontkennen terwijl er echt nog 10 kansen gegeven waren om het eerlijk te vertellen hahaha. Hoe dom ben je dan. Het erge is ook dat ze nog steeds samen zijn, hoe dan.
Oke welk seizoen raden jullie aan om te kijken? Ik heb enkel dit seizoen gezien!
Seizoen 2 van de ‘gewone’ temptation island is wel vrij legendarisch. Gevolgd door sseizoen 3 met ‘Timtation’. Beide seizoenen Vips zijn best leuk, en seizoen 1 van Love or Leave met Sonny het orakel
Alleen op YouTube geloof ik maar heel oud en slecht beeld hahah
Ik was wel verbaasd dat die Danique naar huis werd gestuurd! En die tweede mannelijke verleider die weg moest had ik echt nog nooit gezien haha