Temptation Island #2

Nope, zijn gelukkig uit elkaar.

3 likes

Ik in eerste instantie ook, maar ik denk eigenlijk dat zij allemaal iets te hard probeerde

6 likes

Nou er gebeurd echt geen reet dit seizoen. Ik mis de tijd van Timtation, ik zat elke week helemaal klaar voor een nieuwe aflevering en nu is het meer van ā€˜ohja, er staat een nieuwe van TI op’.

En ik verbaas me iedere keer weer over de nagels van Iris. Daar steek je toch zo je ogen mee uit?

7 likes

Volgens mij hebben Mascha en Gregor het zelfs een keer benoemd in een vlog

Whaha ja die nagels! Zo lang!

3 likes

dat doet ze zelf!! volgens mij ben ik hier de enige die het mooi vindt haha

Ik heb dat echt nooit geweten, wel geinig

Oh dat wist ik niet :astonished: haha nouja ieder zn ding toch? :smile:

3 likes

Lengte vind ik heftig, maar de nailart die ze zelf doet :fire::fire:

2 likes

De nailart is zeker mooi! Alleen de lengte. Ik krijg soms klanten voor contactlenzen met hele lange nagels, dat gaat niet lukken tenzij ze zelf bijna hun oog uitsteken.

2 likes

Hahaha dat afscheid van Danique

Edit: en ik gruwel echt van die Tony

7 likes

Tomy is echt zo’n typische fuckboy. Echt een en al :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: die man

7 likes

Heerlijk trouwens dat Chev niet op dreamdate wil met Mirjam. Ze valt steeds meer door de mand.

28 likes

En dat Miriam nu dus weer aan Tony denkt om te vragen… Terwijl Melanie daar dus ook mee op date is/was. Kies gewoon iemand anders girl…

9 likes

Echt zo’n klein kind dat niet met zn eigen speelgoed wil spelen, maar alleen dat waar het broertje/zusje mee speelt

22 likes

Omdat ik de huidige temptation island zo saai vind, ben ik nu weer seizoen 3 aan het kijken net ā€œTimtationā€. Heerlijk, de oude en vertrouwde temptation.

6 likes

Wat een saai seizoen man man haha

2 likes

Jaaaa ik ben daar ook weer aan begonnen, wat een heerlijk seizoen. Vooral omdat je Tim ongeveer 3528395 keer hoort zeggen dat er voor hem alleen maar Deborah Leemans is :joy::joy:

7 likes

https://www.instagram.com/reel/Cs3bDCvIXvk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Yes, vanaf 16 juni een nieuw seizoen Temptation USA :partying_face:

10 likes

Het schijnt nu ook dat die Mirjam dus berichten stuurt op insta naar mensen dat ze lelijk zijn. Terwijl die nooit op haar hebben gereageerd…

4 likes