Ja dit las ik ook net op Juicechannel, very typisch
Zij is echt niet goed
Over 10 jaar wellicht maar ze vindt dit veel te leuk want ze krijgt aandacht.
En dat trucje gaat ze herhalen omdat het haar aandacht oplevert
Negatieve aandacht is ook aandacht en zij is daar wel een typisch voorbeeld van.
Zolang zij die krijgt zal ze echt niet veranderen.
Wat sneu en wat een puberale streek, andere mensen lelijk noemen wordt ze zelf niet knapper van.
Ooh ik vind Chev zo lief. Ook hoe hij direct âga ga ga!â zei na dat filmpje van Mitch. Vind hem beter bij Iris passen dan Mitch.
Oeeee de dreamdate van Lester haha ben benieuwd naar volgende week
Denk je dat er wat is gebeurd?
Vind die stiekem handen vastpakken waar die ander het over had ook wel smerig ofzo. Vind Miriam zwaaaar overdreven, maar denk dat Lester ook echt niet zoân lieverdje is als hoe hij nu over doet komen.
Ik hoop het!! Hij zei dat ie wat fouten heeft gemaakt, of ja hij is sowieso bij Marisol in bed gaan liggen. En Miriam maar blijven zeggen dat ze niet meer jaloers is hihaho wie houd je voor de gek
Wel lame dat Mitch deze kans kreeg ofzo, had het beter gevonden als Iris op dreamdate was gegaan
Hoe hij met Marisol het al had over âsommige dingen zijn niet voor altijdâ etc. klinkt alsof ie al weet dat het met Miriam toch niet voor altijd gaat zijn. Kan me goed voorstellen dat hij dan ook eerder zoiets heeft van fuck it, ik heb deze kans bij Marisol en mân rela is toch kut en eindig dus ik ga ervoor.
Maarja, temptation heeft ook een handje van voorstukjes erger laten lijken dan het is, dus misschien gebeurt er wel helemaal niks.
Heb trouwens ook nog nooit zoân slechte leugenaar gezien als Miriam. Niemand gelooft haar plotselinge niet meer jaloers verhaal, je ziet aan alle nonverbale dingen dat ze stikjaloers is.
Daar ben ik ook bang voor! Zou dat wel heel sneu vinden voor Iris, ze leek echt zo blij toen ze hem mocht knuffelen enzo voordat ze gingen slapen. Maar 2 weken apart in een vila gaat er denk ik echt niet voor zorgen dat hij permanent zijn gedrag gaat veranderenâŠ
Vond het ergens ook wel jammer dat Iris de dreamdate met Chev niet af mocht maken.
Haha lof dat Ramon ook zegt; ja ik moet wel een beetje met haar flirten en kijken hoe ze daar op reageert! Nee vriend, jij bent niet de verleider wel jammer dat hij het spannendste is wat temptation te bieden heeft dit jaar (en Miriam haar woede aanvallen).
Ik vind dat Ramon en die meid echt zulke ingestudeerde gesprekken hebben. Zo nep, lijkt wel slecht geacteerd hoe ze met elkaar praten
Zin in!!!
Haha ja exact dit. Echt dialogen uit een handboek voor verleiding uit 1967.
Zooooooân saai seizoen. Voor alle medefans van het timtationseizoen:
Hier een soundboard met de mooiste opmerkingen snap je
Ik ga dit seizoen echt terugkijken
Ik denk dat Mitch Iris ten huwelijk gaat vragen en dat die voorstukjes van Lester allemaal wel meevallen maar dat ze gewoonweg niks hebben dit seizoen dus dat ze de boel een beetje moeten op spicen zo
Het concept mag dan veranderd zijn in love or leave na alle kritiek, maar ik vind het nog steeds schokkend om te zien hoe makkelijk die meiden dreigen met hun vriend of die verleidsters in elkaar slaan. Alsof dat normale uitspraken zijn, in âhet echte levenâ is dat gewoon strafbaar en je partner slaan is huiselijk geweld.
Maar op tv is het prima want vermakelijkâŠ
Inderdaad, zo onnodig om dat soort dingen te zeggen.
Ik had het er toevallig over met mijn vriend vorige week. Die werkt met jongeren tot +/- 23 jaar en die hoort dat soort uitspraken ook constant! Is er ook maar iets wat ze niet aanstaat dan wordt er al zoiets geroepen. En als je dan vraagt waarom is het antwoord âoh, maar dat ga ik niet echt doen hoorâ. Zeg het dan ook niet?! Waarschijnlijk toch om stoer over te komen, geen idee