Nooooo ze hebben de kampvuren opgedeeld in 2 afleveringen
Ik raad aan om door te spoelen naar de laatste 10 seconde. Dat is doodeng
Ja en de rest van de uitzending skippen, God wat saai en voorspelbaar.
Hoop dat ie van volgende week het seizoen nog een beetje leuk maakt.
Wie gaat vreemd??
Ahw je hoort tussen de regels door dat Iris het wel jammer vindt dat het aanzoek bij TI was, en niet op een andere plek. Ze zegt het niet te hard omdat ze wel blij is te gaan trouwen, maar hoorde ook âik dacht dat je dit niet hier zou doenâ/âwel een beetje clichĂ© zo hĂšâ, klinkt wel alsof ze voor deelname al heeft gezegd dat ie dat iig niet in het programma moet doen.
En ik hoop voor Mike dat ie echt van gedachten is veranderd over zân kinderwens, hij leek er in het begin vrij zeker van.
Edit: wow inderdaad die psycho-switch is echt scary!! @Calypso
Haha jaaaaa die zet de knop echt in milliseconden om
Volgens Mitch op Tiktok live had hij Iris al veel eerder een echt aanzoek gedaan maar toen kwam corona er steeds tussen en daarna deze kans. Dus hij vroeg het meer opnieuw als grap ofzo. Was weer een lekker vaag verhaal
Gelukkig is Iris zelf ook verbaasd dat ze nog verliefder op Mitch is geworden
Love de glow up van Mitch. Al vond ik het hoogtepunt van de aflevering toch het diepte interview van Monica en Kaj over de McDonalds met Shanta en Joel. Echt gezellig die relatie, nmsvpe.
Ik vind het echt intens hoe zij met elkaar omgaan alsof ze elkaars eigendom zijn. Ook dat dat schildpadje van Ali het niet gered had naar Nederland, echt waar je je druk om kan maken als partner zijnde. Ik vond Shanta ook heel kattig reageren als ze in dat busje zitten en ze Joel ging ondervragen over elk kleinigheidje dat ze gezien had maar schijnbaar is het aantrekkelijk als een vrouw laat zien dat jij haar man bent maar oké blijkbaar werkt het voor hun dus you do you
En daarna die update ook echt in de maccie
Die chick heeft echt issues⊠Die gaat van 0 naar 100
Was dat niet burger king
Nee toch, ze gingen een kip 20 halen en een dubbele cheeseburger
Poeh ja ik ben nu nog aan het begin van de aflevering maar bijv. ook dat zij de singles met wie ze op dreamdate zijn geweest ook niet even een knuffel geven bij het doei zeggen?! Alsof dat al âniet magâ jemig om doodmoe van te worden toch. Dat jaloerse gedoeâŠ
Ik zag op tiktok heel vaak de Mirjam scĂšne voorbij komen, dus ik steeds weg scrollen. Dus ik zat helemaal klaar voor een sappige aflevering, niet wetende dat dat een voorstukje van volgende week was
Nou echt wat een vreselijk saai seizoen zeg
Eerder keek ik ook echt altijd uit naar een nieuwe aflevering van tempa. Dan dacht ik ohh ja vandaag een nieuwe aflevering, meteen kijken! Nu doe ik vaak wel 2 weken over 1 afleveringâŠ
Ja dat was t plan, maar zaten zeker niet in de mc
spoiler laatste aflevering
Heb er ff doorheen geskipt nou tering saai iedereen is nog samen
Die blonde gaat toch samenwonen met die creep
En dat gedoe met Lester was blijkbaar ook niks
Wat saai zeg! Ben blij dat ik dit seizoen heb âgemistâ. Ik heb weer heerlijk genoten van Timtationđ