Nee toch, ze gingen een kip 20 halen en een dubbele cheeseburger
Poeh ja ik ben nu nog aan het begin van de aflevering maar bijv. ook dat zij de singles met wie ze op dreamdate zijn geweest ook niet even een knuffel geven bij het doei zeggen?! Alsof dat al āniet magā jemig om doodmoe van te worden toch. Dat jaloerse gedoeā¦
Ik zag op tiktok heel vaak de Mirjam scĆØne voorbij komen, dus ik steeds weg scrollen. Dus ik zat helemaal klaar voor een sappige aflevering, niet wetende dat dat een voorstukje van volgende week was
Nou echt wat een vreselijk saai seizoen zeg
Eerder keek ik ook echt altijd uit naar een nieuwe aflevering van tempa. Dan dacht ik ohh ja vandaag een nieuwe aflevering, meteen kijken! Nu doe ik vaak wel 2 weken over 1 afleveringā¦
Ja dat was t plan, maar zaten zeker niet in de mc
spoiler laatste aflevering
Heb er ff doorheen geskipt nou tering saai iedereen is nog samen
Die blonde gaat toch samenwonen met die creep
En dat gedoe met Lester was blijkbaar ook niks
Wat saai zeg! Ben blij dat ik dit seizoen heb āgemistā. Ik heb weer heerlijk genoten van Timtationš
Melanie is zó smoorverliefd op die Ramon, maar vind hem echt een engerd? Ook hoe hij tegen Lisa praat. Doe normaal, je hebt een vriendin.
Vind hem zoān enge mond hebben, kan er niet naar kijken.
ik denk dat Monica en Kaj intens hebben genoten van de hereniging van Miriam en Lester
Maar manmanman ik schrok echt er van hoe toxic ze tegen elkaar deden en hoe weinig zelfreflectie vooral Miriam liet zien terwijl ze bleef roepen dat ze zo gegroeid was en niet meer jaloers. Ik gun hen beide goede begeleiding om echt aan hun problemen te werken ipv een programma wat uit is op sensatie.
Ik kreeg een beetje het idee dat de productie super lang heeft gewacht met het uitzenden in de hoop dat er nog een bommetje zou barsten
Normaal was de laatste aflevering ook alleen nog hoe het erna gaat toch? Ik denk dat dat echt weinig kijkers trok, dat was ook altijd super saai. Ik denk dat ze daarom nu het laatste kampvuur verspreid hebben over 2 afleveringen. Zo wil iedereen toch nog even naar Miriam en Lester kijken en heb je de laatste aflevering meer kijkers.
Hahaha jaaa omg mijn partner zit dat altijd te kijken en begint steevast over ādie vent met zn gore mondā
Vond Monica het wel leuk en lief doen met Melanie!
Wat ongemakkelijk tussen Ramon en zijn dreamdate, toen ze vroeg gaan we elkaar na Temptation nog zien? Hahah
Heb het zo te doen met Lester! Miriam is echt heel toxic, niet gezond dit
sowieso dat er wel wat is gebeurd tussen Marisol en Lester zal na een paar maanden wel boven water komen bij een juice channel ofzo
Zo, dit seizoen was wel echt zonde van de tijd. Ik word hier ook gewoon te oud voor haha. Denk alleen maar dingen als āpff als de ouders van Melanie dit zien kan je zon Ramon toch ook wel wegkijkenā
Saaie laatste aflevering heb nu Timtation aangezet lets goooooo
Ohgod ja Ivo⦠Wat een gast was dat ook met zn āconceptā