Voor mij was het echt duidelijk seks om te zien. En sinds Jersey Shore weet ik wel dat ook Amerikanen maling kunnen hebben aan seks op tv
Ik vond het niet superduidelijk. En ik bedoelde dat de productie het niet expliciet in beeld bracht.
Hij ging op haar liggen, schoof tussen haar benen, vroeg of hij moest stoppen, ze zei nee en toen schoof hij nog wat verder. Vond het echt super duidelijk
Vond het superduidelijk seks. In het gesprek ervoor zei zij tegen hem dat ze probeerde het appropiate houden, maar dat hij het naar 16+ bracht. Hij vraagt dan iets van “wat wil je dat ik doe”. Zij zegt “de handboeien zijn af”. Hij “wil je dat ik je boei?” Waarna zij hem uitnodigt in haar bed. Vervolgens gaat hij na wat gefriemel op haar liggen en vraagt haar expliciet of hij mag doorgaan. Scene eindigt met dat zij aangeeft dat ze alle regels verbroken heeft én hij zegt “Ik heb haar in de boeien geslagen, ik ben nu kapitein”.
Ik ging het dus nog eens kijken, maar het viel me op hoe duidelijk dit haar intentie was. Het werd gewoon voorbesproken. Niet eens een “foutje”, maar echt een keus. Hoedan?!
Nah, ik weet niet. Ik wil het zeker niet goed praten voor d’r, maar ik snap dat je het zwart voor je ogen krijgt wanneer je het gevoel hebt heel lang vast te zitten in een relatie die niet gelijkwaardig voelt en je een kans krijgt om die gelijkwaardigheid wel te voelen. Ik denk dat ze gewoon heel onzeker is en dat ze zichzelf had wijsgemaakt dat dit het enige was wat ze verdiende en dat het dit was of eenzaam sterven. Maar toen het inzicht kwam dat dit niet het enige hoefde te zijn… Dit is echt bigtime invullen, maar ik snap zeker dat het zo overwogen lijkt in impulsiviteit. Misschien dacht ze al langer hoe het zou zijn met een ander/ontsnappen uit de relatie/‘payback’.
Hahah echt? Ik heb adblocker aanstaan. Ik zal ff een ander linkje zoeken.
Doet deze ‘t?
En anders kun je ook nog naar deze website gaan en dan iets naar beneden scrollen. Daar heb je nog een aantal linkjes.
Ik ben echt benieuwd of ze hier in de rest van de serie nog op in gaan en hoe zij en KB zich gaan ontwikkelen. Ben best benieuwd naar haar beweegredenen (want dit is inderdaad enorm invullen, uiteindelijk weten we het niet). Krijg echt nare rillingen van die KB.
Ik vind die Toneata echt irritant en eng
Idd! Las op twitter dat David in aflevering 4 een trio heeft?! Gaat heel snel ineens.
Zojuist aflevering 4 gekeken. Wtf? Ik heb er ff geen andere woorden voor.
Aflv. 4: https://vidlox.me/7rtdohqg4bld
Aflevering 4 was idd top punt van disrespect. Was ook in shock door wat KB tegen ashley zei jeetje.
Ik heb net aflevering 4 gezien en zag niks over een trio? En jullie vonden het heftig, wat dan? Ik snap er niks van
Kijk je op Videoland? Volgens mij is aflevering 4 op Videoland eigenlijk aflevering 3. Eerste aflevering was namelijk die casting special en dus eigenlijk aflevering ‘0’. Om het simpel te maken en zo.
Oh ik heb zin om dit te kijkennnnn morgen
Ik vind KB zo’n onaantrekkelijke nare man. Straalt een bepaalde agressie uit, arrogant, is duidelijk niet oprecht/sex focused. Bleh, krijg er de rillingen van. Run, Ashley, run.
Videoland ep 5
Jemig die “trio”. Ik heb zo met zijn vriendin te doen. Verleid worden en verliefd worden a la. Maar dit (twee meiden, waarvan je één niet eens eerder zag staan) is gewoon puberaal kleuterig je lust volgen en dat is dan juist iets waarvan ik denk: als je dat niet kan weerstaan in een relatie…
Oooooh! Ja ik kijk op Videoland. Ah vandaar, vond het al zo gek!
Hooooly fuck deze aflevering! En maar zeggen dat dit “part of the process is
Ah heeft iemand nog een linkje? Die hierboven werkt niet meer…
En dan onderin via server: vidnode