Temptation Island USA

Ik ben echt in shock

Hoe snel kan je de fout ingaan?! Ze heeft er ook eerst spijt van maar vervolgens zit ze weer dik te flirten op die date… Ik had eigenlijk bij de voorstelaflevering al een heel gek gevoel bij haar, ze leek er allemaal wel lol in te hebben en open voor te staan.

7 likes

Ik heb net alle afleveringen ff gekeken. Maar heh. Hoe dan zo snel, zelf bijna uitnodigen… snap er echt niks van

Ik zat ook echt met open mond te kijken… hoe dan?! Het is letterlijk net begonnen :scream:

7 likes

Ik vond het ook een beetje een rare wending haha?! Gevalletje that escaleted quickly.

Was me ook niet helemaal duidelijk wat er nou in dat bed gebeurde :joy: maar vond het ook wel heftig dat ze dan de volgende dag tijdens de date gewoon nog wilt kussen met hem… Nou dan heb je ook niet echt spijt dus. Vond dat echt vreemd!

1 like

Ik denk dat zij opeens zo’n aha moment had van: ā€œFuck it, hij heeft me al eens bedrogen, wil niet met mij trouwen en maakt tegenover iedereen zo’n vage opmerkingā€.

Die enorme ā€œMOMMIE’S BOYā€ tattoo op de arm van KB is echt vreselijk.

4 likes

Ja volgens mij wilde ze hem ook voor zijn ofzo. Ze heeft toch al het idee dat is haar gaat bedriegen, dan zij liever als eerst ofzo?!

1 like

Ja ik ook. Door dat praat stukje wat daarna kwam. Dat hij de kapitein was ofzo

Ja en hij vroeg: do you want me to stop? En zij zei: no. Maar eens met diegene die zei dat het leek dat KB de volgende dag al minder interesse had. Denk dat zij nog wel flink spijt gaat krijgen wanneer ze beseft dat KB niet the one is.

3 likes

Maar ja echt zoooo bizar hoe snel zij dit deed. Die vrouwen overreageren ook echt heel erg zeg. Toen die gast dat zei van die handboeien en zij concludeerde: het interesseert hem dus niks wat ik doe, okƩ ik ga dus ALLES doen. Je zag ook dat die KB vond dat ze het verkeerd begrepen had, maar ja dat kwam hem wel goed uit

2 likes

Voor mij was het echt duidelijk seks om te zien. En sinds Jersey Shore weet ik wel dat ook Amerikanen maling kunnen hebben aan seks op tv :laughing:

4 likes

Hij ging op haar liggen, schoof tussen haar benen, vroeg of hij moest stoppen, ze zei nee en toen schoof hij nog wat verder. Vond het echt super duidelijk :smirk:

Vond het superduidelijk seks. In het gesprek ervoor zei zij tegen hem dat ze probeerde het appropiate houden, maar dat hij het naar 16+ bracht. Hij vraagt dan iets van ā€œwat wil je dat ik doeā€. Zij zegt ā€œde handboeien zijn afā€. Hij ā€œwil je dat ik je boei?ā€ Waarna zij hem uitnodigt in haar bed. Vervolgens gaat hij na wat gefriemel op haar liggen en vraagt haar expliciet of hij mag doorgaan. Scene eindigt met dat zij aangeeft dat ze alle regels verbroken heeft Ć©n hij zegt ā€œIk heb haar in de boeien geslagen, ik ben nu kapiteinā€.

Ik ging het dus nog eens kijken, maar het viel me op hoe duidelijk dit haar intentie was. Het werd gewoon voorbesproken. Niet eens een ā€œfoutjeā€, maar echt een keus. Hoedan?!

4 likes

Nah, ik weet niet. Ik wil het zeker niet goed praten voor d’r, maar ik snap dat je het zwart voor je ogen krijgt wanneer je het gevoel hebt heel lang vast te zitten in een relatie die niet gelijkwaardig voelt en je een kans krijgt om die gelijkwaardigheid wel te voelen. Ik denk dat ze gewoon heel onzeker is en dat ze zichzelf had wijsgemaakt dat dit het enige was wat ze verdiende en dat het dit was of eenzaam sterven. Maar toen het inzicht kwam dat dit niet het enige hoefde te zijn… Dit is echt bigtime invullen, maar ik snap zeker dat het zo overwogen lijkt in impulsiviteit. Misschien dacht ze al langer hoe het zou zijn met een ander/ontsnappen uit de relatie/ā€˜payback’.

2 likes

Aflv 3: https://www1.watchserieshd.cc/series/temptation-island-season-2-episode-3

1 like

Hahah echt? Ik heb adblocker aanstaan. Ik zal ff een ander linkje zoeken.

Doet deze ā€˜t?

https://vidup.io/g17odvjn4mrv

En anders kun je ook nog naar deze website gaan en dan iets naar beneden scrollen. Daar heb je nog een aantal linkjes.

2 likes

Ik ben echt benieuwd of ze hier in de rest van de serie nog op in gaan en hoe zij en KB zich gaan ontwikkelen. Ben best benieuwd naar haar beweegredenen (want dit is inderdaad enorm invullen, uiteindelijk weten we het niet). Krijg echt nare rillingen van die KB.

1 like

Idd! Las op twitter dat David in aflevering 4 een trio heeft?! Gaat heel snel ineens.

Spoiler aflv. 4

2 likes

Zojuist aflevering 4 gekeken. Wtf?:face_with_raised_eyebrow: Ik heb er ff geen andere woorden voor.

Aflv. 4: https://vidlox.me/7rtdohqg4bld :grin:

2 likes

Aflevering 4 was idd top punt van disrespect. Was ook in shock door wat KB tegen ashley zei jeetje.

Ik heb net aflevering 4 gezien en zag niks over een trio? En jullie vonden het heftig, wat dan? Ik snap er niks van :worried: