Temptation Island USA

Zijn hoofd is inderdaad groter vergeleken met zijn lichaam of zo, hahaha

1 like

Vorig jaar had ik ook vooral geen vertrouwen is Javen en die vriendin, maar zij waren ook de enige die het gered hebben, dus ik zou me nergens over verbazen :woman_shrugging:t2:

3 likes

Is er ook een link waar je kunt kijken als je geen Videoland hebt?

De site waar seizoen 1 helemaal op staat, heeft alleen de eerste aflevering online staan :blush:

link

https://w2.d123movies.com/temptation-island-season-2/

Op Videoland staat ook alleen nog maar de eerste aflevering (en een special). Volgende komt pas zaterdag online.

Ah oke! Dacht dat er al een 2e aflevering online stond! Misschien komt het dan toch op de site die ik net linkte :slight_smile:
Thanks voor je reactie!

1 like

Verleidster Payton komt mij zo bekend voor! Was zij niet ook een verleidster in het vorige seizoen of zo?

Ik heb zo’n slecht gevoel bij dit seizoen. Al die meiden trippen ā€˜m al tijdens de laatste 10 min en al die mannen lijken echt niet committed

2 likes

https://www1.watchserieshd.cc/series/temptation-island-season-2-episode-2# Zelf nog geen tijd gehad om aflevering 2 te kijken, maar hier alvast een link voor anderen😁.
Alle afleveringen kun je hier wekelijks bekijken. Wel veel ads, maar daarvoor kun je een adblocker downloaden.

2 likes
afl3

Well… that escalated quickly. Ik snap het ergens totaal niet. Een avondje weerstand moet je toch wel kunnen bieden als je serieus bent over je relatie?

8 likes
Aflevering 2

Nou idd! Die zag ik niet aankomen… ze moeten nog 28 dagen! Ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen haar en KB. Hij leek een dag later, op hun date minder geĆÆnteresseerd in haar.

Van de 4 vrouwen vind ik Esonica het leukst.

2 likes

Ik ben echt in shock

Hoe snel kan je de fout ingaan?! Ze heeft er ook eerst spijt van maar vervolgens zit ze weer dik te flirten op die date… Ik had eigenlijk bij de voorstelaflevering al een heel gek gevoel bij haar, ze leek er allemaal wel lol in te hebben en open voor te staan.

7 likes

Ik heb net alle afleveringen ff gekeken. Maar heh. Hoe dan zo snel, zelf bijna uitnodigen… snap er echt niks van

Ik zat ook echt met open mond te kijken… hoe dan?! Het is letterlijk net begonnen :scream:

7 likes

Ik vond het ook een beetje een rare wending haha?! Gevalletje that escaleted quickly.

Was me ook niet helemaal duidelijk wat er nou in dat bed gebeurde :joy: maar vond het ook wel heftig dat ze dan de volgende dag tijdens de date gewoon nog wilt kussen met hem… Nou dan heb je ook niet echt spijt dus. Vond dat echt vreemd!

1 like

Ik denk dat zij opeens zo’n aha moment had van: ā€œFuck it, hij heeft me al eens bedrogen, wil niet met mij trouwen en maakt tegenover iedereen zo’n vage opmerkingā€.

Die enorme ā€œMOMMIE’S BOYā€ tattoo op de arm van KB is echt vreselijk.

4 likes

Ja volgens mij wilde ze hem ook voor zijn ofzo. Ze heeft toch al het idee dat is haar gaat bedriegen, dan zij liever als eerst ofzo?!

1 like

Ja ik vraag me ook af of ze seks hebben gehad, Amerikanen zijn best preuts met dat soort dingen op tv toch?

Ik vind die KB echt een engerd trouwens.

1 like

Ja ik ook. Door dat praat stukje wat daarna kwam. Dat hij de kapitein was ofzo

Ja en hij vroeg: do you want me to stop? En zij zei: no. Maar eens met diegene die zei dat het leek dat KB de volgende dag al minder interesse had. Denk dat zij nog wel flink spijt gaat krijgen wanneer ze beseft dat KB niet the one is.

3 likes

Maar ja echt zoooo bizar hoe snel zij dit deed. Die vrouwen overreageren ook echt heel erg zeg. Toen die gast dat zei van die handboeien en zij concludeerde: het interesseert hem dus niks wat ik doe, okƩ ik ga dus ALLES doen. Je zag ook dat die KB vond dat ze het verkeerd begrepen had, maar ja dat kwam hem wel goed uit

2 likes