Temptation Island USA

Aaaah thanks!

KB zou zo mee kunnen spelen in Pose, hij lijkt wel op Pray

Wat een creep zeg. Dat hele: praat niet tegen de groep? Ik snapte echt niet eens wat zijn probleem was haha

7 likes

Ja en die Chris zo onderdanig naar hem ook, wauw. Maar naar dat meisje “oh ja ik kwam echt voor jou op blabla”.

KB is inderdaad echt eng. Wel blij dat hij nu al laat zien dat hij geen goede intenties heeft.

Samenvatting

En David OMG :open_mouth:. Ik vond het ook wel sneu voor die Sam, want die vond hem echt leuk en ik had in het begin niet het idee dat ze echt openstond voor een trio.

En Payton doet dit volgens mij meer als payback voor Casey.

3 likes

Payton moet echt even uit haar gevoelens kruipen. Tuurlijk is het lastig als ze crusht op Casey, maar hij heeft 't recht om iedere dame te leren kennen.

Het komt iedere zaterdag op videoland, maar soms staat daarvoor al een linkje hier omdat het denk ik op donderdag in Amerika wordt uitgezonden? Dus ik zou denken dat je vanaf zaterdag gewoon zonder spoiler kan posten?

2 likes

Bah, ben echt een beetje naar geworden door aflevering 4.

Wow ik ook. Hoe gemakkelijk David met Samantha én Payton in bed belandde. Volgens mij dacht hij geen minuut aan Kate. En dan in de voice-over doen alsof het allemaal maar gebeurde, terwijl hij heel duidelijk Payton erbij riep. Krijg echt rillingen van David brr.

11 likes

Wow ik vind het echt bizar, hierdoor dit seizoen gelijk een stuk minder leuk. Ik vond het vorig jaar nog wel redelijk subtiel allemaal, meer het kijken naar of er meer is dan je relatie. Maar dit soort dingen lijken meer op de NLse Tempation Island.

Uhm wow, heftig… David kiest dit gewoon letterlijk uit. Hoe kan je met zoiets doorgaan en niet aan je vriendin denken?

2 likes

We vergeten ook mee te nemen. Dit is op TV(!!!) daar denkt hij ook geen eens aan.

3 likes

Neeen, daar geloof ik niet in. Hij is zo iemand die daar op kickt en straks in de sportschool op z’n schouder wordt geslagen omdat hij een trio heeft gescoord. :face_vomiting:

3 likes

Aflevering 5: https://vshare.eu/cimtczlsco8u.htm
Ik ben zo benieuwd! Ga er vanavond voor zitten.

1 like

Die vrijgezelle vrouwen zijn echt irritant dit jaar… allemaal 1 date gehad met die mannen en ze denken meteen aanspraak te kunnen maken. Ik vind ze echt heel opdringerig. Lekker seizoen wel hoor :smiley: kan niet wachten op het volgende kampvuur…

6 likes

Heb de aflevering gezien, was weer spannend. Jammer dat we nog een week moeten wachten op de reactie van Kate.

David had “spijt”, maar dat was niet te zien aan zijn krokodillen tranen. Vervolgens zegt hij tegen toneata (?) dat hij zich schuldig voelt en zij trapt er in. Zoooo jammer.:woman_facepalming:t5:

Ik vind esonica echt een baas. Vooral haar reactie op het filmpje van David. “He can never kiss me again.” en hoe ze verder heel rustig bleef!:ok_hand:t5: Zij en kareem zijn leuk samen.

Ik heb gisteren de trailer van dit seizoen nog een x gezien en kwam wat spoilers tegen.

!SPOILERS vd volgende afleveringen

Volgens mij zijn dit Dominique & Kate, Ben & Ashley H en David & Toneata?!

6 likes

Ik vind het kampvuur dat die vriendin van Casey gezien heeft wel echt heel erg zielig :pensive: Ashley.

2 likes

Damn, dit seizoen is echt heftig

En wat Casey over Ashley zei… Zo zielig voor haar. Mocht mijn vriend dat ooit over mij zeggen, dan zou ik hem letterlijk de deur uit schoppen. Moet je me niet? Prima, doeeeei :wave:t2:

6 likes

Hahaha is een gokje hoor. Zijn figuur + bakkebaard (niet te zien in bovenstaande screenshot, lukte niet😁).

2 likes

“Im letting loose a little bit”

1 like