Temptation Island USA

Ja gadver. Nu heeft hij zoveel spijt dat hij twee keer gehuild heeft. Terwijl hij heeft nog nooit gehuild, het is de eerste keer dat hij huilt!! :face_vomiting:

Iedereen weet ook wat er gebeurd is en alsnog heeft hij Samantha en die Toneata om zich heen hangen. Whyyyy??

Ik las op redd.it dat toen hij met Toneata ging praten, dat hij zijn apology glasses op had hahahah vond ik grappig

2 likes

Het duurde even voordat ik een linkje kon vinden… aflv 6: https://vshare.eu/vu2rtxb8omgg.htm

1 like

Ik snap die Toneata echt niet. Hij heeft tot nu toe alleen haar gezicht en lijf als punten benoemd. Lag in bed met twee meiden en zij vraagt dingen als: als we serieus worden verhuis je dan voor mij?

13 likes

Maar ze gebruikt ook voornamelijk haar lichaam om hem te verleiden. Ze doet niet veel meer

2 likes

Heeft iemand een linkje waar je wel de juiste aflevering kunt kijken? De linkjes die ik tot nu toe vind, zenden allemaal een of andere Amerikaanse serie uit :sweat_smile:

Heb ik ook last van… wil het zo graag kijken!!

Die een paar posts hierboven gepost is werkte bij mij
Duurde wel even met laden maar uiteindelijk was t wel de goeie

1 like

Thanks! Nog een keer geprobeerd en inderdaad… it works :tada:

Ik denk eerlijk gezegd dat ze het doet voor extra ā€œairtimeā€. Kan mij niet voorstellen dat ze echt interesse in hem heeft.

Ik vind Ben en Ashley zooo schattig

11 likes

Dankje! Had die link idd ook al geprobeerd maar bleef maar draaien… Zal t morgen nog eens proberen! :sweat_smile:

https://flixtor.to/watch/tv/4809554/temptation-island/season/2/episode/6 Anders werkt deze link ook! Zonder spam en reclame. :tada:

1 like

Haha ja ik denk dat ze hem zo vergeeft voor alles… Maar hoopt dat ze bij Ben blijf

1 like

Ik vind Ben en Ashley heel schattig, maar vind het ook heel sneu voor Casey. Hij doet wel stoere uitspraken, maar hij blijft ook superloyaal naar haar. Legt niet te diepe banden aan, zoent niet, staat niet tegen iemand aan te rijden in de keuken. En als je die uitspraken onder de loep neemt, ja in de context van dat beeld zijn die super kwetsend, maar in de bredere context van een goed gedragende jongen is het eerder je eigen emoties niet kennen. Casey wordt door dat gedoe rondom die twee meiden ook wel een beetje geframed als de botte hork.

6 likes

Ik dacht ook dat ze in Nederland zo kut waren met die kampvuurbeelden, maar hier kunnen ze er ook wat van… zou het wel leuk vinden als ze eens wat meer zouden zien dan 1 fragment waarin zij iemands hand vast houdt. Gewoon zodat het niet allemaal helemaal blijft escaleren.

4 likes

Ik begrijp even niet wat Peyton heeft, zij was toch ook onderdeel van de trio? Ze heeft een keer met Casey een goed gesprek gehad ofzo, er is toch verder niks gebeurd? Zij houdt zichzelf echt voor de gek.

Sowieso denk ik bij uitspraken van bijna iedereen, ehhh wat? Heb je geheugenverlies?
Voornamelijk bij David.

2 likes

Ik snap haar ook niet. Zij gaat huilen om hem terwijl hij gewoon een vriendin heeft en dat weet ze. Daarnaast is er indd nog precies niks tussen hen gebeurd?! :woman_shrugging:t2:

8 likes

Yes heb ook kunnen kijken :innocent:

Peyton gaat wel echt een beetje te ver… Ze maakt drama om dingen die er niet zijn. Snap dat zij misschien gevoelens heeft, maar er is letterlijk niks tussen hen. Ze neemt hem dingen kwalijk, die niet eens kwalijk te nemen zijn. Dan vind ik Samanta (?) een stuk volwassener reageren.

En Ben en Ashley zijn idd echt leuk :heart_eyes: Mooi voor haar dat ze nu echt voor zichzelf gaat. Maar ben idd ook bang dat ze door mooie praatjes uiteindelijk toch weer terug zal krabbelen. Ben benieuwd!

Ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Kate en Esonica. Ze laten wel langzaam steeds meer toe

4 likes

Ja Casey, misschien had je niet moeten zeggen dat het je geen reet uit zou maken als je zonder vriendin naar huis zou gaan.

12 likes

Ohhh het lukt me ook niet om mee te leven met Casey. Vind Ashley en Ben ook wel echt heel schattig