Temptation Island USA

Ze doet me ergens aan Fockeline Ouwerkerk denken.

Oeh, aflevering 5 al te zien? Op een Amerikaanse website ofzo?

Die Kendall… Dat kan toch niet echt zijn??

3 likes

Jaaa. Ik kijk het meestal via flixtor. https://flixtor.to/watch/tv/4809554/temptation-island/season/3/episode/5

Ik hoop dat Erica snel met iemand het bed in duikt. :sunglasses:

Ik heb gewoon geen woorden voor Kendall. Zeggen dat ‘ie nu single is dus niets fout kan doen en dan seks hebben met die meid om te kijken of hij Erica gaat missen. Anders gaat ‘ie wel weer terug naar haar🤡

En waarschijnlijk accepteert zij dit ook nog allemaal, zo sneu. Ze reageerde echt emotieloos.

En die blonde (weet dr naam niet) is ook echt te dom om te poepen. ‘Please don’t break my heart’ hahah wat denk jezelf

9 likes

Ik snap ook niet dat ze allemaal in de grootste luxeste villa’s van Hawaï zitten en die beelden nog steeds op zo’n klein kut-iPadje moeten kijken!? Haha!

17 likes

Ik heb bij Kendall ook het idee dat het veel te makkelijk en snel ging? Er was amper spanningsopbouw te zien

2 likes

Kendall is zo’n eikel. Snap ook niet dat die verleidster hem zo leuk vindt?! Maar er hangen sowieso de hele tijd vrouwen om hem heen dus blijkbaar mis ik iets.

3 likes

Kendall heeft grote tepels! Ja sorry ik ben 12.

3 likes

Ja dat viel mij ook op! Mijn vriend zei dat dit kan komen door een verstoring in het testosteron (gyno is de medische term). Komt oa voor bij het gebruik van anabolen maar kan ook aangeboren zijn.

Ja het is ook stom dat ik dat zei eigenlijk. Love alle tepels :heart:

Ik vind Tom echt een slome gluiperd. Hij zegt maar weinig inhoudelijks, glimlacht een beetje glibberig naar iedereen. Hij zei iets over dat zijn vriendin op ‘echte mannen’ valt ofzoiets (omdat tandarts Blake wat ouder is) maar ik vind Tom zelf juist echt een jongetje. Vind hem echt irritant haha.

4 likes

Volgens mij is er tussen de vrouwen ook wel wat rivaliteit en voelt zij zich echt vereert dat hij juist háár koos tussen alle vrouwen. Dat speelt denk ik ook mee.

Ik vind hem ook zo’n engerd. Hij heeft ook last van misplaatste arrogantie volgens mij. Acht de kans ook heel groot dat hij vreemd gaat met zijn date, hij kwijlt nog net niet als hij naar haar kijkt.

En @Noor grote kans ja, dit zie je bij de mannen ook wel. Shaquile (oid) en Blake deden ook al zo kinderachtig.

3 likes

ah shit, deze link doet het niet meer (vanochtend nog wel). Is aflevering 6 al ergens anders te kijken?

Yes! Wel mega veel spam: https://www8.flixtor.one/series/temptation-island-72qzy/37qz1m2

2 likes

Ik hoop voor Erica dat ze de benen neemt.

1 like

Die mannen die weggestuurd werden, wat een kleuters?? Echt kinderachtig hoe ze reageerden.

12 likes

Zegt genoeg over ze… Goed dat ze weggestuurd werden :face_vomiting:

2 likes