Nee gadver, ze zijn super manipulatief allemaal
snap echt niet dat die Kendal denkt dat zijn vriendin hem al dat geseks en gevuns zal vergeven, die spoort echt niet
Chelsea is zelf hypocriet⊠Ik weet niet hoor ze had haar relatie al de das om gedaan voordat ze eraan begonnen⊠En dan kwaad worden terwijl je zelf hebt lopen zoenen⊠Hypocriet
Tom is zooooo dramatisch. En hypocriet
Ik vind ze allebei hypocriet
Chelsea zoekt een reden om hem te dumpen en zoekt het heil ergens anders⊠En Tom ziet zijn eigen gedrag op beeld, vervelend om zoân spiegel te krijgen. Ze moeten gewoon snel een streep door hun relatie zetten, want dit gaat nooit werkenâŠ
Heeft iemand anders ook het idee dat er dit seizoen minder een filter op het beeld zit? Ik voel mij vaak verrast om de âechte huidâ die ik zie, met ruw- en oneffenheden. Minder glans en gladheid ofzo.
Kendal is eigenlijk de Amerikaanse Sonny met zijn ik HooP DaT Ze GrOeit
Erica is een topvrouw. Ze verdient zoveel beter.
Verder toch best een saai seizoen dit. Ook minder oprechte mensen en âconnectiesâ heb ik het idee.
Ben wel benieuwd wat Kendall gaat doen. hij lijkt te denken dat hij gewoon nog kan kiezen uit 2 of 3 vrouwen. Waarom zou alexcys hem nog willen na dit?
Erin en Corey vind ik wel echt schattig, hoop dat zij er goed uit komen (lijkt er nu wel op)
Ik vraag me wel altijd af wat mensen dan bedoelen als ze een seizoen saai vinden wat verwacht je dan? Oprechte vraag haha. Er zijn al nieuwe relaties, trioâs, donât know what, echt verre van saai toch haha.
Haha ja snap wat je bedoelt, maar vorig seizoen gebeurde er nog veel meer. Dus vergelijk dat met elkaar
*Iemand
Het ergste vind ik dus de vanzelfsprekendheid waarmee hij dit allemaal doet en er dan vanuit gaat dat zij gewoon bij hem terug komt. Vreselijk.
Hahahaha en die dronken Nicole steeds met haar monologen. I love you guys so much, jullie zijn zo belangrijk voor mijn process, die meid echt. Ik herken mijn 16-jarige zelf in haar helaas
Ik word zo moe van Kendal Echt een puber
In zijn filmpje ook echt
I love you and I appreciate you. Joh echt? Hoezo dan je kutgedrag. Gelukkig heeft zij geen filmpje ingestuurd
Nou die blonde meid zei juist âdonât break my heartâ en ze had ook al vlinders enzo. Dus dat vind ik wel heel naĂŻef van dr
aflevering 8
HAHHAHAHA KENDAL WTFFF
Eerst twijfelen tussen Alexys Erica EN Nickole
En dan bij de bonfire zeggen dat hij het wel vervelend vindt dat Erica een klik heeft met iemand anders
Is hij een troll ofzo? Ik kan dit echt niet geloven hahaha
aflevering 9
Oh yesss ik zat gewoon hardop te juichen toen Jesse en Erica zoenden, zo leuk!!
Voor de rest geen verrassingen: Kendal is nog steeds zân vieze zelf (dat ie ineens Nickole ook zo serieus overwoog?), Tom hypocriet en hoezo is Erin zo van slag vanwege Cody zân gedrag? Op basis van wat ze heeft gezien is dat echt niet terecht, ik denk dat zij wel samen het eiland verlaten maar dat het alsnog slecht afloopt.
Waarom loopt Erin zo te janken over het feit dat Corey geen I love you zei in de video? Ze zei het zelf ook niet
Samenvatting
Ja, ik vind die vrijgezel waar Cody nu mee chillt eigenlijk veel leuker. Volgens mij is zijn vriendin echt een beetje een bitchâŠ
Qua Tom en Chelsea (heet ze zo?), ik vond haar niet hypocriet (zo noemde iemand haar hier) want snap echt goed dat ze boos was op Tom. Dat ze er toen zelf maar voor gegaan is kan ik gezien hun verleden ook goed begrijpen. Tom vond het ook ongeveer 30 seconden leuk en is toen maar op Sophia gedoken, die zocht echt naar een uitvlucht. Nu kan hij tenminste lekker zeggen: maar jij ging eerst vreemd!! Ik heb wel het idee dat die Sophia oprecht is trouwens. Eerst vond ik haar heel irritant, maar vandaag vond ik dâr wel een leuk meissie.
Spoilers enzo