Temptation Island USA

Zo wel lekker veel bonfires, normaal niet elke aflevering toch?
:fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:

Aflevering 6

Ik heb alleen nog hoop voor Kristen en Julian en misschien Erin en Corey maar mwah. Hoezo gaat zij helemaal los om dit complimentje van die chick aan Corey, echt relax.

De rest gaat sowieso niet goedkomen. Chelsea ook echt “Blake would never act like that because he respects women” haha je kent hem 6 dagen hou op joh. Toen zij haar hart uitstortte bij Blake had hij precies ook niks te zeggen behalve “wil je knuffelen”? Tom vind ik overigens hetzelfde type als Blake.

Kendal omg wat een lul zeg, echt geen woorden voor hem. Dat hij denkt dat ze rennend terugkomt naar hem.

Ik vind wel bij de Amerikanen dat ze wat beter zijn in zichzelf verwoorden maar het wordt wel altijd een melodramatisch gedoe.

Love Mark wel als presentator hoor, hij legt echt de vinger op de zere plek steeds.

1 like

“Man in relatie heeft seks met vrijgezel in bubbelbad”
Mark: What did YOU see? :slight_smile:

6 likes

Even in spoiler, want aflevering 6:

Hahahaha, die bonfire met Kendall. “We hadden geen regels, en nu is ze aan het huilen, waarschijnlijk had ze toch regels in haar hoofd waar ze mij niet over heeft verteld??!!” Eh je hebt net een trio op tv gehad gast. Hahaha wat een loser joh.
En wat is dat met Tom en die latina? Hij gaat haar voor altijd in z’n leven hebben? Wat een naïeve sukkel joh.

4 likes

Ja en hoezo is die Tom helemaal aangeslagen en ‘angry’, omdat z’n vriendin ook een connectie heeft met iemand. Jemig
Die mannen denken altijd dat zij alles kunnen maken en de vrouwtjes moeten dan maar stil in een hoekje blijven zitten zeker

4 likes

Oh dit was echt vreselijk! Die waren zo op hun pikkies en getrapt, jammer dat de casting daar niet eerder doorheen had geprikt. Wat een kleuters. De blikken van de vrouwen vond ik ook mooi als reactie.

7 likes

Haha, ja fantastisch dit. Hij had helemaaaal niet verwacht dat dit zou gebeuren want hij vertrouwde haar. Die missen zoooveel zelfinzicht.

Ja ik vond het vreemd dat hij tijdens de bonfire eerst nog een beetje zichzelf in goed daglicht wilde zetten door te zeggen van ja ik maak ook een connectie. En vervolgens in de auto ik ben boos bladiebla… Maargoed die 2 moeten ook echt niet bij elkaar blijven ik vind haar veel te jaloers en boos op hem op alles wat hij doet en zegt… Ben er dan gewoon klaar mee en ga verder.

Die Chelsea vond ik oh haar beurt ook mega naïef. Oh Blake zou zoiets nooooit doen… Tuurlijk vriendin, je kent die gast net een paar dagen…

1 like

Sws vind ik Blake echt een bad guy qua looks en heb ik niet het idee dat hij oprecht met haar is…

3 likes

Ik vermaak me wel hoor

3 likes

Ik ben de Nederlandse gewend dus vind dit prachtig

1 like

Ik vond deze aflevering ook niet echt bijzonder. Gebeurde, behalve Kendall zn trio dan, weinig vond ik. Voornamelijk die eliminatie en kampvuur. Geen date oid. Vind het wel leuk dat ze hier zo vaak kampvuur hebben. En chill dat ze daar niet zo lang op doorgaan als bij de NL’se

Ze zitten er vooral langer, want volgens mij hebben ze in verhouding evenveel kampvuren. Die Nederlandse versie wordt zo uitgemolken, nog geen dag per aflevering soms. USA duurt een maand geloof ik dus dat is zo’n 3 dagen per aflevering, met uitzondering van de eerste/2 (kennismaking etc)
Daardoor vind ik het dan wel vreemd dat een aflevering soms begint en eindigt met een kampvuur; gebeurde er de tussenliggende dagen helemaal niks?
Maar alsnog veel beter dan de Nederlandse versie dus :+1:t3:

3 likes

Nou dat geloof ik ook echt totaal niet haha, dit wordt geen blijvertje!

2 likes

Al die arme mannen die zoveel sjans hebben en er dan mee moeten dealen dat hun vriendinnen ook lol hebben :cry: echt zielig

ik vertrouw die Blake trouwens echt voor geen meeeeeeter

9 likes

Hahahahaha die Kendall met zijn: ik weet niet wat ze gezien heeft maar ze was ergens overstuur over.

En: zij lijkt toch regels gehad te hebben😂

16 likes

Echt walgelijk hoe hij de boel zo verdraait dat het ook nog eens haar schuld zou zijn. Dat hij zei dat zij die regels niet met hem had gecommuniceerd. Weinig verrassend maar echt wat een walgelijke vent :face_vomiting:

6 likes
aflevering 7

Die video’s, hoeveel ze daar zelf invullen echt heel pijnlijk om te zien.

Bij Erin dat ze zei jaa hij zei geeneens ik hou van je terwijl ze zelf ook heel vlak was? (En het zelf ook niet zei)

En tussen Chelsea en Tom, zij is op dit moment veel flirtier dan Tom zelf en dan toch nog boos worden.

4 likes

Nee gadver, ze zijn super manipulatief allemaal

snap echt niet dat die Kendal denkt dat zijn vriendin hem al dat geseks en gevuns zal vergeven, die spoort echt niet

7 likes

Chelsea is zelf hypocriet… Ik weet niet hoor ze had haar relatie al de das om gedaan voordat ze eraan begonnen… En dan kwaad worden terwijl je zelf hebt lopen zoenen… Hypocriet

1 like