Temptation Island USA

Haha ik noemde haar hypocriet! Zij kon ook de stekker eruit trekken, want zoals ik het zie zocht ze dan eerst nieuwe schoenen voordat ze der oude durfde weg te gooien. Dat is mijn gevoel bij haar.
Maargoed ik vind Tom ook echt een creap haha… Vaag koppel is het sws op voorhand!

Overigens hoop ik voor Cody dat hij hard weg rent van zijn vriendin Erin. Ik vind die vrijgezel ook veel leuker!

2 likes

Wow ik dacht dat die Sophia iets van 32 was maar ze is nog maar 22

Nobody:
Absolutely nobody:
Julian: having innocent fun
Kristen: He’S nOt pRiOrItIzInG oUr LoVe

Hoe kan ze dat in vredesnaam concluderen uit beelden waarin hij verder letterlijk niks zegt?!

11 likes

Heeft iemand een link van aflevering 9?

1 like

Afl 9

1 like

Doet het niet…

:weary: bij mij nu ook niet meer

https://www9.flixtor.one/series/temptation-island-72qzy/37qz1m2

Laatst had iemand deze gepost en ik kijk nu elke week via deze website. Wel veel reclame waar je perongeluk op kan klikken, maar daarna kun je gewoon kijken.

3 likes

:+1:t2: dankjewel

1 like
spoiler afl. 10

Ik ben zoo blij dat Corey en Erin samen naar huis zijn gegaan. Ik denk echt dat ze er sterker uit zijn gekomen. Ik vond het zoo hypocriet van Kendell dat hij zo reageerde op die kus van Erica, terwijl hij zelf trio’s heeft lopen hebben. Echt, hoe die gozer denkt, kan ik echt niet bij.

6 likes
afl. 10

Ik denk het dus echt niet, omdat Erin echt best een proces heeft doorgemaakt. Ze heeft Cory nu verteld over haar vorige relaties en hoe toxic die waren. (Maar misschien heb ik het mis)

Ik vond echt dat Mark nog een beetje drama probeerde te creeëren

Haha ik moest echt lachen toen Kendall zei: you deserve all of me. Hij denkt echt dat hij een catch is 🥲

11 likes

Waarop baseer je dat? Ik zie niks

2 likes

Volgens mij hebben ze allemaal in hun contract staan dat ze geen foto’s samen mogen posten tot alle afleveringen uitgezonden zijn

2 likes

Oh sorry, dat begreep ik niet uit je bericht. Geen idee eigenlijk, heeft de rest het wel?

Ik vind Erin echt :yawning_face::yawning_face::yawning_face: Vind Corey echt te lief/goed voor dr

7 likes

Ja ik ook.

Samenvatting

Ik vond het verschil in hun “speech” ook heel tekenend
Ik had het gevoel dat Erin 1. niet had geluisterd naar wat Corey uberhaupt heeft gezegd en 2. Alleen maar over hem heen walste met haar eigen onzekerheid.
Wel lastig voor haar overigens, ze zit volgens mij echt niet goed in haar vel. Er is nog een hoop werk aan de winkel voor ze als ze willen dat het goedkomt. Ik vond Mark juist wel goed hier eigenlijk, volgens mij legde hij wel weer een vinger op de zere plek.

En Love Erica!! Echt alles wat ze zei was enorm krachtig en kloppend. Zelfs Kendal kon zich er niet meer uitlullen ookal probeerde hij het echt, je ziet hoe manipulerend hij is zeg wauw.

6 likes
Samenvatting

Oh hier ben ik het niet mee eens! Ik vond hun dynamiek meteen weer heel raar, zij die er zo fel in ging. Ik denk echt dat iemand anders veel beter voor hem zou zijn… (zoals die leuke single) Vond het juist goed dat Mark de enige was die het durfde te benoemen. Vind haar wel heel intimiderend haha.

En wat was Erica GOED wauw, hij was het ook overduidelijk niet gewend om een weerwoord te krijgen. Grappig om te zien hoe hij van totale player veranderde in klein jongetje. Echt wat een walgelijke gast is hij zeg.

7 likes
kampvuur deel 2

Ik ben zo blij dat met het tweede deel van het kampvuur ook de reünie online staat, want HOEZO gaan Chelsea en Tom samen weg? Fucked up zeg, dit kan toch nooit goed gaan. “Ja ik heb nog meer trust issues dan eerder hierdoor, wtf jij deed dit, hoezo deed jij dit? Jij ging vreemd?! Oke we gaan samen weg :blush::blush:
Zo benieuwd naar de reünie

4 likes

Haha nou ik snap daar ook echt geen zak van! Net de reüni gekeken, maar mijn god wat een raar koppel! Ik geloof niet dat het goed blijft gaan. Volg ze nu op insta om het ff tijdelijk te volgen :sweat_smile:

1 like