Temptation Island USA

Haha nou ik snap daar ook echt geen zak van! Net de reüni gekeken, maar mijn god wat een raar koppel! Ik geloof niet dat het goed blijft gaan. Volg ze nu op insta om het ff tijdelijk te volgen :sweat_smile:

1 like
Samenvatting

Wat is die Kendall toch een achterlijke gladiool. Boos op zijn vriendin dat zij zonder hem wil gaan en ‘dan maar’ met Alexis weg gaan. Hij is echt zooooooooooo’n loser. Het lijkt ook wel haar hoogste doel om samen weg te gaan, alsof ze nu gewonnen heeft ofzo.

4 likes

Hahaha wat een ongemakkelijke reünie. Vooral dat stuk met Erin en Corey, maakte ze het nou uit op tv met 'm? Ok doei

En bijzonder dat Chelsea en Tom nog samen zijn

5 likes

Waar kijken jullie de reünie? Ik dacht dat jullie Videoland bedoelden maar daar staat hij helaas niet.

Op de site die een paar posts hierboven werd gedeeld!

Oh dank je!

1 like

Ik ben net begonnen aan de laatste kampvuuraflevering (afl. 11) en ik zit nu al te schreeuwen naar Kendall tegen de tv.

Hij probeert zo erg Erika aan het twijfelen en wankelen te brengen. Gelukkig heeft ze d’r eigen ruggengraat goed weten te rechten in haar process, en buigt ze niet!

5 likes

Wauw wat is die reünie pijnnnnnnnlijk. Echt NIEMAND wil daar zijn haha.

2 likes

Jezus Kendall :woman_facepalming:t2: Als Erika had gezegd met hem naar huis te willen gaan, dan had hij dat sowieso ook gezegd. Maar oh nee last minute toch maar ff met Alexis, want als ie met niemand ging dan voelde hij zichzelf vast een grotere loser (niet dat dat nog mogelijk was). Dat aanzoek van Julian en Kristin vond ik ook zo cringy en over the top.

Reünie

Lol die haat tussen Alexis en Kendall, dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan, die zaten vast in het vliegtuig terug al te ruziën.
Cory en Erin ook zo awkward, hij blijkt dus opeens wel gezoend te hebben op het eiland ofzo? Hele heisa. Hij wil nu nog steeds met haar verder maar zij niet meer met hem. Vind ze sowieso niet echt bij elkaar passen.
Chelsea en Tom snap ik echt niet, gaat sowieso ooit weer fout. Hoe kunnen die twee elkaar nog vertrouwen?

4 likes

Haha, ik zat bij dat aanzoek echt mee te janken. Zo cheesy ben ik dus :smiley:

6 likes

Ik heb ook zitten janken hahah. Ik werd heel raar aangekeken wel door mijn vriend.

Wat een goede opmerking van Mark aan Kendall over z’n houding. Dat hij (Mark) compassie voor Kendall voelt omdat hij vast vreselijke dingen heeft moeten meemaken waardoor ie heeft geleerd dit gedoe nu zo te ‘compartmentalizen’.
Ik had daarna voor het eerst het idee in Kendall in ogen een glimp van hemzelf te zien. Verdrietig eigenlijk he?

4 likes

Haha ja ik heb de 12 afleveringen in 2 dagen gebingewatched. En ik zat ook te huilen, maar ik zat er wel heel erg in omdat ik alles in 2 dagen dus heb gekeken :rofl:

My two cents:

• Kendall en Erica: wat een ontzettende creep. Hij praatte ook gewoon echt in raadsels de hele tijd. Zo mooi toen die ene meid hem daarop wees. Ik vond het zo’n eng gedoe hij zelfs in de omhelzing bij de bonfire nog zei van ‘O dus dit is hoe je het wilt spelen?’ Hij was er volgens mij echt van overtuigd dat het nog goed zou komen als ze van het eiland afwaren ofzo. Heel manipulerend.
    En die Alexis, of hoe ze dan ook heet, sorry maar mega naïef van haar. Echt zitten ergeren aan haar tijdens de eerste 10 afleveringen. Gelukkig zag ze het nu zelf in. Die Nickole is ook niet goed bij haar hoofd trouwens.
    En go Erica! Was bang dat ze terug zou gaan naar Kendall maar thank god niet. Heb zitten klappen voor haar speech tijdens de laatste bonfire.

• Corey en Erin: ik vond ze eigenlijk wel leuk tijdens de laatste bonfire. Had wel hoop voor ze. Maar die hele reünie was zo awkward. Ze passen gewoon echt niet bij elkaar. Corey is wel echt zo passief en subdued en Erin is veel te uitgesproken. Te tegengesteld.

• Thom en Chelsea: ik vond hun echt RAAR. Allebei. Die Thom greep dat zoenen van Chelsea zo aan om iets met Sophia te doen en het dan goed te praten. Die Sofia was overigens ook al zo mega naïef. En hoe vaag dat die Blake er niet bij was, vraag me af wat daar gebeurd is. En de hele tijd dat gewauwel dat zo emotioneel zo sterk waren samen, ik vond ze echt slecht communiceren. Maar goed, was verbaasd dat ze nog samen zijn. Ik had Chelsea overigens niet herkend in het begin van de reünie :scream: ik vond haar best natural in de afleveringen maar bij de reünie net zo’n opgepompte barbiepop.

• Julian en Kristen: dit was mijn favo koppel by far. Ik vond Kristen nog steeds heel erg gesloten en ja de speeches bij de laatste bonfire van Julian waren wel heel erg ‘geschreven’. Maar hun liefde voelde wel oprecht en ze hadden echt aan zichzelf gewerkt. Mooi om te zien! En eens trouwens met Kristen over de details van het vreemdgaan, dat ze niet de details wilde weten maar het waarom. Ik snap ook niet waarom Mark zo blijf doorgaan daarover :exploding_head:

O ja mijn favo momentje tijdens de afleveringen was dat de 4 mannen bij elkaar in de auto zaten. Toen zei Corey tegen Kendall iets van: vind je niet dat je zowel Erica als Alexis nu aan het lijntje houdt? En toen gaf die Kendall uiteraard weer zo’n wauwel antwoord maar die blik tussen Corey en Julian was toen zo mooi! :grin::rofl:
Julian was echt zo van, dude die gast is gek, laat hem maar gewoon. En Corey had echt zo iets van: hoe kun je in vredesnaam zo met die vrouwen omgaan? Die blikken spraken echt boekdelen.

Ok veel te lang dit! En sorry als ik namen verkeerd heb geschreven, te lui om het op te zoeken :rofl:

16 likes

De eerste aflevering van nieuwe(?) seizoen staat op Videoland. Ben pas bij het eerste stel, maar die gebruiken dit programma echt als excuus om uit elkaar te gaan denk ik. En tweede stel is pas kort bij elkaar

1 like

oeee die ga ik zo kijken, heerlijk nu al zin in!

Wel weer ff wennen aan die Amerikaanse hysterie, haha

1 like

Hania die naar Ash verwijst als “een vriendin” wanneer dames met hem flirten???! :triangular_flag_on_post:

Zin in dit seizoen!

8 likes

Oehhh zin in :grin:

3 likes

Haha een van die stellen (denk tweede):

‘Ze wil verhuizen naar new york, ik denk niet dat onze relatie dat overleeft. Ik wil een open relatie’

Eh que, als je vreest voor je relatie zou ik er niet iemand bij zoeken.

2 likes

Die jongen is één en al :triangular_flag_on_post: “Uit het oog, uit het hart” en dan je vriendin die naar NY gaat verhuizen :thinking:

10 likes