Haha ja ik heb de 12 afleveringen in 2 dagen gebingewatched. En ik zat ook te huilen, maar ik zat er wel heel erg in omdat ik alles in 2 dagen dus heb gekeken 
My two cents:
-
Kendall en Erica: wat een ontzettende creep. Hij praatte ook gewoon echt in raadsels de hele tijd. Zo mooi toen die ene meid hem daarop wees. Ik vond het zo’n eng gedoe hij zelfs in de omhelzing bij de bonfire nog zei van ‘O dus dit is hoe je het wilt spelen?’ Hij was er volgens mij echt van overtuigd dat het nog goed zou komen als ze van het eiland afwaren ofzo. Heel manipulerend.
En die Alexis, of hoe ze dan ook heet, sorry maar mega naïef van haar. Echt zitten ergeren aan haar tijdens de eerste 10 afleveringen. Gelukkig zag ze het nu zelf in. Die Nickole is ook niet goed bij haar hoofd trouwens.
En go Erica! Was bang dat ze terug zou gaan naar Kendall maar thank god niet. Heb zitten klappen voor haar speech tijdens de laatste bonfire.
-
Corey en Erin: ik vond ze eigenlijk wel leuk tijdens de laatste bonfire. Had wel hoop voor ze. Maar die hele reünie was zo awkward. Ze passen gewoon echt niet bij elkaar. Corey is wel echt zo passief en subdued en Erin is veel te uitgesproken. Te tegengesteld.
-
Thom en Chelsea: ik vond hun echt RAAR. Allebei. Die Thom greep dat zoenen van Chelsea zo aan om iets met Sophia te doen en het dan goed te praten. Die Sofia was overigens ook al zo mega naïef. En hoe vaag dat die Blake er niet bij was, vraag me af wat daar gebeurd is. En de hele tijd dat gewauwel dat zo emotioneel zo sterk waren samen, ik vond ze echt slecht communiceren. Maar goed, was verbaasd dat ze nog samen zijn. Ik had Chelsea overigens niet herkend in het begin van de reünie
ik vond haar best natural in de afleveringen maar bij de reünie net zo’n opgepompte barbiepop.
-
Julian en Kristen: dit was mijn favo koppel by far. Ik vond Kristen nog steeds heel erg gesloten en ja de speeches bij de laatste bonfire van Julian waren wel heel erg ‘geschreven’. Maar hun liefde voelde wel oprecht en ze hadden echt aan zichzelf gewerkt. Mooi om te zien! En eens trouwens met Kristen over de details van het vreemdgaan, dat ze niet de details wilde weten maar het waarom. Ik snap ook niet waarom Mark zo blijf doorgaan daarover 
O ja mijn favo momentje tijdens de afleveringen was dat de 4 mannen bij elkaar in de auto zaten. Toen zei Corey tegen Kendall iets van: vind je niet dat je zowel Erica als Alexis nu aan het lijntje houdt? En toen gaf die Kendall uiteraard weer zo’n wauwel antwoord maar die blik tussen Corey en Julian was toen zo mooi! 

Julian was echt zo van, dude die gast is gek, laat hem maar gewoon. En Corey had echt zo iets van: hoe kun je in vredesnaam zo met die vrouwen omgaan? Die blikken spraken echt boekdelen.
Ok veel te lang dit! En sorry als ik namen verkeerd heb geschreven, te lui om het op te zoeken