Ohh ik heb toevallig laatst nog gekeken wanneer dit weer begon. Yes zin in! Vind deze altijd veel toffer dan de NL variant.
Ik vind Ash (dat is toch die vrouw met die tattoos en donker haar) echt prachtig
Leuke eerste aflevering.
Ik ook! Vind haar ook een beetje op Gal Gadot lijken
Oh ja ik zie wat je bedoelt!
Ik vind haar ook zo intens prachtig. Ze heeft echt een bepaalde vibe om haar heen en dat maakt dr echt mooi ofzo, heel gek.
Ik vind de USA versie altijd wel leuker, hier proberen ze toch nog iets meer de nadruk op personal growth te leggen.
Ik heb vandaag ook de eerste gekeken, heerlijk!
Ik dacht trouwens dat Ash al verhuisd was voor het programma begon. Hania lijkt me ook niet te vertrouwen.
Dat hele jonge stel ook niet, meisje met de blonde krullen wil rondkijken omdat ze nog jong is. Haar vriend heeft dat ook al door geloof ik.
Ik heb net de tweede aflevering gekeken. āMagā ik daar gewoon vrijuit over praten of is het gebruikelijk om spoilers te gebruiken? Ik doe het voor de zekerheid wel even:
Wauw, gelijk al de eerste kus te pakken! Tussen Ash en haar ādateā ik weet zijn naam niet. Ik ben benieuwd hoe haar partner hierop gaat reageren omdat hij volgens mij degene is die een open relatie wil en hij benoemt ook letterlijk tegen ƩƩn van de vrouwen in zijn villa dat zoenen mag.
Lief! Ik moet nog kijken maar ik vind geen spoilers willen zien = niet dit topic openen.
Ik vind Ashley zo naĆÆef. Mike vraagt wat liefde voor haar betekent o.i.d. en zij is gelijk helemaal onder de indruk, want HiJ sTeLt ZuLkE DiEpE vRaGeN. Na hun allereerste gesprek moest ze ook al huilen, omdat hij vragen stelde die ze nooit eerder gekregen had. Hoe oppervlakkig is haar relatie met Lascelles dan wel niet?
Hahaha jep precies de reactie die ik al had verwacht. Tòch niet zo leuk om je partner met een ander te zien zoenen. Zou zij dat dan weer expres doen om hem een soort van lesje te leren oid? (Ik ben pas bij de eerste 8 min. van de aflevering haha dus wie weet komt er nog een antwoord)
Jezus wat is het nog saai. En ik vind Ash behoorlijk hypocriet, zij zoent toch zelf met een ander?
Behoorlijk hypocriet. Wat heeft ze trouwens op haar voorhoofd?
Ash is in de nieuwe aflevering NOG hypocrieter, bij het nieuwe kampvuur. Pff.
En Gillian is echt mijn bec, wat een irritante meid
Ik vind alleen Ashley leuk tot nu toe. Mannen zijn ook niet mijn ding en ook nog niet echt sympathiek. Alleen Edgar een beetje maar die is zo piepjong. En lijkt een beetje op wibi.
Ik vind het nog een uitgebreide reactie op de aflevering van vandaag. Ik vind het vooralsnog gewoon echt saai. Kan mn concentratie er ook echt niet bij houden
Ik heb me net ook door de laatste aflevering heen geworsteld. Ergens vind ik Ash hypocriet maar door wat ze nu vertelde over eerdere relaties en wat ze al had verteld over haar huidige relatie denk ik dat ze een ontzettend gekwetste vrouw is. Ik gok wel dat ze expres heeft gezoend met een ander daar om haar vriend dat te laten āvoelenā. Ik vind vooralsnog dat hij niet hele rare dingen zegt of doet, zoals die zuigzoen als ādareā bij een spel terwijl allemaal anderen bijzitten vind ik nou niet bepaald boeiend. Maar volgens mij is het niet echt een leuke gast.
Wat een saai seizoen zeg, ik denk dat ik stop met kijken. Niemand boeit me wat eigenlijk.
Wat reageerde Ash overdreven emo toen Taylor bijna geëlimineerd werd zeg⦠En waarom wordt Lascelles zo geclaimd door de vrouwelijke singles?
Ja dat met lascelles vond ik ook heel raar! Al die vrouwen om hem heen ādat hij ze geen kans heeft gegevenā, wtf.
Ik heb wel echt te doen met Edgar, zān vriendin was gewoon te laf om het eerder uit te maken dus doet ze het maar zo. Die gast lijkt me ook een echte player en niet oprecht met haar.
Op zich snap ik Ash wel, ze was al vanaf het begin met Taylor. Ik vond het ook raar dat hij weg werd gestuurd (ja miss juist daarom wel maar dat vind ik dan triest van die andere mannen)
Snap Ash ook wel (en vind het indd ook een naaistreek van die mannen om hem weg te sturen) maar dit hele theater was echt zó overdreven.
Love trouwens hoe ze er bij de USA versie gewoon bijna elke aflevering een kampvuur doorheen fietsen binnen 15 min, ook als er iets āheftigsā is gebeurd qua zoenen/seks. In NL wordt dit minstens twee maar liever nog drie afleveringen uitgemolken en is er uiteindelijk soms nog niks aan de hand. Vind de USA daarin echt zoveel beter/fijner en denk echt dat ik het nieuwe seizoen (NL) niet eens ga kijken.
Hahaha dit seizoen is zoān grap, Ash en Hania, Lascelles die zegt dat hij van die andere meid houdt, waar kijk in in hemelsnaam naar