Nou de laatste aflevering was weer interessant haha. Heb hem nog niet helemaal afgekeken. Ben benieuwd hoe Lascelles gaat reageren op het feit dat zijn vriendin nu met iemand anders heeft gezoend. Ik gok dat hij het niet leuk gaat vinden. Maar hee, hij wil met iemand anders trouwen dusssssss.
Het is wel een hitsige bende dit jaar haha, die feestjes zien er wel wild uit altijd.
Ik denk dat Iris na het filmpje van Luke toch niet voor Deacon valt, ik gun het hen ook wel dat zij er samen uit komen. Voor de rest heb ik weinig hoop, wellicht ook wel beter. Lascelles is gek, hij lijkt wel manisch?
Nou, het was weer genieten hoor!
Ik kijk nu zowel de NLse tempta als de USA versie en ik vind ze allebei op een andere manier leuk. Zit toch net iets anders in elkaar. Ik blijf me er over verbazen hoe de mensen in de USA tempa echt helemaal het licht zien en na drie dagen āAl een compleet ander mens zijnā en het altijd hebben over āgoede gesprekkenā en dan wisselen ze echt twee zinnen uit met de meest normale, basic info ![]()
Volgens mij lijkt het voor ons korter dan dat ze er werkelijk zijn. Ik heb me daar ook eens over verbaasd maar ze zitten er ongeveer een maand, terwijl je in de afleveringen vaak het idee krijgt dat het om een paar dagen gaat. Maar alsnog met je eens hoor, altijd zoān mega omslag!
Waarom reageerde die gillian zo heftig op edgar die seks had?? Zij heeft toch ook al seks gehad met die tommie?
Ze heeft geen seks met hem gehad zover ik weet
Volgens mij is NL 10 dagen en USA 4 weken zoiets
Jawel toch? Sowieso echt een enorme hypocriet. Je zag al aan de gezichten van Ash en Iris dat zij ook precies dat dachten ![]()
Volgens mij ook geen seks maar vond het alsnog erg hypocriet dat ze zo geschokt leek te zijn. Zij doet en zegt van alles met en tegen Tommy en puur omdat je dan geen seks zou hebben zou het beter zijn?
Ik vind dat zij echt een heel toxic beeld heeft van relaties, want zolang iemand niet obsessed is van haar is het voor haar niet goed. Wel heftig eigenlijk want ze is nog maar 21, vraag me ook af wat ze allemaal heeft meegemaakt voor die 3 jaar met Edgar want ze heeft het regelmatig over āvroegerā en āvorige relatiesā.
Dat beeld trouwens van Hania met die foto van Ash āhet is ok, je wist de woorden niet te vinden, je wist niet wat te zeggenā
Hahahaha waar zit ik naar te kijken ![]()
Haha ja dit vond ik ook heel duidelijk te zien!
Ik kan die lascelles ook echt niet meer aanzien hoor, wat een vreselijk rare gast. Die videoboodschap was ook zo emotieloos, zān gezicht vertrok echt geen spier?
Ik zit weer lekker te genieten hoor, heeeeerlijk hoe hypocriet (bijna) iedereen altijd is.
Echt, die Lascelles die nu ineens nog weer half terug krabbelt en toch weer even wil checken hoe Ashley er in staat. Terwijl hij hele liefdesverklaringen aan Trace heeft gedaan en met haar wil trouwen etc. Ik hoop echt dat Ashley het voorgoed uit maakt met hem. En andere Ash(ley) pff ik gun haar echt om gelukkiger te zijn en in therapie te gaan als ze dat zou willen want ze is zo onzeker en lijkt zoān laag zelfbeeld te hebben. Ik vind Hania echt een loser. Oh en Gilian echt wat een hypocriete meid. Ja ofc super rot om je (ex)vriendje seks te zien hebben op beeld maar alsof zij zo heilig is
Het lijkt me dat alleen Luke en Iris er beter uit komen samen. Ben nu op de helft v/d aflevering dus even verder kijken nu. #eindebericht
Dat Hania Ash ten huwelijk gaat vragen en nog denkt dat ze ja zegt ookā¦. Hoop dat Ash er niet intrapt.
Haha ja echt hĆØ! Ik hoop ook echt dat ze nee zegt en de relatie verbreekt, en dat ze niet terugkrabbelt of in zijn praatjes trapt. En dat hoop ik ook bij Ashley en Lascelles.
Nou echt hoor! Zo benieuwd naar hun kampvuur.
Ik denk dat ze volgende week eerst Iris & Luke doen en dan Gillian & Edgar.
En dan de week erop Lascalles & Ashley (mits dat bonfire een beetje āknaltā, anders mogen ze al in week 1 en Gillian & Edgar in week 2) en dus Ash & Hania als laatste.
Op volgorde dus van minst spectaculair naar meest spectaculair gok ik
maar ben inmiddels wel zo invested dat ik benieuwd naar allemaal ben!
Edit: trouwens het eerste seizoen waar ik heb gezien dat ze uit pure wanhoop maar een double date hebben gedaan als einddate omdat er 0 chemistry was ![]()
Ze toonden wel echt een lang en diepgaand gesprek tussen Gillian en Edgar toen ze elkaar weer zagen, vond ik wel goed om te zien. Bij de Nederlandse versie zou dit nooit zo zijn. Goed dat ze alsnog enigszins vriendschappelijk uit elkaar gingen en Gillian toonde erna volgens mij meer emotie dan tijdens alle afleveringen bij elkaar. Lascelles praatte natuurlijk alleen maar weer poep en Ashley was degene die zich ging verontschuldigen en wil met hem verder⦠Cliffhanger: wil Lascelles dat ook? * inzoomend op grote ogen *
Helemaal eens! Ben wel benieuwd wat die Lascelles gaat doen nu. Echt pure paniek in zijn ogen bij deze keuze ![]()
Ik denk dat Trace hem lyncht als hij niet met haar het eiland verlaat.
Echt Ashleeeey wat ben je aan het doen woman
Ik snap dat het moeilijk is om het na zeven jaar relatie uit te maken maar WHY, Lascelles heeft 10x tegen een andere vrouw gezegd dat hij van haar houdt, met haar wil trouwen, etc. etc. Hij heeft echt ZO van twee walletjes zitten eten. Hij heeft nu gewoon gewacht wat Ashley zou zeggen en nu zij toenadering zoekt zegt hij ja tegen haar terwijl als zij terughoudender was geweest was hij 100% voor Trace gegaan. Wat een eikel.
Ik hoop echt dat Ashley dit doet om Lascelles te fucken haha. Zou toch mooi zijn als hij voor haar (Ashley) kiest en dat ze dan āhaha, grapje doeiā zegt en dat hij daardoor ook niet meer naar Trace kanš
Nou ja Edgar zou eerst ook alleen gaan, maar twijfelde uiteindelijk en is toen toch samen met haar vertrokken. Alles is mogelijk blijkbaar. De vraag is alleen of Trace het zelf wel wil. ik werd echt gek van zijn wispelturigheid steeds. En ze heeft gelijk ook
Ik verwacht dat lascelles toch gaat zeggen dat hij met ahsley verder wil. Eerlijk zijn is tot nu toe nog niet zijn ding geweest dus hij durft nu ook niet tegen Ashley in te gaan denk ik. Rare vent, hoop dat Ashley later alsnog voor zichzelf kiest.
Ik heb me ook weer flink lopen ergeren aan Gillian, echt alles draait om haar ![]()
ook toen Edgar zei dat hij met Marissa ging omdat hij dat wilde betrok zij dat weer op zichzelf want hij wilde haar vast kwetsen. Zij heeft geen enkele keer de indruk gewekt nog aan Edgar te denken toen ze met Tommie liep te klooien. Hypocriet