Temptation Island USA

Vind het nog niet echt een boeiend seizoen tot nu toe… Alles is wel al zo’n beetje duidelijk…

1 like

Ik denk dat alleen Luke en Iris nog een kans maken om het te redden :sweat_smile:

Lascalles wtf. Die heeft of verlatingsangst en pleasing angst x 10 of hij is gewoon echt een imbeciel :woman_shrugging:t3: Heel sneu wel voor Ashley (al vind ik haar ook wel een beetje matjes en meegaand). Dumpen die gast.

Zou Hania trouwens echt achterlijk genoeg zijn om Ash dadelijk ten huwelijk te gaan vragen bij het final bonfire? Die gast heeft echt een plaat voor zijn kop ter grootte van Australië dus het zou me niets verbazen. Ik zit hier alleen maar voor Ash te juichen in ieder geval. Lekker voor haar dat het nu steeds duidelijker wordt wat voor lul die Hania is. Met zijn gemekker.

O en Gillian is echt mijn BEC. Trace trouwens inmiddels ook. Edgar irriteert me ook op een bepaald niveau al weet ik nog niet precies hoe :rofl: Vond inderdaad wel echt dat Tommy goede dingen tegen haar zei, wat hierboven ook al werd gezegd.

Ik vind het nu sinds de laatste 2 afleveringen wel steeds interessanter worden en beter wegkijken trouwens!

5 likes

Ik vond Trace echt niet aardig tegen het nieuwe meisje die binnen kwam. Vervolgens ging ze iets zeggen over die meid van Edgar, terwijl daar geen bewijs van is, want anders hadden ze er wel een clip van in gemonteerd lijkt me.

Lascelles leeft op een andere planeet, die man is all over the place waardoor Trace ook slecht uit de verf komt omdat ze na zijn vage preek ermee in gaat.

Hania vind ik gewoon een enge en nare man. Ben ook wel blij dat een van die vrijgezelle dames eventjes verteld dat dit indirect een beetje karma is.

Ashley vind ik echt een liefje, ik denk dat ze gewoon erg bang is en ergens ook te veel op hem geleund heeft. Ben wel blij dat een man tegen dr zei over a break of break-up.

Gillian is een drol.

Ash juich ik gewoon toe, girl you do you. Maar die knakker waar ze nu mee is vertrouw ik niet. Ook de hele tijd die nek/keel grijpen wat hij doet… Brrr

Wat mij wel opviel was bij de intro dat eindelijk eens de vrouwen naam vooraan word gezet.
Dus niet Hania & Ash maar juist Ash & Hania.

3 likes

Gillian heeft echt een ongezond beeld van een relatie. In een vorige aflevering zei ze dat ze het zelfvertrouwen en de vrijheid van Tommy red flags vond.

Lascelles is een wandelende red flag.

5 likes

Die Gillian gaat echt zo hard janken als ze beelden van Edgar met Marissa te zien krijgt bij het volgende kampvuur :crazy_face:

En die Lascelles is inderdaad helemaal koekoek. Samen met Hania.

Ik denk nog steeds dat Iris en Luke het wel gaan redden! Vind die Deac trouwens verschrikkelijk, dus hoop niet dat Iris daarin trapt…

1 like

Nou de laatste aflevering was weer interessant haha. Heb hem nog niet helemaal afgekeken. Ben benieuwd hoe Lascelles gaat reageren op het feit dat zijn vriendin nu met iemand anders heeft gezoend. Ik gok dat hij het niet leuk gaat vinden. Maar hee, hij wil met iemand anders trouwen dusssssss.

Het is wel een hitsige bende dit jaar haha, die feestjes zien er wel wild uit altijd.

Ik denk dat Iris na het filmpje van Luke toch niet voor Deacon valt, ik gun het hen ook wel dat zij er samen uit komen. Voor de rest heb ik weinig hoop, wellicht ook wel beter. Lascelles is gek, hij lijkt wel manisch?

1 like

Nou, het was weer genieten hoor! :rofl: Ik kijk nu zowel de NLse tempta als de USA versie en ik vind ze allebei op een andere manier leuk. Zit toch net iets anders in elkaar. Ik blijf me er over verbazen hoe de mensen in de USA tempa echt helemaal het licht zien en na drie dagen “Al een compleet ander mens zijn” en het altijd hebben over “goede gesprekken” en dan wisselen ze echt twee zinnen uit met de meest normale, basic info :sweat_smile:

1 like

Volgens mij lijkt het voor ons korter dan dat ze er werkelijk zijn. Ik heb me daar ook eens over verbaasd maar ze zitten er ongeveer een maand, terwijl je in de afleveringen vaak het idee krijgt dat het om een paar dagen gaat. Maar alsnog met je eens hoor, altijd zo’n mega omslag!

Waarom reageerde die gillian zo heftig op edgar die seks had?? Zij heeft toch ook al seks gehad met die tommie?

2 likes

Ze heeft geen seks met hem gehad zover ik weet

3 likes

Volgens mij is NL 10 dagen en USA 4 weken zoiets

Jawel toch? Sowieso echt een enorme hypocriet. Je zag al aan de gezichten van Ash en Iris dat zij ook precies dat dachten :roll_eyes:

4 likes

Volgens mij ook geen seks maar vond het alsnog erg hypocriet dat ze zo geschokt leek te zijn. Zij doet en zegt van alles met en tegen Tommy en puur omdat je dan geen seks zou hebben zou het beter zijn?
Ik vind dat zij echt een heel toxic beeld heeft van relaties, want zolang iemand niet obsessed is van haar is het voor haar niet goed. Wel heftig eigenlijk want ze is nog maar 21, vraag me ook af wat ze allemaal heeft meegemaakt voor die 3 jaar met Edgar want ze heeft het regelmatig over “vroeger” en “vorige relaties”.

Dat beeld trouwens van Hania met die foto van Ash “het is ok, je wist de woorden niet te vinden, je wist niet wat te zeggen”
Hahahaha waar zit ik naar te kijken :dizzy_face:

4 likes

Haha ja dit vond ik ook heel duidelijk te zien!

Ik kan die lascelles ook echt niet meer aanzien hoor, wat een vreselijk rare gast. Die videoboodschap was ook zo emotieloos, z’n gezicht vertrok echt geen spier?

Ik zit weer lekker te genieten hoor, heeeeerlijk hoe hypocriet (bijna) iedereen altijd is. :rofl: Echt, die Lascelles die nu ineens nog weer half terug krabbelt en toch weer even wil checken hoe Ashley er in staat. Terwijl hij hele liefdesverklaringen aan Trace heeft gedaan en met haar wil trouwen etc. Ik hoop echt dat Ashley het voorgoed uit maakt met hem. En andere Ash(ley) pff ik gun haar echt om gelukkiger te zijn en in therapie te gaan als ze dat zou willen want ze is zo onzeker en lijkt zo’n laag zelfbeeld te hebben. Ik vind Hania echt een loser. Oh en Gilian echt wat een hypocriete meid. Ja ofc super rot om je (ex)vriendje seks te zien hebben op beeld maar alsof zij zo heilig is :joy: :joy: Het lijkt me dat alleen Luke en Iris er beter uit komen samen. Ben nu op de helft v/d aflevering dus even verder kijken nu. #eindebericht

5 likes

Dat Hania Ash ten huwelijk gaat vragen en nog denkt dat ze ja zegt ook…. Hoop dat Ash er niet intrapt.

8 likes

Haha ja echt hè! Ik hoop ook echt dat ze nee zegt en de relatie verbreekt, en dat ze niet terugkrabbelt of in zijn praatjes trapt. En dat hoop ik ook bij Ashley en Lascelles.

1 like

Nou echt hoor! Zo benieuwd naar hun kampvuur.

Ik denk dat ze volgende week eerst Iris & Luke doen en dan Gillian & Edgar.
En dan de week erop Lascalles & Ashley (mits dat bonfire een beetje ‘knalt’, anders mogen ze al in week 1 en Gillian & Edgar in week 2) en dus Ash & Hania als laatste.

Op volgorde dus van minst spectaculair naar meest spectaculair gok ik :rofl: maar ben inmiddels wel zo invested dat ik benieuwd naar allemaal ben!

Edit: trouwens het eerste seizoen waar ik heb gezien dat ze uit pure wanhoop maar een double date hebben gedaan als einddate omdat er 0 chemistry was :joy:

5 likes

Ze toonden wel echt een lang en diepgaand gesprek tussen Gillian en Edgar toen ze elkaar weer zagen, vond ik wel goed om te zien. Bij de Nederlandse versie zou dit nooit zo zijn. Goed dat ze alsnog enigszins vriendschappelijk uit elkaar gingen en Gillian toonde erna volgens mij meer emotie dan tijdens alle afleveringen bij elkaar. Lascelles praatte natuurlijk alleen maar weer poep en Ashley was degene die zich ging verontschuldigen en wil met hem verder… Cliffhanger: wil Lascelles dat ook? * inzoomend op grote ogen *

7 likes