Ze toonden wel echt een lang en diepgaand gesprek tussen Gillian en Edgar toen ze elkaar weer zagen, vond ik wel goed om te zien. Bij de Nederlandse versie zou dit nooit zo zijn. Goed dat ze alsnog enigszins vriendschappelijk uit elkaar gingen en Gillian toonde erna volgens mij meer emotie dan tijdens alle afleveringen bij elkaar. Lascelles praatte natuurlijk alleen maar weer poep en Ashley was degene die zich ging verontschuldigen en wil met hem verder… Cliffhanger: wil Lascelles dat ook? * inzoomend op grote ogen *
Helemaal eens! Ben wel benieuwd wat die Lascelles gaat doen nu. Echt pure paniek in zijn ogen bij deze keuze
Ik denk dat Trace hem lyncht als hij niet met haar het eiland verlaat.
Echt Ashleeeey wat ben je aan het doen woman Ik snap dat het moeilijk is om het na zeven jaar relatie uit te maken maar WHY, Lascelles heeft 10x tegen een andere vrouw gezegd dat hij van haar houdt, met haar wil trouwen, etc. etc. Hij heeft echt ZO van twee walletjes zitten eten. Hij heeft nu gewoon gewacht wat Ashley zou zeggen en nu zij toenadering zoekt zegt hij ja tegen haar terwijl als zij terughoudender was geweest was hij 100% voor Trace gegaan. Wat een eikel.
Ik hoop echt dat Ashley dit doet om Lascelles te fucken haha. Zou toch mooi zijn als hij voor haar (Ashley) kiest en dat ze dan ‘haha, grapje doei’ zegt en dat hij daardoor ook niet meer naar Trace kan😅
Nou ja Edgar zou eerst ook alleen gaan, maar twijfelde uiteindelijk en is toen toch samen met haar vertrokken. Alles is mogelijk blijkbaar. De vraag is alleen of Trace het zelf wel wil. ik werd echt gek van zijn wispelturigheid steeds. En ze heeft gelijk ook
Ik verwacht dat lascelles toch gaat zeggen dat hij met ahsley verder wil. Eerlijk zijn is tot nu toe nog niet zijn ding geweest dus hij durft nu ook niet tegen Ashley in te gaan denk ik. Rare vent, hoop dat Ashley later alsnog voor zichzelf kiest.
Ik heb me ook weer flink lopen ergeren aan Gillian, echt alles draait om haar ook toen Edgar zei dat hij met Marissa ging omdat hij dat wilde betrok zij dat weer op zichzelf want hij wilde haar vast kwetsen. Zij heeft geen enkele keer de indruk gewekt nog aan Edgar te denken toen ze met Tommie liep te klooien. Hypocriet
Ik ben wel trots op de vrouwen tot nu toe! Eerst dacht ik bij Ashley even van noooooo girl wat doe je maar toen paste ze gelukkig haar antwoord aan. Ben ZO benieuwd of Lascelles en Trace echt een relatie hebben gekregen. Ben nu bij het kampvuur van Hania en Ash en zit me echt op te vreten, wat een pipo is die Hania toch.
Oh ik vond Ashley juist zo zwak! Sowieso dat ze voor Lescelles wilde blijven gaan en dan nog snel haar antwoord aanpassen toen hij aan het zeggen was dat hij met Trace zou vertrekken. Heb echt het idee dat zij het minst is gegroeid van iedereen. En wat zien al die mooie dames in hem?
Iemand een idee of de reunion afl nog online komt op Videoland? Zie hem nog niet staan maar ben zo benieuwdddddd haha
Spoilerrrrrr over reunie dacht wel aan de Insta van Marissa te herleiden dat zij en Edgar in ieder geval niet meer samen zijn
Ik zag voorbij komen, dat deze niet ingepland stond om uitgezonden te worden. Dat ze gevraagd hebben om de aflevering toe te voegen op videoland.
Hopelijk doen ze dat nog, maar blijkbaar zat er ook geen reünie bij de bachelor België.
Normaal heeft de USA versie wel een reünie. Hoop dat die nog komt want meestal bij die versie betekent dat DRAMAAA
Oh meen je, wat goed! Omdat de BE versie ook niet in NL uit is gekomen, was ik meteen bang dat we deze ook niet zouden krijgen. Duimen dat het alsnog lukt!
De reünie staat op videoland.
Ik vond het ergens zo verdrietig voor Ash dat ook Taylor een lul is geweest. Dan nog de conclusie van Hania dat ze beide misbruik gemaakt hebben van een onzekere vrouw was echt de sneue waarheid.
Ik kreeg altijd al een beetje bad vibes van hoe Taylor haar vastpakte om te zoenen enzo, vond ik heel dwingend. Hoe dan ook een naaiactie hoe hij het nu heeft afgekapt.
Wat een verschrikkelijke gesprekken om naar te kijken/luisteren tijdens die reünie zeg. Lascelles die zowat alle single vrouwen van het programma een slet noemt, Gillian die Edgar helemaal de grond in boort terwijl ze 0 aandacht geeft aan haar eigen aandeel in de situatie (en hij ondergaat het en niemand sprak haar er echt op aan!) en dan Ash die zo gebruikt is door Taylor echt wat een WALGELIJKE vent is dat. Ik kreeg altijd al een beetje de kriebels van m maar dit heeft ze zo niet verdiend en vond het echt moeilijk om naar te kijken. Wel mooi dat alle vrouwen (+Mark) zo hun support uitspraken richting haar
Ik vond het wel opvallend dat er schijnbaar nog zo veel unseen moments waren die best impact hadden kunnen hebben op het verloop. Ik begreep gedurende het seizoen niet zo wat er speelde tussen Paige en Luke maar dat werd nu ineens wel duidelijk
Ik vond dat juist wel hot.
Maar wat een achterlijke kuststreek dat hij haar een fake nummer gaf, WTF
Gillian is niet helemaal 100 hoor, zij ging toch ook los met Tommy. Snap haar echt niet.
Vind het wel lief dat Tommy het nog soort van opneemt voor Edgar.
Ik dacht bij al die beelden van Luke en Paige: dit heb ik toch niet eerder gezien? Wel gek dat ze dat zo weggelaten hebben maar nu alsnog laten zien.
Verder is Taylor ook een echte eikel, man wat erg. Te laf om haar zelfs te dumpen
Verder was Gillian weer lekker zichzelf, wat een bitch. En edgar zat daar maar te pruilen, zelfs Tommy vond hem zielig. Had Mark wel wat meer voor mogen opkomen wat mij betreft.
Hoe Ash zo tekeer ging tegen Luke vond ik wel een beetje gek en misplaatst ofzo. Al die vrouwen die dan ook even gingen invullen waarom hij zo onzeker was. Toen greep Mark wel even in dus.
En lascelles, wat een bullshit weer. Zo’n rare vent, volgens mij weet die na 5 minuten al niet meer wat hij nou zelf eigenlijk gezegd heeft.
Heb nog steeds geen idee wie Blake is op deze foto en wie Juicy is haha