Oh die met dat afschuwelijke kapsel!
Ik herken ām nog steeds niet, wow! En dat hij met Juicy is of hoe ze ook mag heten was tijdens de reünie wel bekend ja.
Welk seizoen dat op Videoland staat is het leukste?
1 en 2 allebei
3 wel oke en 4 ben ik gestopt met kijken want te saai
Ik ben seizoen 4 aan het kijken en ik crrrinngeee van de zwembroeken van Haniaš¤£
Ik ben elke keer zo verbaasd waar ze die mensen vandaan hebben die echt zijn overgeslagen bij het uitdelen van zelfreflectieš
Ja helemaal verontwaardigd wat hun partner doet. Maar even vergeten wat ze zelf (allemaal) al hebben gedaan
Gelukkig spreekt Mark ze er wel op aan om bij zichzelf te rade te gaan
Ohhh is dit er weer? Waar kijken jullie het, denk Videoland?
Ja!
Yess! Ik vind deze zoveel leuker dan de NLāse tempa. Leuk dat ze nu ook een ālove lightā hebben Nu nog dat de singles ook mee kunnen kijken met de beelden. Lekker olie op het vuur gooien!
Grant en Paris die boos op elkaar zijn en dat Grant zegt dat hij zich schaamt tegenover zān familie over dat Paris is vreemdgegaan maar hij heeft precies hetzelfde gedaan?!
En Hall en die blonde die nu helemaal verliefd zijn en over kinderen en soulmate praten maar die blonde vrouw zei vorige week letterlijk dat ze nooit in haar leven wil settelen. Die snap ik niet helemaal.
En waarom vindt Hall het eigenlijk zón groot probleem dat Kaitlin ongeveer 3 jaar wil wachten tot ze kinderen wil. Zo lang is dat toch ook weer niet en het is niet dat ze zegt helemaal geen kinderen te willen.
Volgens mij bedoelde ze settle als in settle for less, niet zomaar genoegen nemen met iemand als partner. Ik snapte Hallās probleem met dat wachten ook niet echt. Al zei ze later in het huis wel dat ze niet zeker wist of ze wel kinderen wil, maar toen ze samen waren hadden ze het echt over het wachten.
Elke keer als ik Hall hoor praten moet ik aan Forrest Gump denken.
Vind de cast dit seizoen echt stom trouwens. Zowel koppels als singles.
Oooh haha ja dat klinkt logisch dat ze dat zo bedoelde.
Die gast heet Great
Hahaha oja
Huh zou die nou op hangende pootjes haar nu wel terug willen⦠Of wil die het officieel uit maken, wat een cliffhanger
Ik hoop voor haar uitmaken. Dan kan zij ook gewoon verderā¦
Ik gok uitmaken. Ben benieuwd.
Ik hoop het ook hard voor haar!