Zin in!
Zin innnn! Zag dat Evan & Morgan niet waren uitgenodigd op de temptation première party en Kaci wel.
1e aflv van seizoen 2, voor de mensen zonder Facebook oid: https://verystream.com/e/Mdwhq3xPHxH/
Oh leuk zeg!
Ik heb de eerste aflevering al gekeken! Vond hem wel heel leuk, ben benieuwd naar dit seizoen. Ook bizar dat zij gewoon een maand in die villa zitten?! Dat zouden ze in de Nederlandse nooit overleven hahaha
Oh thanks!! Ik ga nu meteen kijken.
Woooooow die preview. Dit wordt heftig!!
Vandaag de 1e aflevering van seizoen 2 gekeken en vond het leuk om te zien hoe het proces ging, hoe ze de koppels zorgvuldig lijken te kiezen. Hopelijk wordt het net zo leuk als seizoen 1, veel beter dan de Nederlandse in ieder geval
Oh leuk, ik ga kijken!
Leuk, ga nu kijken! Wie weet op welke dag de nieuwe aflevering erbij komt? Kon het via Google niet echt vinden.
Volgens mij op zaterdag
Edit: op videoland dan
Ok, leuk! Ja ik kijk via Videoland.
Zaterdag!
Weet iemand ook hoe laat? Ik dacht ik zet hem aan bij mijn ontbijt maar hij staat er nog niet op
Ik heb de aflevering g gisteravond gekeken.
Yes kon hem inderdaad later op de dag wel kijken!
Mooi! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat
lopen. Vind die ene man van dat stel waarbij de vrouw zoân 6 jaar ouder is helemaal niet zo knap? Dat zeggen ze steeds toch. Beetje een bijzonder hoofd vind ik. En die portier vind ik ook helemaal niet zo knap. Nouja, smaken verschillen. Maar zo opvallend dat ze dat steeds benoemen.
Maar vind deze opzet echt zo veel leuker dan de Nederlandse, ook leuk dat het al wat oudere stellen zijn, sommigen rond de 30 jaar.
Vind ik ook leuk! Echt een verschil met de Nederlandse, waar het de vrijgezellen in eerste instantie alleen maar gaat om het kapotmaken van de relatie en waar de stellen komen om hun relatie te testen, ipv kijken of ze echt goed bij elkaar passen.
Ben ook heel benieuwd, vind de mannen inderdaad ook niet zo aantrekkelijk haha. Denk ook niet dat ze het allemaal gaan overleven
Zij was toch diegene die helemaal dramatisch reageerde toen haar vriend iets zei van: half of the girls think youâre beautiful⌠blabla en dat zij helemaal beledigd was, want âmaar de helftâ zei dat. Ik trek haar nu al slecht en kan alleen maar hopen dat die vriend gaat rennen.
Ja, dat stel inderdaad! Ik vond dat ook nogal opvallend, dat ze zo zat te hameren op de helft ja.
Ik was echt verbaasd over haar reactie. Haar vriend zegt heel lief dat die meiden haar knap noemden en dan valt zij erover want het was âonly half of the girlsâ.
Heb wel zin in dit seizoen, denk dat er flink wat drama komt. Ik denk dat Esonica en haar vriend (ben de naam kwijt) het enige koppel is dat het misschien gaat overleven, de rest heb ik niet veel vertrouwen in.