Temptation Island USA

Ok, leuk! Ja ik kijk via Videoland.

1 like

Zaterdag!

1 like

Weet iemand ook hoe laat? Ik dacht ik zet hem aan bij mijn ontbijt maar hij staat er nog niet op

Ik heb de aflevering g gisteravond gekeken.

Yes kon hem inderdaad later op de dag wel kijken!

Mooi! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat
lopen. Vind die ene man van dat stel waarbij de vrouw zo’n 6 jaar ouder is helemaal niet zo knap? Dat zeggen ze steeds toch. Beetje een bijzonder hoofd vind ik. En die portier vind ik ook helemaal niet zo knap. Nouja, smaken verschillen. Maar zo opvallend dat ze dat steeds benoemen.

Maar vind deze opzet echt zo veel leuker dan de Nederlandse, ook leuk dat het al wat oudere stellen zijn, sommigen rond de 30 jaar.

2 likes

Vind ik ook leuk! Echt een verschil met de Nederlandse, waar het de vrijgezellen in eerste instantie alleen maar gaat om het kapotmaken van de relatie en waar de stellen komen om hun relatie te testen, ipv kijken of ze echt goed bij elkaar passen.

Ben ook heel benieuwd, vind de mannen inderdaad ook niet zo aantrekkelijk haha. Denk ook niet dat ze het allemaal gaan overleven

1 like

Zij was toch diegene die helemaal dramatisch reageerde toen haar vriend iets zei van: half of the girls think you’re beautiful
 blabla en dat zij helemaal beledigd was, want ‘maar de helft’ zei dat. Ik trek haar nu al slecht en kan alleen maar hopen dat die vriend gaat rennen.

3 likes

Ja, dat stel inderdaad! Ik vond dat ook nogal opvallend, dat ze zo zat te hameren op de helft ja.

1 like

Ik was echt verbaasd over haar reactie. Haar vriend zegt heel lief dat die meiden haar knap noemden en dan valt zij erover want het was ‘only half of the girls’.

Heb wel zin in dit seizoen, denk dat er flink wat drama komt. Ik denk dat Esonica en haar vriend (ben de naam kwijt) het enige koppel is dat het misschien gaat overleven, de rest heb ik niet veel vertrouwen in.

2 likes

Zijn hoofd is inderdaad groter vergeleken met zijn lichaam of zo, hahaha

1 like

Vorig jaar had ik ook vooral geen vertrouwen is Javen en die vriendin, maar zij waren ook de enige die het gered hebben, dus ik zou me nergens over verbazen :woman_shrugging:t2:

3 likes

Is er ook een link waar je kunt kijken als je geen Videoland hebt?

De site waar seizoen 1 helemaal op staat, heeft alleen de eerste aflevering online staan :blush:

link

https://w2.d123movies.com/temptation-island-season-2/

Op Videoland staat ook alleen nog maar de eerste aflevering (en een special). Volgende komt pas zaterdag online.

Ah oke! Dacht dat er al een 2e aflevering online stond! Misschien komt het dan toch op de site die ik net linkte :slight_smile:
Thanks voor je reactie!

1 like

Verleidster Payton komt mij zo bekend voor! Was zij niet ook een verleidster in het vorige seizoen of zo?

Ik heb zo’n slecht gevoel bij dit seizoen. Al die meiden trippen ‘m al tijdens de laatste 10 min en al die mannen lijken echt niet committed

2 likes

https://www1.watchserieshd.cc/series/temptation-island-season-2-episode-2# Zelf nog geen tijd gehad om aflevering 2 te kijken, maar hier alvast een link voor anderen😁.
Alle afleveringen kun je hier wekelijks bekijken. Wel veel ads, maar daarvoor kun je een adblocker downloaden.

2 likes
afl3

Well
 that escalated quickly. Ik snap het ergens totaal niet. Een avondje weerstand moet je toch wel kunnen bieden als je serieus bent over je relatie?

8 likes
Aflevering 2

Nou idd! Die zag ik niet aankomen
 ze moeten nog 28 dagen! Ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen haar en KB. Hij leek een dag later, op hun date minder geïnteresseerd in haar.

Van de 4 vrouwen vind ik Esonica het leukst.

2 likes