Tennis-topic

Gefeliciteerd, tof! Ik heb nu de cage, bevallen mij prima maar weet niet of ze steviger zijn qua zool. :grin:

1 like

In de winter heb ik gewoon een fleece joggingbroek haha.

Ik draag vaak of een trainings/joggingsbroek en soms een hardlooplegging. Dan heb ik er een hoodie boven die ik lekker kan vullen met ballen :slight_smile:

Heb trouwens afgelopen week gespeeld met een legging onder m’n rokje. Was ook goed te doen!

Ja ik draag nu een lange legging waar mijn ballen in kwijt zouden kunnen. En heb idd een trui met zo’n fleecelaagje erin, maar ben bang dat die te warm is.

1 like

Ik heb nog een kortingscode voor jullie --> TD09ES
Is voor tennisdirect en vanaf €50, kan meerdere keren gebruikt worden (is de couponcode die elke deelnemer van de masters kreeg.

ik kijk nu tennis op tv, maar ik weet niet helemaal waar ik naar kijk haha. Het is een gekke spelvorm ofzo waar men de service kan stelen? en er zijn 4 kwarten

1 like

huh en er is nog een kaart waarbij je de tegenstander zn 1e service ontneemt. Wat is dit voor spel???

Haha ik dacht door jouw berichtje echt wat is dit joh. Dus even opgezocht maar blijkbaar een of ander spelprobeersel, initiatief van een coach om tóch maar wat te organiseren nu.

haha ja die scheidsrechter deed het net ook fout, en de commentator snapt het ook niet meer

2 likes

Kijkt er nog iemand tennis de afgelopen dagen? De Ultimate Tennis Showdown in frankrijk? Of Thiem’s 7 nu in Kitzbühel.

Ik word al dagen getrakteerd op Thiem op de televisie, niks te klagen.

Ik kijk een stukje US open en dat kapsel van Wolf valt wel op. In welk decennium leven we haha

Verder weet ik niet zo goed wat ik van de US open moet vinden nu allerlei favorieten (begrijpelijk) ontbreken

1 like

Hahahahaha die djokovic

Ik zat het live te kijken. Ben nog steeds in shock :open_mouth: Hij probeerde zich er wel uit te lullen maar helaas voor hem… Hij raakte de lijnrechter ook echt vol op de keel, dus diskwalificatie is terecht. Ik ben sowieso team Thiem :smiling_face_with_three_hearts:

Wow, what the hell. Had al weinig sympathie voor die gast, maar nu al helemaal.

1 like

Nog meer die Wimbledon een beetje volgen? Zometeen Gauff tegen Kerber!

2 likes

Ja! Eigenlijk volg ik alleen Federer :sweat_smile:

1 like

Deze wedstrijd moet ie kunnen winnen!

1 like

Had gehoopt dat het hem wat makkelijk af zou gaan maar helaas! Houdt het wel spannend.

Mooie overwinning van Auger Aliassime!

3 likes

Ik ben net begonnen met tennissen en ik kan nu een racket van iemand lenen, maar ik moet natuurlijk wel een eigen gaan kopen. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten als ik een eigen racket wil kopen?

1 like