Stephanie haar gezicht stond ook strakker dan strak door alle botox en fillers en weet ik veel wat nog meer.
Maar Audrina heeft dit toch ook ooit bij Lauren gedaan langggg geleden? Toen ging ze haar ook ineens beschuldigen dat zij iets net Justin had gedaan, terwijl zij hem totaal niet moest
Ik had altijd medelijden met Stephanie en dacht altijd dat Spencer de psycho was (oke dat is 'ie ook) maar ik kijk nu wel heel anders naar Stephanie tbh. Moeten jullie deze video eens zien, een gesprek tussen Kelly Cutrone en Stephanie over de tijd dat ze bij People’s Revolution ‘werkte’ tijdens The Hills. Echt een vreemd gesprek dit ahahha https://www.youtube.com/watch?v=RFo-9pJ-3Oc
Hm komt niet heel erg als een verassing. Wel jammer voor ze!
Denk niet dat iemand hier van z’n stoel valt van verbazing.
Wist alleen niet dat ze niet officieel getrouwd zijn.
Audrina komt echt stalkerig over in de aflevering van gister. Justin 10 keer bellen op een avond, hele lange tekstberichten naar hem sturen etc. Het zal wel aangedikt zijn allemaal, maar ik snap dat Justin er klaar mee is. Je ex is je ex en niet een vriend
Justin bedoel je?
Ja was nog niet helemaal wakker toen ik dat typte
Hopelijk stopt Spencer nu met huilen dat hij niet hij de bruiloft was
Hahaha die crest white spon, cringe
Ik vind die zoon van Pamela Anderson een super leuke toevoeging! Hij lijkt soms wel de enige soort van normale te zijn, en Pam leek me heel lief toen ze langskwam haha
Ik vraag mij trouwens af waarom Whitney in de leader zit want ze komt echt amper in de afleveringen voor.
Ik ben nu aan het terugkrijgen maar het is dezelfde aflevering als vorige week?
Inderdaad
Maar erna kwam wel de nieuwe.
Morgenmiddag (maandag dus lol) komen er een aantal na elkaar.
Ik vind het best saai eigenlijk nu. Iedere aflevering is hetzelfde, Heidi en Spencer zeuren over hun kind achter laten, Audrina zeurt over Justin, Stephanie zeurt over dat haar naam door de slijk wordt gehaald en Brody vind getrouwd zijn zwaar, the end.
Waarom staat de nieuwe aflevering niet online? Of kijk ik niet goed?
Ik was hem echt net aan het zoeken, nee dus! Jammer
Meh nee, dan maar wachten.
Hij staat er nu op!
Ik heb afgelopen week alle laatste afleveringen gezien maar wát een teleurstelling zeg.
Lijkt in niets op The Hills van vroeger vind ik. De hele sfeer is gewoon anders.
Vroeger was het zeer waarschijnlijk ook allemaal (in grote lijnen) gescript maar ik vind die seizoenen nog steeds wel natuurlijk en echt overkomen. Nu heb ik het idee alsof ik naar een aflevering van ‘Achter gesloten deuren’ aan het kijken ben.
Echt heel erg jammer!