aflevering 5
Audrina is zo irritant omg en die Mischa ook.
Audrina is zo irritant omg en die Mischa ook.
Ik vind de kristallen van de Prattster wel echt mooi zeg! Heb op de website gekeken en zitten zoooo mooie dingen bij maar wat een prijzen!!!
Heidi benadrukt ook net iets te vaak hoe goed haar huwelijk met Spencer is. Kan nooit lang goed gaan.
Dat dacht iedereen 10 jaar geleden ook
Ineens zijn Heidi en Spencer ook beste vrienden met Jason? Heeeeel geloofwaardig jaā¦
Ik wil echt stoppen met kijken. Dit gaat toch echt helemaal nergens over. Er gebeurt echt niks in een aflevering. Al vond ik die branden wel echt heftig maar MTV geeft voorkeur aan het mini-drama geloof ik.
Ik leef voor de Justin-Audrina drama.
Het is wel inderdaad heel saai zo, en het voelt ook heel nep vind ik, nepper als de eerste show.
Fuck Steph. Ze zit fout met Justin. Point blank period.
Volgens mij ben ik een van de weinige die Stephanie leuker vind dan Audrina.
Denk t ook
Ik vind Stephanie ook leuker nu, Audrina zit ook altijd zo te zeuren over Justin, echt gedraag je niet alsof je 16 bent.
Stephanie haar gezicht stond ook strakker dan strak door alle botox en fillers en weet ik veel wat nog meer.
Maar Audrina heeft dit toch ook ooit bij Lauren gedaan langggg geleden? Toen ging ze haar ook ineens beschuldigen dat zij iets net Justin had gedaan, terwijl zij hem totaal niet moest
Ik had altijd medelijden met Stephanie en dacht altijd dat Spencer de psycho was (oke dat is 'ie ook) maar ik kijk nu wel heel anders naar Stephanie tbh. Moeten jullie deze video eens zien, een gesprek tussen Kelly Cutrone en Stephanie over de tijd dat ze bij Peopleās Revolution āwerkteā tijdens The Hills. Echt een vreemd gesprek dit ahahha https://www.youtube.com/watch?v=RFo-9pJ-3Oc
Haha ik geloof echt niks van deze post. Net zo fake als de show.
Hm komt niet heel erg als een verassing. Wel jammer voor ze!
Denk niet dat iemand hier van zān stoel valt van verbazing.
Wist alleen niet dat ze niet officieel getrouwd zijn.
Audrina komt echt stalkerig over in de aflevering van gister. Justin 10 keer bellen op een avond, hele lange tekstberichten naar hem sturen etc. Het zal wel aangedikt zijn allemaal, maar ik snap dat Justin er klaar mee is. Je ex is je ex en niet een vriend
Justin bedoel je?