Ja was nog niet helemaal wakker toen ik dat typte
Hopelijk stopt Spencer nu met huilen dat hij niet hij de bruiloft was
Hahaha die crest white spon, cringe
Ik vind die zoon van Pamela Anderson een super leuke toevoeging! Hij lijkt soms wel de enige soort van normale te zijn, en Pam leek me heel lief toen ze langskwam haha
Ik vraag mij trouwens af waarom Whitney in de leader zit want ze komt echt amper in de afleveringen voor.
Ik ben nu aan het terugkrijgen maar het is dezelfde aflevering als vorige week?
Inderdaad
Maar erna kwam wel de nieuwe.
Morgenmiddag (maandag dus lol) komen er een aantal na elkaar.
Ik vind het best saai eigenlijk nu. Iedere aflevering is hetzelfde, Heidi en Spencer zeuren over hun kind achter laten, Audrina zeurt over Justin, Stephanie zeurt over dat haar naam door de slijk wordt gehaald en Brody vind getrouwd zijn zwaar, the end.
Waarom staat de nieuwe aflevering niet online? Of kijk ik niet goed?
Ik was hem echt net aan het zoeken, nee dus! Jammer
Meh nee, dan maar wachten.
Hij staat er nu op!
Ik heb afgelopen week alle laatste afleveringen gezien maar wát een teleurstelling zeg.
Lijkt in niets op The Hills van vroeger vind ik. De hele sfeer is gewoon anders.
Vroeger was het zeer waarschijnlijk ook allemaal (in grote lijnen) gescript maar ik vind die seizoenen nog steeds wel natuurlijk en echt overkomen. Nu heb ik het idee alsof ik naar een aflevering van ‘Achter gesloten deuren’ aan het kijken ben.
Echt heel erg jammer!
Ik zit aflevering 8 te kijken, zie nu dat die nog niet in NL op tv geweest is volgens mij? dus in een spoiler dan maar
aflevering 8
Ik snap mezelf niet maar ik vond Spencer in dat gesprek met Jason, waarin ze praten over Jason’s “terugval” met alcohol gebruik, zowaar echt heel sympathiek, zachtaardig en tof overkomen. Had geen idee dat hij het in zich had!
Jaaaaa dat vond ik ook! Ik vind Spencer overigens helemaal niet zo erg meer? Ik had echt een hekel aan hem tijdens the hills
Ugh Justin is echt een dick.
Audrina probeert gewoon weer terug te komen bij een ex. Volgens mij is ze gewoon heel onzeker en heeft ze altijd mannelijke aandacht nodig.
Ik vind Heidi en Spencer eigenlijk het leukst dit seizoen, ze komen nog het meest ‘echt’ over
Ik vind Heidi en Spencer ook een stuk minder kut, maar moest wel erg lachen dat ze beweerde zo weinig geld te hebben maar dat Spencer wel voor 30.000 dollar aan kleding en 3000 dollar aan wijn had gekocht in 1 maand . Dan sta je toch wel mijlen ver van de realiteit hoor.
Komt er hierna überhaupt wel nog een seizoen?
Ja dat is wel aangekondigd tenzij dat opeens wordt afgeblazen.