The Hills: New Beginnings

Ik zit aflevering 8 te kijken, zie nu dat die nog niet in NL op tv geweest is volgens mij? dus in een spoiler dan maar

aflevering 8

Ik snap mezelf niet maar ik vond Spencer in dat gesprek met Jason, waarin ze praten over Jason’s “terugval” met alcohol gebruik, zowaar echt heel sympathiek, zachtaardig en tof overkomen. Had geen idee dat hij het in zich had!

Jaaaaa dat vond ik ook! Ik vind Spencer overigens helemaal niet zo erg meer? Ik had echt een hekel aan hem tijdens the hills

1 like

Ugh Justin is echt een dick.

Audrina probeert gewoon weer terug te komen bij een ex. Volgens mij is ze gewoon heel onzeker en heeft ze altijd mannelijke aandacht nodig.

Ik vind Heidi en Spencer eigenlijk het leukst dit seizoen, ze komen nog het meest ‘echt’ over :see_no_evil:

2 likes

Ik vind Heidi en Spencer ook een stuk minder kut, maar moest wel erg lachen dat ze beweerde zo weinig geld te hebben maar dat Spencer wel voor 30.000 dollar aan kleding en 3000 dollar aan wijn had gekocht in 1 maand :joy:. Dan sta je toch wel mijlen ver van de realiteit hoor.

4 likes

Komt er hierna überhaupt wel nog een seizoen?

Ja dat is wel aangekondigd tenzij dat opeens wordt afgeblazen.

Ja paar weken geleden is er een tweede seizoen aangekondigd! Snap daar zelf alleen niks van, want wat een saaie bedoening is dit seizoen zeg :-1:

Hoe is Spencer ineens mijn favoriete persoon geworden? De rest is allemaal stom haha

3 likes

Uhhh nu is Whitney ineens vrienden met Spencer? Wtf

Echt jammer, zo weinig chemie tussen hun allemaal. Je ziet duidelijk dat ze bij elkaar gezet zijn voor een opname en helemaal geen vrienden zijn ofzo. Dat gevoel had ik vroeger niet.

Nu keek ik van de week YouTube videos waarin Whitney met haar man de afleveringen kijken en ik moet wel echt om hem lachen af en toe (al is die van deze week wel saai). Hij is lekker nuchter.

Leuk ook al die onopvallende reclame tussendoor. #crestwhitestrips

Kan iemand Heidi even vertellen dat ze beter niet kan zingen???

3 likes

Nou in een video op Whitney’s YouTube kanaal (waar @Platypus het over heeft ook) waarin ze reageert op de aflevering (9) gaat het nou juist over een tweet van Spencer waarin hij echt niet aardig is tegen Whitney. Schijn bedriegt dus.

Ja ik snap echt niet dat niemand daar wat van zegt. Van Spencer begrijp ik het nog wel, maar Justin heeft toch ook oren?
Er zal vast nog wel flink aan haar stem worden gesleuteld voordat het nummer uit komt…

Dus ze geeft dan ook toe dat ze helemaal geen vrienden zijn? Dat ze gewoon die ring met hem ging uitzoeken omdat het moest van de show?

Ja dat zegt ze niet letterlijk, maar ze is wel een deel van de video nogal ontstemd over wat hij over haar schrijft. Ze zegt ook dat Spencer bijna de hele cast geblockt heeft op Social media.

Edit: deze video is het

1 like

Aww haar man is wel heel leuk daar ook! En zij zelf is daar ook veel leuker als in de serie.

Haha ja opeens dat vet heftige british accent ook :joy:

2 likes

Ik ben een marathon aan het houden en het valt me echt op hoeeeeee veel ze drinken? Echt overal past wel een glas wijn bij en de glazen zijn ook tot de nok toe gevuld.

1 like