Ik woon sinds kort in Tilburg en ik ken er nog niet zo heel veel mensen of leuke tentjes om naartoe te gaan. Heeft 1 van jullie tips om mensen daar te ontmoeten of leuke tentjes om ergens te eten?
Ik ben inmiddels bijna 2 jaar geleden (tijdens corona) verhuisd naar Tilburg om samen te gaan wonen met mijn vriend. Buiten zijn netwerk om is het mij ook nog niet echt gelukt om hier mensen te ontmoeten helaas⊠Ik vond het nooit zo erg omdat het toch corona was, maar nu begin ik me ook wel wat te vervelen soms. Dus mocht er nog iemand tips hebben!
Is de kermis in Tilburg leuk? Mijn man heeft bedacht dat âie er graag eens heen wil en laat de kermis net vandaag begonnen zijn :). Verder ga ik dit topic doorlezen om te kijken of er voor mij ook wat leuks te doen is
Dat ligt eraan⊠Heten jullie Samantha en Wesley en hebben jullie hier het hele jaar voor gespaard?
Edit: roze maandag is meestal wel leuk maar onwijs druk.
Ja is gewoon leuk om een avondje overheen te lopen! Ook de nostalgische kermis is leuk.
Roze maandag is vooral een super groot pride feest.
Hahaha nee, maar dank je wel voor de tip over roze maandag
Ik vind de kermis wel altijd heel leuk haha, vooral omdat je er veel lekkere troep kan eten. Neem ook altijd 3 klassieke attracties mee: de breakdance, funhouse en de octopus haha. Let wel op dat het heel duur is en na 1x heb je het denk ik ook wel gezien. Roze maandag zou ik persoonlijk skippen vanwege de drukte, maar wel leuk om een keer gezien te hebben denk ik!
Dank je wel! Die lekkere troep eten spreekt me in ieder geval aan
Het vlooien circus op t besterdplein (nostalgische kermis) vond ik heel leuk en maar âŹ1,25
Ik kom vooral naar de kermis voor het eten en vind het heel leuk om savonds een rondje te doen, met al die lichtjes! Vandaag met roze maandag was het ook super druk
Mijn vriend woont aan de Besterdring en daar staat de kermis dus echt voor de deur. Ik vind het wel leuk om een beetje mee te krijgen maar we leven nu wel echt in het ritme van de kermis (want proberen te slapen voordat ze stoppen heeft sowieso geen zin). Ik denk wel dat als je echt in het centrum woont het nog een stukje erger is, op de Besterd zijn de mensenmassaâs wel wat minder.
Ik vond Roze Maandag trouwens ook heel leuk, maar heb de feestjes e.d. wel vermeden want dat is iets minder mijn ding. Maar alsnog wel wat leuke kleinschalige dingen gevonden
Ik woonde vroeger bij het NS plein en daar stond dan zoân achtbaan. Hele dag als dat ding omhoog getakeld werd: TIKTIKTIKTIKTIK. Werd daar hĂ©lemaal gek van.
Haha oh ja dat snap ik helemaal! Hier is het ook wel erg hoor, er staat vlak voor het gebouw een attractie (weet niet zeker waar het geluid precies vandaan komt) die echt vier deuntjes heeft en die steeds in een loop afspeelt, dus we hebben die deuntjes nu echt al een miljoen keer gehoord de afgelopen dagen Als het me echt te gek word kan ik gelukkig naar mân eigen huis vluchten, en in het weekend ben ik sowieso niet thuis.
Ik vluchtte eerdere jaren meestal Tilburg uit tijdens de kermis dus dit is wel progress (of juist niet, afhankelijk van hoe je het bekijkt haha!)
Op de heuvel heb je toch een sushi restaurant. We gingen daar een keer eten tijdens de kermis. Oke, dat was natuurlijk al een vergissing. Maar daar stond een darttent, en die man de hele tijd met zoân super Nederlands accent: LEEDIES EN GENTEMENNNN!!
Hahaha ja sinds gisteren ofzo heeft er iemand hier in de buurt ook ineens een microfoon gevonden dus die schalt er ook nog wel doorheen.
Verder hoor ik ongeveer 200 keer per dag de eerste twee regels van dit nummer:
Weten jullie een plekje zoals de HEMA waar je gewoon zelf een broodje kan pakken en binnen 20 minuutjes klaar bent gegeten? De plekken waar ik graag heen ga duren de laatste tijd zo lang
Ik kan alleen Backwerk vlakbij de heuvel bedenken? Op de meeste andere plekken wordt het toch voor je gemaakt als je besteltâŠ
Ohja goeie! Ja ik wil soms gewoon even la place achtig snel een broodje. Bij kras2 zijn ze trouwens ook wel snel genoeg
Backwerk inderdaad, of bakker bart?
Dit is heel vergezocht maar is er iemand die in den bosch werkt, daar met de auto heen gaat en in tilburg woont? Ik heb een thuiswerkset nodig maar die kan je alleen ophalen met de auto en ik heb geen auto. Wel corona
Ik dacht wie weet. Ik ken niemand met een auto zelf en op werk is er ook niemand die met de auto gaat