Ik haalde eerst m’n dates van Tinder, dan Bumble, dan Hinge en Feeld en nu ben ik begonnen met Fruitz vind het aanbod daar tot nu toe niet fantastisch maar heb vanavond wel een 1e date gepland staan dus we gaan het zien
Ik krijg nu een tinderbericht met ‘hoi, welkom!’ Welkom bij wat? De shitshow?
Ben nu opeens weer booming op Tinder met meerdere leuke gesprekken en de intentie om af te spreken maar ik heb deze en volgende week geen tijd en niet genoeg headspace om af te spreken dus zul je zien dat iedereen afhaakt en dan kan ik me weer gaan vervelen. Het is ook nooit goed he😂
Je kan blijkbaar bellen via bumble…
Sodeflikkerstraal een eind op
Wat een dramaqueens toch weer allemaal. Ik reageer een avondje niet en het is direct ‘you showed that you’re a waste of time’. Ja en you showed that you have a little bit last of aanstelleritis
Wel een handige methode om weer wat weirdo’s eruit te filteren.
- dagdeel niet reageren
- het woord ‘huurwoning’ laten vallen
- etc
Ja dit merk ik ook op bumble. Alsof ze door het feit dat ze zelf niet hoeven te beginnen in een soort passiviteit zitten. Echt zooooo veel loopt dood bij mij op bumble.
Mijn dates waren via bumble wel allemaal leuk dus ik hou hoop maar ugh ik wil gewoon weer leuke vibes met iemand
Ik vertelde een match dat de Dior tentoonstelling die ik zag in Londen echt de beste tentoonstelling was die ik ooit gezien heb en dan zei hij casual dat hij daaraan meegewerkt heeft (en dat hijweinig mensen kende die het gezien hadden aangezien hij een Fransman is hahah)
Hij zei dat hij nog schetsen thuis heeft liggen dus nu hoop ik wat te kunnen regelen
Zo veel mannen willen echt na 3 zinnen al mijn Instagram of afspreken. Like hallo mag ik eerst even bepalen of je geen walgelijke idioot bent en ik wel zin heb om tijd aan je te besteden of ben je dan van dat je door de mand valt
Dan heb je maar een simpel keukentje. En hoezo huren ook? Je kan toch beter uit principe onder een brug gaan liggen!!
Nee maar een van de standaard vragen is ‘waar kom je vandaan?’ En ik zeg altijd ik woon nu in x, maar ga verhuizen naar y binnenkort. Dan filter ik meteen de mannen eruit die zoiets hebben van mij nie belle als ik langer dan 10 minuten voor je moet fietsen. En dan heb je er dus van die figuren tussen zitten die meteen vragen ‘koop of huur???’ en dan dom gaan doen over huur. Waarom is me een raadsel, want je mag al blij zijn als huren je alleen lukt, dus ik kan er zelf alleen maar heel blij mee zijn
Ja niks dus. Alleen kennelijk triggert het laten vallen dat je huurt een bepaalde groep mannen/mensen en ontvang je dan een epistel met waarom huren weggegooid geld is. Dus die match kan dan meteen zelf de vullisbak in
Ik vertel m’n moeder altijd over al m’n dates en over interessante matches en nu heb ik er 1 die bevriend is met Bent Van Looy (van Das Pop) en m’n moeder zegt letterlijk omdat ze zo geïnteresseerd is:
“Aan het lijntje houden deze vis”
Ik heb nu weer een gast die me letterlijk na 2 zinnen vertelt ‘laten we een biertje doen vanavond’
Ik zeg dat ik liever eerst wat langer praat. Zegt hij ‘waar wil je het over hebben dan?’
Ja jezus ik wil gewoon je even beter leren kennen?? Dus ik vraag hem ‘heb jij dan nooit dates waarbij je na 2 seconden al voelt dat het niet klikt op deze manier?’
Antwoord: ‘jawel heel vaak maar ik ben te oud om te leren ’
Zucht
Ik kan er niet tegen als matches vragen om foto’s te sturen, ik zeg dat ik even geen zin heb in nudes en ze dan zeggen “MAaR iK BeDOeLde GeEn NuDEs HoOr”
Sure, wat bedoelde je anders, genoeg foto’s van mezelf op m’n profiel hoor
Iemand heeft in zijn bio “Ik klus graag, dus ben goed met mijn handjes ”
Iel voor de smileys en het gebruik van het woord handjes
Ik zou reageren met “Wow jij hebt idd hele kleine handjes”
Ik : Ik ga echt nooooit met een griekse man thuiskomen!
Ook ik elke x als ik op een dating app een griekse man zie :Geia souuu!!
Ik ben zelf gekleurd en elke witte kaaskop die ik like op Tinder: “Oh, dus jij houdt wel van Nederlandse (witte) mannen? ” Alsof ze super bijzonder zijn lol. Wat denk je zelf, Herman? Ik like gewoon wat er goed uitziet.
Is Tinder altijd zo gaar in de zomer? Dat iedereen nu denkt ‘hot girl (of boy haha) summer, here i come’ en dat ze dan in de winter ineens wel weer op datingapps een beetje moeite doen voor een normaal gesprek.
Dat hoop ik iig want het is niet echt veel soeps nu en ik ging echt vet goed op Tinder in de winter van 2019/2020. Dus ik heb hoop voor over een paar maanden