Tinderervaringen

Haha heb je letterlijk gezegd dat je naar huis wilde? Ik vind dat zo knap. Ik wandel dan makkelijk 2 uur lang en zeg half toe op een ‘volgende keer’ omdat ik niet weet hoe ik moet zeggen dat ik het niet zie zitten :sweat_smile: teach me!

17 likes

Ik dacht echt précies hetzelfde :joy:

2 likes

O mijn god! Praatte sinds een paar dagen met een gast op tinder. Wel oké gesprek, twijfelde al een beetje maar goed… onder het mom van mensen een kans geven. Kreeg ik net ineens een paar berichten van; dit is zoooooooo raar en gebeurt me nooit, maar wilde net foto’s toevoegen en zie ineens dat de foto die ik heb niet van mezelf is, maar een kerel die ik niet ken. Met welke foto heb jij me geliked? Wil dit profiel eigenlijk verwijderen maar ja dan ben ik jou natuurlijk als match kwijt.

Nou ik dacht meteen :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: catfish. Dus reageerde ook dat je heus niet zomaar een random foto upload en of hij dus een catfish is? En dat hij me dan inderdaad kwijt is als match. Nou daarna veranderde zijn foto’s ineens naar foto’s die wel van hemzelf waren. Nou… catfish alert! Want het was echt een heeeel ander persoon en ja gewoon iemand die ik nooit zou liken. Hij stuurde nog een berichtje dat hij er echt niks van snapte hoor. Dus daarna heb ik alleen nog gelachen en gezegd dat ik er niks van geloof, en toen werd ik ontmatched. Maar wow, het was zo gek? En ben zo blij dat hij het een soort van ‘opbiechtte’ en ik nooit met hem heb afgesproken ofzo :scream:

34 likes

Ik zeg niet letterlijk tegen die man(nen) dat ik het niet interessant vind, maar wel na een half uurtje dat ik naar huis moet. Meestal hebben ze het ook wel door dat het echt niets wordt. Maar het gaat niet altijd soepel hoor, soms is het echt heel ongemakkelijk!

2 likes

:joy: gewoon lachwekkend dit. Zooo raar, ineens foto’s van een random kerel!

3 likes

Ik heb zometeen een eerste date, ben echt gespannen. De laatste dagen zijn we niet bij elkaar weg te slaan (online) en nu kan ik alleen maar bidden dat het in het echt net zo leuk is.

Ik heb ooit meegemaakt dat het over de telefoon enorm klikte, we konden echt uuuuren bellen, maar in het echt was er geen aantrekkingskracht. Na de eerste date heb ik dat toen gezegd maar via de telefoon voelde ik het weer. Op afstand was ik echt een soort van verliefd dus, maar in het echt bleef daar niks van over. Ik hoop zo dat dat nu niet zo is.

Vanochtend appte hij al dat hij om 6 uur klaarwakker was nadat hij elke 2 uur wakker was geworden van de spanning, dus ik ben niet de enige. :no_mouth:

35 likes

Ah zo leuk en spannend! Veel plezier en ik hoop voor je (jullie) dat het in het echt net zo leuk is

1 like

Aah leuk! Ik had precies ditzelfde met mijn huidige date en ook een beetje dezelfde angst als jij, maar het is echt super goed uitgepakt en hij bleek in het echt net zo leuk te zijn. Hoop dat dat voor jou hetzelfde is!

3 likes

Ah dat laatste is wel heel lief hoor! Ben benieuwd hoe je date zal zijn, veel plezier. Wat gaan jullie doen?

1 like

Superleuk, ik hoop dat je een superleuke date gaat hebben! Veel plezier!

1 like

Oeh spannend, veel plezier! We houden het dateleed topic wel in de gaten😬

1 like

Wandelen :grin: Hij had een hele picknick bedacht maar ik wil toch de optie houden om weg te kunnen zonder me beladen te voelen :flushed:

1 like

Ja same, ik vertelde het net niet erbij blijkbaar maar ik ben toen ook op tweede date gegaan. Daarna niet meer maar wel nog even contact gehouden omdat we het vriendschappelijk zo gezellig hadden. Uiteindelijk is dat doodgebloed, maar heb er nog wel warme gevoelens aan over gehouden. :cupid:

1 like

Oehh @Twijfelaar ben superbenieuwd! Veel plezier!

2 likes

Ik had afgelopen maand qua uiterlijk echt mijn droommatch en was al heeelemaal in de wolken. Vervolgens begonnen we te praten, deden we hetzelfde werk, heeft hij binnen dezelfde stichting gewerkt, werkt hij samen met kennissen van mij en volgt hij dezelfde opleiding aan dezelfde school. Nou, ik dacht echt match made in heaven, dit wordt het. Maar uiteindelijk begon hij geen gesprek meer of reageerde hij telkens best kortaf of niet op mijn vragen, dus heb het dood laten bloeden.

Nu matchen wij dus opnieuw en overweeg ik echt om wat te sturen, of om het te laten. Hij heeft wel in zijn profiel staan dat hij sociaal ongemakkelijk is en het lastig kan vinden om het gesprek te starten. Aan de andere kant denk ik: ik heb vorige keer vaak genoeg het gesprek gestart en dan komt er blijkbaar ook niet echt veel uit, aan de andere kant matcht hij ook niet voor niks opnieuw? Wat ga ik doen, zoveel twijfels hahaha.

Edit: oke, heb gewoon gestuurd: Hey, jij weer!
Ben benieuwd

1 like

Daar heb je zeker gelijk in! Ik ga gewoon afwachten of hij reageert en of er wat meer uit gaat komen zonder er inderdaad aan te sleuren. Komt er weer zo weinig dan swipe ik inderdaad weer lekker verder.

1 like

Ik heb mezelf afgesproken dat ik iemand niet opnieuw mag liken. Eerst deed ik dat wel als soort van ramptoerist, maar nu weet ik beter (althans zo voelt het voor mij, ieder z’n ding natuurlijk!).

Mijn date is voorbij. Een lange wandeling en hij had zelfgemaakte warme chocolademelk en zelfgekochte koekjes meegenomen. Allemaal vegan. :pleading_face:

26 likes

Hoezo als ramptoerist?

Ah je date klinkt heel lief! Was het leuk en voor herhaling vatbaar?

En was het een leuke jongen??

Ja ramptoerisme in de zin van dat ik dan wil zien of die ander mij nog liket en zo ja, dan toch weer even polshoogte nemen hoe het gaat. Maar dat levert niks op, ik heb nooit meegemaakt dat er dan alsnog of opnieuw een date van kwam.

En @krabpaal
Het was zeker leuk en voor herhaling vatbaar. Hij is ook echt wel een leuke jongen, maar ik twijfel wel. Ik ben bang dat hij (net als ik) een beetje braaf is van nature en ik hou er wel van als iemand het avontuurlijke in me omhoog haalt. Dat gevoel krijg ik er nu niet van. Hoe dan ook ga ik hem nog wel een keer gezien en ik ben benieuwd of hij toch dat avontuurlijke in me omhoog gaat halen.

3 likes