De afknapper voor mij zou zijn dat iemand in een pandemie geen afstand zou willen houden op een eerste date.
Die begrijp ik helemaal omdat je natuurlijk ook niet weet hoeveel dates hiervoor etc maar het lijkt mij sowieso lastig daten in corona tijd, zou mij echt afvragen hoe dat gaat? Wanneer is de afstand niet houden wel goed etc?
Deze vraag begrijp ik niet. Geen afstand houden is momenteel eigenlijk op geen enkele manier goed te praten toch? Maar ik denk dat we voor onszelf wel hebben bedacht wanneer het wel kan, bijvoorbeeld na een paar dates of tijdens / aan het einde van een geslaagde date toch toenadering zoeken?
En ja, wat betreft het daten momenteel. De datetopics komen op mij wel rustiger over dan voorheen. Je ziet wel creatieve manieren ontstaan waardoor dates toch lijken te lukken. Ik vind zelf de video’s van Jeremy Cohen erg geinig, al is dat misschien wel extreem creatief. In de topics zelf zie ik vooral wandeldates voorbijkomen en soms ook samen koken, al lijkt afstand houden me dan alweer lastiger.
https://www.instagram.com/p/CJOomkjF0KO/?igshid=161cy3t2witx9
Dat was mijn vraag, ook in corona tijd krijgen mensen relaties of zoeken ze elkaar op, wat ik ook begrijp. Het lijkt mij erg lastig om te daten en te bepalen wanneer het wel oké is om geen afstand van elkaar te hebben. Ik heb zelf een relatie dus het zou voor mij heel oneerlijk voelen om mensen te veroordelen die single zijn en ook gewoon zin hebben in intimiteit.
O ja, ik begrijp je dan. Het is ook lastig voor veel mensen nu, denk ik. Voor mijn gevoel is het eenzaamheidstopic bijvoorbeeld wat actiever de laatste tijd.
Ja vind het ook zo erg om te zien dat er toch best veel eenzaamheid is, ik zie dat ook aan vriendinnen. Vriendin van mij heeft geen ouders, geen partner en wilde zichzelf nergens uitnodigen. Gelukkig is ze nu bij iemand anders kerst aan het vieren maar anders zat ze dus gewoon alleen
Ik heb weer twee pareltjes hoor.
Deze is van net:
Hi Miss Marple wat een mooie match. Vind je zo aantrekkelijk en sexy dat ik mijn lichaam voel reageren als ik naar je foto’s kijk! Heb maar gereageerd met: Wat toevallig, ik voel mijn lichaam ook reageren als ik jouw berichtje lees! De rillingen lopen over mijn rug en ik word een klein beetje misselijk.
En gister kreeg ik een vragenlijst van iemand, onder het mom van we zitten in een lockdown dus laten we het een beetje leuk houden. Was een lijst met 20 vragen of zo. In de eerste instantie dacht ik, wat leuk! Tot ik de vragen las. Het begon heel onschuldig. Azië of Afrika? Hartig of Zoet? Zon of sneeuw, dat soort dingen. Tot ik verder in de lijst kwam… Cup A of cup D? Onderdanig of dominant? Trio of anaal?
En zo kan ik nog wel even door gaan. Mijn wens voor 2021 is dat de wereld weer normaal wordt en dat mannen zich gaan leren gedragen
Die vragenlijst heb ik ook gehad! Precies dezelfde denk ik, want het ging ook van onschuldig naar absurd. Zou het van een website komen?
En die eerste reactie van jou is echt goed, haha
Zou kunnen! Of zouden we dezelfde match hebben? Die van mij begint met een R.
Normaal zou ik de match opheffen en niet reageren maar nu was ik het zo vreselijk zat. Ga ik in het vervolg altijd maar proberen te doen als ik zulke berichten krijg.
Voor mij is het al lang geleden, dus ik heb echt geen idee meer. Ik verwacht ook niet dat hij dan nog steeds iedereen een vragenlijst stuurt als opener(want je succesrate moet 0% zijn)
ja mijn vriendin heeft m ook, ook met een R! Korte naam…?
Ik hoop echt dat hij er 0% succes mee heeft!
Ja, 4 letters!
In heb die vragenlijst ook een gehad! Je verliest soms zo je hoop in mannen op tinder
Ik ben sinds paar dagen met een boy aan het kletsen en begin volgend jaar gaan we op date en dan gaat hij een speurtocht uitzetten in de stad . Ik moet dan een kistje vinden waar wijn in ligt en gaan we dan een borrel drinken.
Dit is goals haha
Omg dit is zo leuk!!!
En @Marsepein
Ja cute en origineel hé! Ben benieuwd, is sowieso mijn eerste date weer na een half jaar. Wordt van tevoren ook een kleine borrel drinken
Ben benieuwd of ie je stiekem gaat volgen om te checken of je wel goed loopt