Tinderervaringen

Ik snap niet zo goed dat iemand eerst hoi apot ik hoi terug app. En dat ik dan een melding krijg van “piemeltje heeft weer een berichtje gestuurd” en dat ik er dan op klik en dat dat bericht dan weg is? Heel dat gesprek is dan in het zwarte gat gezogen.

Ohja vandaag een dom gesprek.

Hij : wat heb je vandaag gedaan?
Ik : lekker gefietst bla bla
Hij: oeh verleidelijk.

HOEZO IS HET VERLEIDELIJK ALS IK FIETS?

8 likes

En die mannen die allemaal foto’s met kinderen hebben maar alleen ‘trotse oom zijn’!!! Echt ik kom dit zo vaak tegen en ik snap gewoon echt niet waarom ze dit doen?

10 likes

Ik schrijf hele opstellen over hoe je een vrouw moet behandelen als een man iets verkeerds zegt. Waarschijnlijk super irritant. Maar ik weiger om mee te gaan in het “Jij bent dik en lelijk want je zegt niet wat ik wil horen” gedrag. Echt grow up own it als je afgewezen word.

Ik krewg het trouwens te horen toen ik iemand er op wees dat de fotos die hij gebruikte van het internet waren. Toen was ik vals en een lelijk zwijn. Prima maar dan schrijf ik een opstel joe joe.

9 likes

Wat vreemd, ik zou meteen skeptisch geweest zijn als iemand na zo lang ineens appt

Hopelijk laat mijn match binnenkort ook wat van zich horen maar dan niet met die boodschap :sweat_smile:

Oh

5 likes

Oh ik wel hoor. Als aantrekkelijke mannen heel leuk zijn met kinderen, maakt dat ze extra aantrekkelijk. Vooral als het baby’s zijn. Zo ervaar ik het in ieder geval. Heeft voor mij niets te maken met een kinderwens hebben of niet

(Elke keer als ik mijn vriend met kinderen zie maakt het me nog verliefder. Het heeft gewoon iets teders?)

2 likes

Jij hebt echt tinder uitgespeeld!

2 likes

Ik heb dit de afgelopen dagen dus ook echt drie keer gehad :roll_eyes:

1 like

Ik dacht: huh hoezo laat Tinder de transvlag zien. Maar die sticker heb jij er natuurlijk op geplakt, haha

1 like

Nu pas valt bij mij het kwartje. Wist niet dat het een sticker was. Was al jaloers dat ik niet zon leuk oogje had.

4 likes

Haha ja anders zag je mijn bootylicious eerste foto van Tinder en dat wil ik niemand aan doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Waarom trap ik er telkens in " Ja tinder aan maken leuk"
En dan van die mannen die " Hey geilerd" sturen. In het hele begin was tinder zo leuk. Iedereen was gezellig aan het kletsen , het ging over je bio of je fotos en veel later pas over sex enzo.

7 likes

Bij mij gaat het toch nooit echt direct over sex. Misschien zie ik er te braaf uit.

Ik kom hier dan ook klagen dat heel Tinder dood is nu het zo mooi weer is, en de enige gesprekken die ik heb zijn ’ zit je ook op het terras vandaag’ en alle varianten die je daar maar op kan bedenken.

Het is ook nooit goed he :weary:

4 likes

Ruilen? Haha. Ik heb dit x ook geen uitdagende fotos ofzo. Mannen zijn raar

1 like

Bij mij eigenlijk ook haast nooit. Maar twee van mijn vriendinnen hebben dat ook, terwijl die helemaal geen bijzondere foto’s hebben ofzo. Snap dat ook niet.

LEUGENS. Ik was al helemaal verbaasd want heb geen lopende gesprekken…

12 likes

En @Noodle ik sta op het punt om hem een bericht te sturen. Zoiets: Hey (…), ik wilde je even zeggen dat ik het jammer vind dat ons contact zo abrupt is gestopt. Ik keek er naar uit om je te ontmoeten en ik had eerlijk gezegd niet verwacht niks meer van je te horen. Watskeburt?

1 like

Goed idee!
Je zou als laatste ook kunnen vragen: hoe sta jij hierin?
Om zijn verwachtingen te peilen…

1 like

Als hij antwoord dan weet je gelijk wat er aan de hand is en dan je ook verder en het afsluiten als hij er niet meer voor open staat. Raar dat iemand zo ineens omslaat.

1 like

Goed plan!

1 like