Tinderervaringen

Oké, het is dit bericht geworden:

Hey (…), ik wilde je even zeggen dat ik het jammer vind dat ons contact zo abrupt is gestopt. Ik keek er naar uit om je te ontmoeten en ik had eerlijk gezegd niet verwacht niks meer van je te horen. Als je ervoor open staat hoor ik alsnog graag van je. Hoe sta jij erin?

7 likes

Denk je dat hij uit mijn bericht kan opmaken dat het niet oké is dan? Ik vind het wel een lief bericht eigenlijk, tenminste zo was het wel bedoeld, en ik denk nu alleen maar “o ja misschien snapt hij nu niet hoe vervelend het eigenlijk is voor meisjes in het algemeen om ineens niks meer te horen”

Dat laatste ben ik met je eens en toch heb ik het gezegd, god knows why. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat de draad nu weer wordt opgepakt dus misschien was het daarom ook wel makkelijk om te zeggen. Als de draad wel weer wordt opgepakt ben ik trouwens de moeilijkste niet, maar het is niet dat ik sta te springen om contact

Het is dubbel en lastig uit te leggen. Ik was vannacht verwikkeld in een discussie met een andere jongen over iets heel anders trouwens maar ik vind het gewoon heel verfrissend om te horen wanneer mijn gevoelens terecht zijn, ik denk dat ik daar naar op zoek ben nu maar ik hou er rekening mee dat ik die bevestiging niet zal krijgen

(Plus: intrinsiek weet ik ook wel dat mijn gevoelens terecht zijn. Ik ben gewoon even aan het testen of het nou oplucht als ik het benoem tegen hem)

Vind het echt goed dat jullie berichtjes nasturen om duidelijk te maken dat het niet oke is.

6 likes

Wat zijn mannen toch ontiegelijk onbeschoft. Heb in mn bio iets staan van : Ben niet echt op zoek naar iets maar wil graag aan zo veel mogelijk mensen vertellen dat ik naar New York ga. Wil jij mijn slachtoffer zijn?

Krijg ik van iemand : Nee ik wil niet jouw slachtoffer zijn.
Oke prima vriend leuk dat je de moeite neemt om dat te vertellen. En toen ineens naar nog wat botte reacties. " Wil je nog wel even goeie sex voor dat je gaat"
Vriend val dood.

2 likes

Ik las gortdrol hahaha

10 likes

Had hij nog geantwoordt op je bericht?

Nee, helaas niet maar dat had ik dus al verwacht. Het is echt een mysterie. Toevallig zag ik vanochtend dat hij me niet heeft weggedaan op Tinder, maar hij heeft wel nieuwe foto’s en teksten toegevoegd. Awkward! Ik laat het nu gaan in ieder geval.

Te fuck krijgen we nu hahahaha. Misschien omdat ik 2 jongens er op aangesproken heb dat hun fotos nep zijn dat ze mij gemeld hebben

2 likes

Mn account staat nog steeds op controleren… iedereen kan mijn account wel zien maar ik kan er niet in . Kan mn account dus ook niet verwijderen. Geen idee hoe lang dit duurt ook. Allemaal omdat er een aantal losers waren die het nodig vonden om mij te rapporteren zonder enige reden…

1 like

wtF

2 likes

Heel raar ik ging ook fd googlen. Was blijkbaar ook een meisje dat gerapporteerd werd als ze niet op die domme “Neuken?” Berichtjes reageerde. Blijkbaar heb ik een gave dat ik alleen losers op tinder vind.

Of mensen denken dat mn fotos nep zijn ofzo omdat ze door een goeie camera zijn gemaakt. Maar dat lijkt me sterk

@Chesirecat @HvO jullie zijn veel te lief willen jullie anders verkering? Ik zal niks tegen jullie vriend zeggen.

9 likes

Nou profiel is weer open joepie.

2 likes

Ik vind die top-picks altijd zo vreemd hè? Het zijn altijd zelfde type man, modellerig met (donker)blond haar in een kuif, strakke kaaklijnen lichte ogen. Super gespierd. (Semi-)professionele foto’s. Zou het een soort lokkertje zijn ofzo? Ik val totaal niet op dit soort mannen en swipe ze ook normaal gesproken niet, dus hoe kunnen ze nu speciaal geselecteerd zijn?

5 likes

Volgensmij omdat ze er voor betalen?

Ik zat laatst even bij mijn instellingen te kijken en blijkbaar kan je daar zelf aangeven of je top pick wil zijn

Bij mij zijn het wel andere types dan in jouw omschrijving. Wel bovengemiddeld knap, maar ik denk dat ze gewoon relatief vaak geliked worden ten opzichte van anderen. Ik krijg trouwens zelf veel meer superlikes dan voorheen, dacht dat dat ook te maken had met misschien in die top picks voorbij komen?

Awwww arme Jan :frown:

Dit zou mij precies net zo gebeuren als dit je pijn verzacht!

1 like

Hmm, ik weet niet of mijn potentiële matches zitten te wachten op een fotoserie van mij, jankend bij elke aflevering van het nieuwe seizoen Queer Eye gisteren…

44 likes