Had hij nog geantwoordt op je bericht?
Nee, helaas niet maar dat had ik dus al verwacht. Het is echt een mysterie. Toevallig zag ik vanochtend dat hij me niet heeft weggedaan op Tinder, maar hij heeft wel nieuwe foto’s en teksten toegevoegd. Awkward! Ik laat het nu gaan in ieder geval.
Te fuck krijgen we nu hahahaha. Misschien omdat ik 2 jongens er op aangesproken heb dat hun fotos nep zijn dat ze mij gemeld hebben
Mn account staat nog steeds op controleren… iedereen kan mijn account wel zien maar ik kan er niet in . Kan mn account dus ook niet verwijderen. Geen idee hoe lang dit duurt ook. Allemaal omdat er een aantal losers waren die het nodig vonden om mij te rapporteren zonder enige reden…
wtF
Heel raar ik ging ook fd googlen. Was blijkbaar ook een meisje dat gerapporteerd werd als ze niet op die domme “Neuken?” Berichtjes reageerde. Blijkbaar heb ik een gave dat ik alleen losers op tinder vind.
Of mensen denken dat mn fotos nep zijn ofzo omdat ze door een goeie camera zijn gemaakt. Maar dat lijkt me sterk
@Chesirecat @HvO jullie zijn veel te lief willen jullie anders verkering? Ik zal niks tegen jullie vriend zeggen.
Nou profiel is weer open joepie.
Ik vind die top-picks altijd zo vreemd hè? Het zijn altijd zelfde type man, modellerig met (donker)blond haar in een kuif, strakke kaaklijnen lichte ogen. Super gespierd. (Semi-)professionele foto’s. Zou het een soort lokkertje zijn ofzo? Ik val totaal niet op dit soort mannen en swipe ze ook normaal gesproken niet, dus hoe kunnen ze nu speciaal geselecteerd zijn?
Volgensmij omdat ze er voor betalen?
Ik zat laatst even bij mijn instellingen te kijken en blijkbaar kan je daar zelf aangeven of je top pick wil zijn
Bij mij zijn het wel andere types dan in jouw omschrijving. Wel bovengemiddeld knap, maar ik denk dat ze gewoon relatief vaak geliked worden ten opzichte van anderen. Ik krijg trouwens zelf veel meer superlikes dan voorheen, dacht dat dat ook te maken had met misschien in die top picks voorbij komen?
Awwww arme Jan
Dit zou mij precies net zo gebeuren als dit je pijn verzacht!
Hmm, ik weet niet of mijn potentiële matches zitten te wachten op een fotoserie van mij, jankend bij elke aflevering van het nieuwe seizoen Queer Eye gisteren…
ASAP je account verwijderen? Of er geen big deal van maken en zeggen oeps foutje!
Als je nog niet uit de kast wilt komen kun je ook zeggen dat je pedongeluk allebij de genders had aanstaan
Net vroeg een man aan me “mag ik weten wanneer je jarig bent voor de astrologie”
That’s a first
Hij wil zeker weten of je maagd bent.
Mijn account wordt nu ook gecontroleerd!
Haha nee hij zei oprecht dat het supergoed overeen kwam met zijn ex, en toen ik hem vroeg waarom hij denkt dat sterren invloed kunnen hebben op persoonlijkheid zei hij dat hij dat ook niet echt wist