Tinderervaringen

Oo het moet nog gebeuren?

Hij wilde vanavond al een koffietje doen maar we spraken elkaar vandaag pas voor het eerst hahahahha. Ik kon ook niet en de rest van de week eigenlijk ook niet. Dus misschien zondag? Maar k ben bang dat ik er dan zo tegenaan ga hikken. Kan beter s avonds na t werk want dan heb je overdag afleiding en ga je daarna meteen door.

1 like

Ik realiseer me net dat er een iniminie kans is dat iemand van hier praat/date via tinder met een ex (scharrel) van iemand anders hier. :scream:

4 likes

Hahahaha ja die kans is er zeker. Toevallig zag ik een ex voorbij komen van een forumvriendin, maar daarvan wist ik het dan wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij mij ging er dus een lampje branden toen ik jullie allebei zag praten over militair. Stiekem ook even jullie profiel hier bekeken, sorry. Ook voor @Morganfreeman :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Mijn profiel hier? Haha wat kun je er uit afleiden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Uit welke regio je komt (en of dat in de buurt is van mijn ex). Wat natuurlijk helemaal niks hoeft te zeggen… Ik kom nu echt heel stalkerig over. Ik ben verder niet eng, ik beloof het.

2 likes

Oooo jij hebt een militaire ex, dat had ik niet begrepen. Ik kom uit Alkmaar en hij woont daar ook hahaha.
En @Morganfreeman komt volgens mij uit het zuiden des lands

1 like

In dat geval praat je niet met mijn ex! Was wel echt erg geweest al het wel zo was. Dan zou de wereld echt te klein zijn.

1 like

Hahaha kan zomaar natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mijn exen zitten niet op Tinder dus dat kan ook niet

Toen ik dit plan aan mensen vertelde zei iedereen dat absoluut niemand erin zou trappen.
Ik heb een foto van Samson (van Gert) in een fotolijstje op mijn bureau staan en ik heb nu al twee tinderdates wijs kunnen maken dat het mijn overleden hond is.

Een vriend van me is nu heel boos op me dat ik blijkbaar alleen maar complete idioten date…

84 likes

Een paar weken geleden matchte ik met een jongen. Het gesprek stelde eerst niet veel voor en had vaak lange tussenpozen, maar ineens raakten we dan toch echt aan de praat en hebben we nummers uitgewisseld. Als ik er zo over nadenk dan was ik volgens mij behoorlijk in mijn nopjes dat hij mijn nummer vroeg. Door de manier waarop hij met me praatte en mijn nummer vroeg kwam hij attent en bescheiden op me over. Op het moment dat we matchten en praatten was hij tijdelijk in het buitenland voor werk (zo’n drie weken). Uiteindelijk hebben we best intens en aandachtig met elkaar geappt. Vorige week is hij terug gekomen en sindsdien hoor ik niks meer. Ik ben zo teleurgesteld. Ik keek ernaar uit om hem te ontmoeten. Het liefst zou ik vragen waarom hij me ghost en daar een eerlijk antwoord op krijgen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Het voelt in ieder geval maar vreemd na alle interesse die er aanvankelijk leek te zijn. Jammer hoe zo’n goede indruk dan eigenlijk meteen teniet gedaan wordt.

Waarom zou je die vraag niet gewoon stellen. Kan prima toch :slight_smile:

Ik denk niet dat hijdaar antwoord op gaat geven, als je nu al geghost wordt

Ik merk dat ik echt maar weinig jongens aantrekkelijk op een foto vind staan. Er is elke keer wel iets waardoor ik denk: hmm nee. Mannen zijn denk ik vaak niet zo fotogeniek of ze weten niet goed wat voor foto nou leuk is ofzo

2 likes

Ik vraag dat dan gewoon altijd hoor. Ben ik het kwijt en weet hij wat ik ervan vind.

Ik vind het echt waardeloos gedrag, zo jammer als iemand dat doet. En ik vind dat je best mag zeggen dat je teleurgesteld in hem bent. Ookal doet hij er niets mee.

1 like

Mannen met 1 foto: wat denk je?

Mannen met spiegelselfies met ontbloot bovenlijf: :face_with_monocle: why

Mannen die gelijk beginnen over hun harde pik: nee gewoon nee.

Alleen maar groepsfoto’s: wie de F ben je

23 likes

:joy:

Ik kwam iemand tegen op Happn die op zoek is naar iemand om xtc mee te doen vanavond :upside_down_face: Dat is nieuw.

13 likes

Doe dan

4 likes

haha, ik heb dat ook wel eens gedaan op een 1e date
was ongepland overigens, maar alsnog wel leuk

5 likes