Tinderervaringen

M’n vingers jeuken door dit soort types. Alsof het een soort van blessing is dat jij wel naar Amsti mag komen van hem. Wat een gulle gozer

Edit: al een meet in the middle voorgesteld?

1 like

Nee ik wil met Corona de trein niet in voor dit soort dingen en omdat alle toiletten overal dicht zijn wil ik eigenlijk überhaupt nergens heen :sweat_smile:
Heb hem voorgesteld om dus hierheen te komen maar ik weet niet of ik me nu nog over mijn pettiness heen kan zetten. Ik kan door dit soort dingen dan ook echt ineens helemaal klaar zijn met iemand.

6 likes

Ik snap zulke arrogantie echt niet :roll_eyes:

Maar wel grappig want ik woon er zelf en heb een aantal keer met iemand uit de andere kant van het land gedate (kom ik vandaan) en zij kwamen nooit/bijna niet naar mij :sweat_smile: Moesten niet zo veel van Amsterdam hebben. Mij maakt het verder vrij weinig uit, heb het wel voor een date over om te reizen. Maar wel frappant dat er dus mensen zijn die niet bereid zijn om te reizen maar het andersom wel verwachten.

1 like

Ik heb dit alleen met mensen uit de stad. Vooral Amsterdam maar Utrechters hebben er ook een handje van.
Amsterdammers stellen ook altijd heeel snel voor om af te spreken.

1 like

Ja van dat snelle afspreken herken ik wel! Moet zeggen dat ik ook echt verschil merk tussen hier in de stad daten of buiten de stad.

Ik heb een foto van pride op m’n profiel en ik matchte met een jongen die serieus zei: ‘ik assume dat je lesbisch bent’ ???

3 likes

Hahahaha ???

1. Waarom zou je dan met hem matchen en
  2. Zei hij letterlijk “ik assume”?!!??
5 likes

Hij zei het letterlijk, en ik heb zo’n immense hekel als mensen gaan gissen naar iemands geaardheid. Dat je 't vriendelijk zou vragen adh van de foto, ok, maar ‘ik assume…’ :face_vomiting:

Hier ook in de stad, laatst iemand (op het oog heel leuk) die na letterlijk 1 bericht wilde afspreken. Ik snap het ergens maar ik heb er dan ook al meteen geen zin meer in.

Ik ben mannen vaak zo snel ‘zat’. Op date 1 denk ik ‘jaaaa’ en week erna denk ik ‘hoezo was ik zo enthousiast’. Denk dat ik in het algemeen snel te enthousiast ben over jongens en dan later ‘besef’ dat we niet bij elkaar passen.

Ik had van de week een Tinder wandeldate en vond het leuk. En nu gaat het gesprek stroef en hij zegt ‘hihi’. Of als ik iets vertel ‘haha’.

HIHI dan ben je bij mij eigenlijk al afgeschreven. Vreselijk

Anyway ik heb net geappt dat we het hier maar bij moeten laten. Hihi

40 likes

Maar waarom ga je er überhaupt nog op in als zijn opening je al niet aan staat?

Je moet het jezelf niet te moeilijk maken en zulke mensne gewoon gelijk unmatchen

3 likes

Beginnen jullie wel eens zelf het gesprek? En zo ja, merken jullie dan dat jullie ook degene zijn die de kar zo’n beetje moeten trekken? Ik heb een leuke gast gematcht en wil wel beginnen, maar ben bang dat hij dan verwacht dat ik het hele gesprek gaande hou. Nouja misschien is het ook wel onzin om zo te denken, ik begin zelf nooit het gesprek dus heb er geen ervaring mee :grimacing:

Ik begin praktisch áltijd het gesprek, ook als de ander gewoon begint met ‘hey’ begin ik echt met een vraag (dat tel ik niet als beginnen met het gesprek, gewoon ‘hey’, is te makkelijk ofzo :rofl:)
Tinder schiet echt niet op bij mij

3 likes

Na 3 mislukte matches/dates die me hebben laten zinnen of uit het niets verwijderd hebben, heb ik vandaag toch mijn eigen record verbroken. Ik ben voor het eerst in mijn leven gecatfished :sweat_smile: Ik heb drie dagen met diegene gepraat en gisteravond een half uur gebeld, hij wilde volgende week afspreken en nadat hij een aantal foto’s na ons gesprek doorstuurde, vond ik het ‘too good to be true’. Helaas had ik niet de kans om hem te confronteren aangezien zowel zijn Whatsapp als zijn Tinder profiel waren verwijderd.

Hahaha! Ik zag dat ik maar de helft had getypt, heb even mijn bericht aangepast. Na ons telefoongesprek stuurde hij foto’s, echter waren deze allemaal gecropped naar een Instagram formaat, dus ik haalde deze door Google Image Search en kwam op een Instagram account terecht van een man uit Engeland met 12k volgers.

Later die avond wilde ik hem dus confronteren hierover, en stuurde hem een berichtje met of die nog wakker was. Dit is nooit aangekomen en hij heeft zijn Whatsapp en Tinder verwijderd.

Het grappige is dat hij een expat was en zijn accent aan de telefoon klopte en we de hele avond alleen gelachen hebben. Hij was ook diegene die echt aandrong om te bellen. Vind het vooral heeeel creepy!

Iemand tips voor wat leuk is voor een eerste tinderdate? Ook met dit slechte weer? Ik ben zelf echt koos inspiratieloos :sweat_smile:

Ik wil bijna beginnen met ‘Lieve Loveisafourletterword’ omdat je vraag zo’n hoog Tina-gehalte heeft, maar ik begrijp je vraag wel heel goed. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben zelf niet zo heel subtiel met dit soort dingen en zou het gewoon aankaarten zoals het is (voor jou). Het is nu ten slotte voor jou de reden om daar niet te slapen, en ik kan me voorstellen dat je dat zo langzamerhand wel zou willen. Je zou het kunnen opbrengen op een relevant moment. Wanneer hij vraagt of je blijft slapen, kun je aangeven waarom je dat op dat moment niet wilt. Het is dan aan hem om daar wat aan te doen. Hij kan bijvoorbeeld ter plekke het bed verschonen, als dat genoeg is voor jou. Als hij er tegenin gaat of niet met je wil meedenken dan wordt het wel lastiger. Weet je al wat je dan wilt? Houdt het dan op tussen jullie, of enkel het samen slapen?

1 like

Nee, geen belediging, ik vind het in positieve zin ontroerend dat je je vraag hier neerlegt. Dat geeft me wel het idee dat je voor hem wil gaan namelijk (als je dat zelf nog niet wist, dan hierbij: volgens mij ben je een beetje op hem :kissing_heart:).

En dit via Tinder, jongens. Er is hoop. :innocent:

1 like

Ik ben sinds 1,5 week met iemand in gesprek die echt veelbelovend leek, en we hebben ook al een keer gebeld en ik zou wel zeggen dat er een klik was: het gesprek duurde twee uur en we waren nog niet uitgepraat. Nu willen we graag afspreken om een wandeling te maken, maarrrrrr (hier komt ie): hij heeft er voor het plannen van die afspraak al vier keer op aangedrongen dat hij graag wil dat ik naar een metrostation toekom waar hij tegenover woont (40 min enkele reis voor mij). Reden is dat hij dat makkelijk vindt en hij zegt extreem paranoïde te zijn Covid op te lopen (hij heeft geen risicofactoren, is gewoon neurotisch zegt ie). Overigens is er bij dat metrostation echt geen hol te beleven. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik het prima zou vinden om in het midden af te spreken op een plek waar het leuk is om te wandelen, of in een van onze steden, maar naar “zijn” metrostation komen waar hij tegenover woont voelt alsof hij geen enkele moeite wil doen. Hij blijft erop aandringen dat ie per se daar wil afspreken, en nu hoeft het eigenlijk niet meer van mij, vind dit een slecht begin. Ben ik nu onredelijk als ik het hierom gewoon afbreek? :flushed:

Nee hij is onredelijk…

15 likes