Tinderervaringen

Echt he! Ik had ook een heel gezellig gesprek, zelfs een semi afspraak om een wandelingetje te maken samen en opeens is het hele gesprek weg, oftewel match opgeheft…wtf :roll_eyes:

2 likes

https://www.linda.nl/alles-over-linda/meiden/anna-25-vond-tinder-liefde-buitenland-vliegtuig/?fbclid=IwAR2DopcLS-b3o3gF3lM29-tIyqGkJwXtw-bK9H1MtdyDi9rDrOaO4nBoq90

Heeft iemand hier gebruik gemaakt van die tijdelijke internationale optie op Tinder? Misschien woont je grote liefde wel in Hamburg of Marseille :eyes:

Huh maar kan je dan zomaar een vliegtuig nemen? Wist niet dat dat kon met het hele corona gedoe

Ik heb veel leuke matches uit Noorwegen maar ja… Heb je niks aan op dit moment

1 like

Wow wel bizar verhaal. Ik heb toen wel zitten swipen in Byron Bay (m’n droomwoonplaats) om te kijken of ik alvast iemand daar kon vinden. Was handig geweest, toch weer makkelijker om een verblijfsvergunning in Australië te krijgen :woman_shrugging: maar geen succes helaas.

4 likes

Omdat je heel graag wil tinderen in de keuken? Haha

3 likes

Ze is met de trein gegaan en is toen ook live gekomen in Fadim’s beautyspace. Ik snap eigenlijk ook niet goed wat je nu dan wel en niet kan qua reizen als zij gewoon ongestoord, zo der urgente reden kon gaan… :face_with_monocle:

@lisaanna haha, gewoon nog een paar pogingen wagen! :grin:

1 like

Kan dus niet meer nu! Is nu betalend jammer genoeg haha

1 like

huh maar in het artikel staat dat ze met het vliegtuig is gegaan?

Wow :joy::joy: sorry moest in het ergernis topic

1 like

Misschien heb ik het niet goed gevolgd maar op Fadim’s zat ze in de trein op weg daarheen, zei ze.

Of ik heb het verkeerd begrepen en ze is gewoon gevlogen en heeft pas in Engeland de trein gepakt. Is wel vreemd want een vriendin van mij woont in Engeland en wilde voor het suikerfeest naar Nederland maar haar vlucht is gecanceled. Terwijl ze blijkbaar wel deels vliegen?

“Als je me wil leren kennen swipe dan naar rechts, ik maak jouw de gelukkigste vrouw van de wereld :kissing_heart:

4 likes

Haha ja same, ik kreeg zojuist een ‘ mooie neus’ wtf

1 like

Ik heb zo’n hekel aan dat elitaire Amsterdam gedoe waarbij ze altijd maar verwachten dat je wel even die kant op komt voor een drankje. Tot je het omdraait en het ineens allemaal wel heel ver weg is en oh eh helemaal in de provincie eh ja dat is wel gedoe.
Dude voor mij is het PRECIES dezelfde afstand??

En dan ook nog verongelijkt zijn dat ik in de huidige situatie niet in een trein wil, zeker niet voor een blind date op afstand. Maar als hij dan zichzelf eenmaal zou opofferen om de wereldreis naar mij af te leggen moet ik wel ‘iets leuks voor hem aantrekken‘.

afbeelding
Mijn feminisme laait op

31 likes

M’n vingers jeuken door dit soort types. Alsof het een soort van blessing is dat jij wel naar Amsti mag komen van hem. Wat een gulle gozer

Edit: al een meet in the middle voorgesteld?

1 like

Nee ik wil met Corona de trein niet in voor dit soort dingen en omdat alle toiletten overal dicht zijn wil ik eigenlijk überhaupt nergens heen :sweat_smile:
Heb hem voorgesteld om dus hierheen te komen maar ik weet niet of ik me nu nog over mijn pettiness heen kan zetten. Ik kan door dit soort dingen dan ook echt ineens helemaal klaar zijn met iemand.

6 likes

Ik snap zulke arrogantie echt niet :roll_eyes:

Maar wel grappig want ik woon er zelf en heb een aantal keer met iemand uit de andere kant van het land gedate (kom ik vandaan) en zij kwamen nooit/bijna niet naar mij :sweat_smile: Moesten niet zo veel van Amsterdam hebben. Mij maakt het verder vrij weinig uit, heb het wel voor een date over om te reizen. Maar wel frappant dat er dus mensen zijn die niet bereid zijn om te reizen maar het andersom wel verwachten.

1 like

Ik heb dit alleen met mensen uit de stad. Vooral Amsterdam maar Utrechters hebben er ook een handje van.
Amsterdammers stellen ook altijd heeel snel voor om af te spreken.

1 like

Ja van dat snelle afspreken herken ik wel! Moet zeggen dat ik ook echt verschil merk tussen hier in de stad daten of buiten de stad.

Ik heb een foto van pride op m’n profiel en ik matchte met een jongen die serieus zei: ‘ik assume dat je lesbisch bent’ ???

3 likes

Hahahaha ???

1. Waarom zou je dan met hem matchen en
  2. Zei hij letterlijk “ik assume”?!!??
5 likes