Ik denk dat mijn match van de afgelopen 2 weken binnenkort gaat aflopen. Al vier x afgesproken on en offline maar hij blijft zijn profiel veranderen en ik zie dat hij nu best ver van zijn huis is (dat kun je zien in die app). Dus ik denk dat hij gewoon op een date is nu. Ik ben niet obsessief maar vind het niet leuk dat hij zo zijn beste kansen aan het uittesten is ofzo en niet even kan focussen om me echt even te leren kennen ipv 1000 speeddate vragen stellen iedere keer dat we afspreken
Ik heb gewoon EINDELIJK een leuk gezellig gesprek over vanalles en nog wat. En geen " Hoi hoe gaat het zo grots tieten wil je mn pik zien:
Eigenlijk vind je hem zelf al niet leuk dus en loopt het om die reden snel af, am I right? Of ga je afwachten?
Nee dat is niet de reden, hij wilt andere dingen uit ons contact dan wat ik wil. We hebben erover gepraat en het is nu afgerond
HAAAA te mooi om waar te zijn. Heeft een dag geduurt en ineens reageerd hij niet meer en ben ik geblocktâŠ
We hadden het gewoon over random dingen en ineens had hij geen zin meer ofzo. Zeg dat dan gewoon. Mannen zijn zo raar
-verwijderd door moderator-
Gespietst
Straks ontmaskert hij mijn forumidentiteit nog
Ik ben nu een match met iemand die in zijn bio heeft dat hij âRustig, beetje gek, veel humor
Zorgzaam en Relaxâ is. Het beetje gek klopt, de rest totaal niet hahaha
Echt he! Ik had ook een heel gezellig gesprek, zelfs een semi afspraak om een wandelingetje te maken samen en opeens is het hele gesprek weg, oftewel match opgeheftâŠwtf
Heeft iemand hier gebruik gemaakt van die tijdelijke internationale optie op Tinder? Misschien woont je grote liefde wel in Hamburg of Marseille
Huh maar kan je dan zomaar een vliegtuig nemen? Wist niet dat dat kon met het hele corona gedoe
Ik heb veel leuke matches uit Noorwegen maar ja⊠Heb je niks aan op dit moment
Wow wel bizar verhaal. Ik heb toen wel zitten swipen in Byron Bay (mân droomwoonplaats) om te kijken of ik alvast iemand daar kon vinden. Was handig geweest, toch weer makkelijker om een verblijfsvergunning in AustraliĂ« te krijgen maar geen succes helaas.
Omdat je heel graag wil tinderen in de keuken? Haha
Ze is met de trein gegaan en is toen ook live gekomen in Fadimâs beautyspace. Ik snap eigenlijk ook niet goed wat je nu dan wel en niet kan qua reizen als zij gewoon ongestoord, zo der urgente reden kon gaanâŠ
@lisaanna haha, gewoon nog een paar pogingen wagen!
Kan dus niet meer nu! Is nu betalend jammer genoeg haha
huh maar in het artikel staat dat ze met het vliegtuig is gegaan?
Wow sorry moest in het ergernis topic
Misschien heb ik het niet goed gevolgd maar op Fadimâs zat ze in de trein op weg daarheen, zei ze.
Of ik heb het verkeerd begrepen en ze is gewoon gevlogen en heeft pas in Engeland de trein gepakt. Is wel vreemd want een vriendin van mij woont in Engeland en wilde voor het suikerfeest naar Nederland maar haar vlucht is gecanceled. Terwijl ze blijkbaar wel deels vliegen?
âAls je me wil leren kennen swipe dan naar rechts, ik maak jouw de gelukkigste vrouw van de wereld â
Haha ja same, ik kreeg zojuist een â mooie neusâ wtf
Ik heb zoân hekel aan dat elitaire Amsterdam gedoe waarbij ze altijd maar verwachten dat je wel even die kant op komt voor een drankje. Tot je het omdraait en het ineens allemaal wel heel ver weg is en oh eh helemaal in de provincie eh ja dat is wel gedoe.
Dude voor mij is het PRECIES dezelfde afstand??
En dan ook nog verongelijkt zijn dat ik in de huidige situatie niet in een trein wil, zeker niet voor een blind date op afstand. Maar als hij dan zichzelf eenmaal zou opofferen om de wereldreis naar mij af te leggen moet ik wel âiets leuks voor hem aantrekkenâ.
Mijn feminisme laait op