Tinderervaringen

Nee ik vind het zeker niet onredelijk! Vooral omdat hij zelf heeft aangegeven dat hij het ‘makkelijk’ vindt. Het liefst spreken we allemaal af waar voor ons het beste uitkomt, maar je moet toch een compromis kunnen sluiten. Wat jij had voorgesteld om in het midden af te spreken, lijkt mij het beste en hij mag echt wat moeite doen voor een eerste date.

2 likes

Als hij zo extreem bang is om covid te krijgen moet hij niet eens willen afspreken. Klinkt gewoon als een slap excuus om geen moeite te hoeven doen.

23 likes

nee echt heel flauw van hem, dan gaat ie maar fietsen als hij het ov te risicovol vindt :stuck_out_tongue:

4 likes

Inderdaad. Voor hem is het ineens anders als de ander de metro neemt en tussen alle ziektekiemen (indien aanwezig) zit. Logisch. :thinking: Zou ook afhaken.

Ik app al een hele tijd met een jongen en het ene moment wil ik afspreken, want ik wil niet altijd alles afslaan. Dan eindig ik nog alleen. Maar het andere moment vind ik hem irritant. Als ik bijvoorbeeld moet werken vraagt hij altijd ‘moet je dan ook echt helemaal van 9 tot 17?’ En als ik dat moet (of bijvoorbeeld van 8 tot 17:30), dan is het ‘pffff’ en ‘dat is echt lang’. Ja sorry, maar als je al loopt te zuchten bij een 9 tot 17 en dat serieus niet normaal lang vindt, dan ga je het nog zwaar krijgen in je leven.

En om als afdeling altijd bereikbaar te zijn, houden we een beetje om en om of met een paar tegelijk pauze. Nooit iedereen tegelijk. En soms ben ik gewoon lekker aan het werk, gaat de tijd snel of heb ik gewoon nog geen honger. En dan is het ‘pffffff nu pas je eerste pauze ja?!’ Laat me, echt. En ik pak sowieso maar één pauze. Zo’n kwartiertje dat je in de ochtend/middag mag pakken krijg ik toch betaald en dat hoef ik niet per se. Ik kan gewoon drinken gaan halen wanneer ik wil of een tussendoortje aan mijn bureau eten. Ik vind mijn werk en team super leuk en ik vind het helemaal niet erg om daar te zijn. En iemand die dan de hele tijd op alles met ‘pfffff’ gaat reageren alsof het allemaal zo heftig en zwaar is vind ik irritant. De baan die ik later wil moet je 24/7 bereikbaar voor zijn, dan heb ik nul zin in iemand die aan mijn kop gaat lopen zeiken daarover

1 like

Kayak huren? Als je allebei een eenpersoons hebt kan je goed afstand houden :). In een Canadese kano ook trouwens.
Maar dit is niet echt een slecht weer activiteit…

1 like

Ai, ik vind het wel heftig wat hij doet. Wat vind je zelf? Ga je het weer een kans geven?

4 likes

Ik heb bumble gedownload en heb 10 matches een bericht gestuurd, waarvan er maar 3 op tijd reageerden, waarvan ik bij 2 het gesprek gaande moet houden. Ik heb al een paar jaar geen datingapp meer gebruikt en kan mij niet herinneren dat de gesprekken hiervoor ook zo moeizaam gingen. Ik krijg antwoord op de vraag, maar er wordt geen tegenvraag gesteld (en ik vraag niet alleen maar hoe het met ze gaat, maar zelfs dan vind ik het vreemd). Hebben jullie dit ook? Is dit vooral bij Bumble? Of ligt het gewoon aan mij? :sweat_smile:

2 likes

Het ligt aan bumble! Heb daar ook nog geen enkel gesprek gaande kunnen houden

1 like

Ik heb net een match opgeheven na een gesprek van drie zinnen omdat hij zei ‘me ochtendplanning’. Direct geen zin meer om verder te praten. Die arme jongen zal zich wel afvragen wat ie fout gezegd heeft :sweat_smile:

6 likes

Haha nou dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik zou het persoonlijk erger vinden als iemand een ochtendplanning heeft dan als ie een taalfout maakt, maar bij jou is het misschien andersom?

1 like

Ik hoop dat ie dat een goeie handstyle heeft :stuck_out_tongue:

1 like

Oh nee, wat een vervelende situatie! Snap helemaal dat je niet bij hem wil slapen. Naar hond ruikende lakens… Bah ik word al onpasselijk als ik eraan denk. Ik denk dat je het gewoon eerlijk tegen hem moet zeggen. Dat je hem niet wil kwetsen of beledigen, maar dat je die hondenharen overal erg vies vindt en dat zijn lakens niet fris ruiken. Misschien niet zo super aardig maar blijkbaar moet hij nog leren hoe dit soort dingen werken? Dan is het toch fijn als iemand het gewoon even uitlegt aan je. Ben nu wel benieuwd hoe de rest van zijn hygiene is haha

2 likes

Ja bij mij is dat zeker andersom! Een d/t foutje kan ik best vergeven… Maar ‘me’ gebruiken als bezittelijk voornaamwoord (deze benaming moest ik overigens ook opzoeken :sweat_smile:, dus ik ben ook wel een beetje hypocriet) vind ik echt héél ergerlijk.

Nu ben ik echt benieuwd wie het is :grimacing:

1 like

Ik moest hieraan denken. Dat komt misschien een beetje over the top en ongenuanceerd over, maar er zullen vast raakvlakken zijn. Hopelijk let je goed op jezelf, is wat ik hiermee wil zeggen. :heartbeat: En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als hij je hart weer helemaal heeft terug gewonnen.

Edit: Of check haar hoogtepunt ‘Relationship abuse’ voor meer context. De eerste foto in dat hoogtepunt is ook weer zo lekker herkenbaar voor veel van ons denk ik.

Ik heb je een pm gestuurd!

Mijn ex heeft eens mijn naam in 5x5 meter onder een viaduct geschreven. Nu ben ik alweer 2 jaar blij met mijn Tindermatch en ga ik weer terug naar meelezen in dit topic.

3 likes

Ik ontmatch iedereen die ‘u/ur’ typt in plaats van ‘you/your’. :nauseated_face: Kan daar echt slecht tegen (en het zijn ook altijd niet-native speakers die zo dom typen).

Geen wonder dat ik nog single ben.

2 likes

Oh wauw, dankje om me dit Instagram account te laten ontdekken :open_mouth:. Eye opening.

1 like